ツアー&チケット
リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズ
3.5

リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズ

提供:Yellow Bus Tours
大人1名あたり
¥4,976
大人1名あたり
¥4,976

最安値保証場所だけ予約キャンセル無料

所要時間:
2 時間
開始時間: 空き状況をチェック
チケットタイプ:
モバイル版
ポルトガル語, 英語, フランス語, スペイン語


  • 国定記念物へのアクセス:チケット有効期間中のサンタジュストリフトとリスボンケーブルカー
  • ディスカウントブック - レジャー&カルチャー、飲食、ファド、ショッピングの割引へのアクセス
含まれないもの
  • ガイド
  • ホテル送迎
  • 食べ物や飲み物


出発の詳細
  • 出発場所: テージョスとオリシポのバスツアーがPraçada Figueiraで始まります ベレンのバスツアーがMosteiro dosJerónimosで始まります イエローボートツアーがTerreiro doPaçoで始まります
  • Lisbon, Lisbon, Lisbon District, Central Portugal
解散場所などの詳細
  • 出発地点に戻って解散

  • 車いす非対応
  • ベビーカー対応
  • 介助動物の同伴可
  • 近くに公共交通機関あり
  • 幼児は膝の上にお乗せください
アクセシビリティについてご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。5391P38

  • 予約時に確認メールをお送りします
  • チケットの有効期限:検証後48時間
  • ホップオンホップオフ:チケットが有効な間、ルート上の任意の停留所でホップオン/オフ
  • ほとんどの方が参加できます

  • 開始日の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズからの注意事項
  • ドライバーに必要なフェイスマスク
店舗が実施している安全対策
  • 公共エリアでは旅行者のマスク着用が必須
  • 参加者とスタッフ用の手指消毒液が利用可能
  • 移動用車両を定期的に消毒
投稿コンテンツ
  • 施設が実施している安全対策に関する記載は、トリップアドバイザーがその正確性を確認しているわけではありません。

リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズでは、どのような観光スポットを訪問しますか?
リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの料金はいくらですか?
リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの料金は¥5,300~です。 トリップアドバイザーでリスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの情報をチェックして予約
リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの催行会社はどこですか?
リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの催行会社はYellow Bus Toursです。 トリップアドバイザーで口コミを読んで、他にもツアーやアクティビティをチェックし、Yellow Bus Toursに問い合わせましょう。 トリップアドバイザーでリスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの情報をチェックして予約
リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズの所要時間はどのくらいですか?

このツアーに関する質問がある場合や予約のサポートが必要な場合は、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。5391P38

催行会社について

このツアー催行会社に関する口コミをご確認ください。

まなみ 志
まなみ 志
00
のんびり派にはぴったり
可愛らしいボートに乗ってリスボン中心街からベレン地区(ジェロニモ修道院や発見のモニュメント)を往復できました。川から見る景色は山頂からの風景とはまた違って格別。いい経験でした。おススメです。ただ、急いでいろいろと回りたい方には不向
ruripon
ruripon
00
夏は暑いです!
48時間チケットで1回しか利用しなかったので、ちょっともったいなかったですが、街を把握できるので初日がベストです。 夏場のオープントップはさすがに暑い! 日本語ガイドが関西弁なのもちょっと楽しいかもです(笑い)
享子 石
享子 石
00
オープントップバスは気持ちいい
オープントップバスだけで無く、トラム等にも乗れるというので、利用しました。が、サン・ジョルジェ城前からバスを利用することは出来ませんでした。 48時間のタイプでは、赤いトラムには乗れません。
ptraveler8
ptraveler8
00
2階建バスが走っている
2階建の黄色い車体のバスがリスボン市内の主要な観光スポットを回っている。2階席から素敵な景色が良く見える。市電とはまた別の楽しさがある。短時間で回るのに便利でもある。
hiptakei
hiptakei
00
リスボン市内の観光スポットを巡ります
イエローバスツアー Yellow Bus Tours リスボン市内の名所観光にたくさん走っていました。 ここはジェロニモス修道院です。 ロンドンと同じように赤色の2階建てのオープンバスです。 リスボンには路面電車も観光用に良く使わ
しんどく
しんどく
00
リスボンにはバス観光とトラム観光がありました
ポルトガルには、 イエローバスツアー Yellow Bus Tours と言う観光バスが走っており、たまに見かけます。 観光地を巡るにはいいでしょうね。 ジェロニモ修道院の前で見たが気持ちよさそうでした。 又リスボンではトラム28
Zorionbleu
Zorionbleu
00
ケ-ブルカ-、路面電車込みでお徳なバス
リスボンの公共交通会社の経営な為だと思いますが、サンタジュスタエレベ-タ-(2015年3月で5ユ-ロ+展望台1.5ユ-ロ込み)、ケ-ブルカ-(一つ往復3.6ユ-ロで3つ)の他トラムにも乗ることが出来ますのでとてもお徳になっています

3.5
31件の口コミ
とても良い
9
良い
9
普通
4
悪い
6
とても悪い
3

Jan S
2件の投稿
カップル・夫婦
We rode on the Belem line and took the boat ride on the first day. Very enjoyable, although much less buses than their competitor- the Red buses. We wasted a lot of time waiting for a bus. On day 2, we took a taxi directly to the National Coach Museum, because we didn’t want to walk 15 minutes to the closest stop from our hotel and then be on the bus for an hour before getting to the museum stop. After viewing the museum, I realized I left the “paper tickets “ in the hotel. I still had the digital tickets on my phone. We wanted to continue on the Belem line and transfer to the Modern line where they both have a bus stop. The Belem line bus driver let us on without an issue. The Modern line bus driver refused to let us on- even though it was obvious by the digital tickets that this was one of our bus days. He told us where to find the kiosk (with a person) that could give us new tickets. We knocked on the door. A woman opened the door and told us she was eating her lunch and closed the door. We waited 30 minutes for her to open the door. After she opened the door she told us there was nothing she could do about it and that we should to go back to our hotel to get our paper tickets. By the time we got a taxi, went back to the hotel etc, we lost 3 hours of our day 2. Since the buses only run until 7pm, we only had 4 hours left to see everything. We decided to take the Modern line, only to find out we had to wait until 4pm for the next one. (It was 3:25). The Modern line was a true waste of precious time. We never got use the Lift, cable car or Funicular passes. Bottom line- poor customer service, limited buses, inflexible way of doing business.
投稿日:2022年9月21日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
yellowbus_CS
Estimado (a) cliente, Muchas gracias por haber facilitado su tiempo para dejarnos su evaluación, que mereció nuestra mejor atención. Lo sentimos los trastornos que nuestro servicio le haya causado y, si lo desea, nos quedamos disponibles para analizar la situación con usted, sólo es necesario que nos envíe un email a yellowbus@carris.pt. Deberá adjuntar al expediente todos los datos que puedan ser útiles para la pronta respuesta de la averiguación. Gracias por su atención, y le deseamos los mejores saludos, Equipo de apoyo al