ポンペイの音声ガイド サービス
3
ポンペイの音声ガイド サービス
提供:Pompei Tour Organizer
トラベラーズチョイスとは?
トリップアドバイザーは、旅行者から一貫して高評価の口コミを獲得し、かつトリップアドバイザーに掲載されている施設の上位10%にランクインした宿泊施設、観光スポット、およびレストランにトラベラーズチョイスアワードを授与します。
ガイド
最安値保証場所だけ予約キャンセル無料
0~100歳、1グループあたり最大100名
所要時間: 1~6時間
開始時間: 空き状況をチェック
モバイルチケット
音声ガイド:ドイツ語, ロシア語, ポルトガル語, 英語, 中国語, イタリア語, フランス語, スペイン語
さらに表示
- 音声ガイドサービス
- ポンペイの地図
- Osteria Nonna Cherubina の無料駐車場をご利用ください。所在地は Via Andolfi 46, 80045 Pompe
含まれないもの- ポンペイへの入場券 (18 歳以上から 1 人あたり 16 ユーロ)
- ガイド付きツアー
- 追加料金
- 食品と飲料
- ホテルピックアップ
- 入場:ポンペイ遺跡
- 出発場所:
- Via Villa dei Misteri, 1, 80045 Pompei NA, Italy私たちのオフィス、Pompei Scavi Villa dei Misteri の Circumvesuviana 鉄道駅の 1 階、Villa dei Misteri 1, Pompeii 経由。
終了場所:このアクティビティは、集合場所に戻って終了します。 - 車いす対応
- ベビーカー対応
- 介助動物の同伴可
- 近くに公共交通機関あり
- 送迎時車いす対応
アクセシビリティについてご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。34614P41- 予約時に確認メールをお送りします
- ほとんどの方が参加できます
- 音声ガイドのレンタルには身分証明書が必要です
- 子供の年齢を確認するにはパスポートが必要です
- このツアー/アクティビティの最大催行人数は100名です
- 開始日の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
- このツアーに関する質問がある場合や予約のサポートが必要な場合は、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。34614P41
最安値:
¥1,653
大人1名
日付と人数を選択
似ている条件のツアーやアクティビティ
旅程
- Via Villa dei Misteri, 1, 80045 Pompei NA, Italy私たちのオフィス、Pompei Scavi Villa dei Misteri の Circumvesuviana 鉄道駅の 1 階、Villa dei Misteri 1, Pompeii 経由。
- 1音声ガイドをレンタルして、独自の旅程を描いて古代の町を発見してください。ハイライトには、ローマ円形劇場、小劇場、ミステリー ヴィラ、ルパナーレ、公共体育館などがあります。
あわせて購入したいおすすめ
高評価
催行会社について
このツアー催行会社に関する口コミをご確認ください。
- 千志保 平0件の投稿ポンペイ入場券ポンペイのオーディオガイド付き入場券、適正な価格でオフィスの場所が入り口、駅と駐車場に近く便利でした。 オーディオガイド日本語はありません。 他のレビューにあったようにイヤホンは付いてこないので持参した方がいいです。 ガイド付きの2時間ツアーを勧められますが、わたしたちが観たかったAnfiteatroは含まれていなかったので断りました。 入り口で並ばなくていいので、チケットの事前購入おすすめです。投稿日:2023年8月7日
これらの口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。トリップアドバイザーでは、業界有数のトラスト&セーフティ基準の一環として、口コミの確認を実施しています。詳しくは、透明性に関するレポートをご覧ください。
口コミや写真を投稿
3.0
4件の口コミ
とても良い
1
良い
1
普通
0
悪い
0
とても悪い
2
機械翻訳で日本語を表示できます。
Google提供の翻訳を含む場合があります。 Googleは、明示または黙示を問わず、正確性や信頼性の保証のほか、商品適格性、特定の目的への適合性、および偽造の排除に関する黙示の保証を含め、かかる翻訳に関連する一切の保証責任を否認するものとします。
heather262
アマシャム, イギリス6件の投稿
2025年1月 • カップル・夫婦
We arrived independently at the gate. We paid our €10 for the only available official audio guide. Here's why we wish we hadn't.
1. The numbers on the map do not always correlate to the audio guide. Very frustrating!
2. The audio guide would appear to be out of date. Very irritating!
3. Thirty minutes in, the audio guide blanked out then demanded a digital code to be entered on a key pad on the screen. We had been efficient and photographed the 3 phone numbers to dial in an emergency. This was an emergency so we dialed all 3 numbers to ask what to code was. The 1st was unobtainable, the 2nd rang and rang, the 3rd gave a constant beep. Very useless!
4. We saw other visitors listening to their phones for commentary. We wished we had done that and not used the official audio guide.
5. We asked for compensation when we returned the audio guide. The guy at the kiosk shrugged and punched some numbers on the screen to make it work. 'You should have come back here' he said. At 35 mins back to the kiosk this was not an option. They asked for proof we had rung. We showed them. They had no intention of refunding. We expressed discontent. His manager got involved and actually smirked at us. Very unprofessional!
SO... our advice is... DO NOT USE THE AUDIO GUIDE. FIND AN ALTERNATIVE.
1. The numbers on the map do not always correlate to the audio guide. Very frustrating!
2. The audio guide would appear to be out of date. Very irritating!
3. Thirty minutes in, the audio guide blanked out then demanded a digital code to be entered on a key pad on the screen. We had been efficient and photographed the 3 phone numbers to dial in an emergency. This was an emergency so we dialed all 3 numbers to ask what to code was. The 1st was unobtainable, the 2nd rang and rang, the 3rd gave a constant beep. Very useless!
4. We saw other visitors listening to their phones for commentary. We wished we had done that and not used the official audio guide.
5. We asked for compensation when we returned the audio guide. The guy at the kiosk shrugged and punched some numbers on the screen to make it work. 'You should have come back here' he said. At 35 mins back to the kiosk this was not an option. They asked for proof we had rung. We showed them. They had no intention of refunding. We expressed discontent. His manager got involved and actually smirked at us. Very unprofessional!
SO... our advice is... DO NOT USE THE AUDIO GUIDE. FIND AN ALTERNATIVE.
投稿日:2025年1月29日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
chrischae
ルツェルン, スイス2件の投稿
The first of our two devices stopped working after just a few meters, and the GPS function on the other stopped working after a short time. When we returned them, we pointed out that the devices were useless for us and asked if we could get a discount.
The employee's answer left us speechless - cheeky is not the word for what we had to listen to...
Warning - hands off! It's better to rent from the official place and pay a few euros more. You won't regret it.
The employee's answer left us speechless - cheeky is not the word for what we had to listen to...
Warning - hands off! It's better to rent from the official place and pay a few euros more. You won't regret it.
投稿日:2023年10月3日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Silke Z
1件の投稿
2023年7月 • ファミリー
Die Nummern der physischen Karte, mit der wir unseren Weg geplant hatten, stimmten nicht immer mit der digitalen Karte, über die die Audios angesteuert werden, überein. Außerdem liegen die Beschreibungen der Häuser manchmal entgegengesetzt zu dem Weg, der für die Besichtigung vorgeschriebenen war. Insgesamt war der Audioguide aber informativ und hat unser Pompeji-Erlebnis bereichert.
投稿日:2023年7月17日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Melissa
2件の投稿
2022年10月
Siamo stati a Napoli pochi giorni e non potevamo non fare una piccola tappa a Pompei. Non avendo molto tempo a disposizione e volendo mantenere più autonomia e libertà nella visita, abbiamo optato per un'audioguida. Ero un po' diffidente data la mancanza di recensioni, ma una volta lì siamo rimasti molto soddisfatti dell'esperienza. A causa della pandemia, con il telefono (Huaweii) audioguida non vengono fornite le cuffie (e noi avevamo solo cuffie compatibili con Iphone), per cui abbiamo ascoltato le descrizioni con le casse altoparlanti. (consiglio di fornirvi di cuffie compatibili android per riuscire ad ascoltare meglio le registrazioni senza che si sovrappongano alle guide altrui). All'ingresso oltre all'audioguida viene fornita la mappa con indicati i colori e i numeri delle registrazioni da ascoltare tappa per tappa, inoltre fuori ad ogni struttura c'è un cartello che indica esattamente la registrazione da ascoltare. Siamo rimasti pienamente soddisfatti dell'organizzazione e della facilità d'uso dell'audioguida. Consiglio vivamente per coloro che preferiscono un tour più autonomo, dinamico e partecipato.
投稿日:2022年11月1日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Gentilissimi,
vi ringrazio per la vostra gradita recensione.
Spero di rivedervi presto.
Saluti
投稿日:2022年12月1日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。
このツアー/アクティビティへの質問はありません
*売り切れ必至: Viatorの予約データおよび催行会社からの過去30日間の情報より、この体験はトリップアドバイザーグループのViatorで売り切れとなることが見込まれます。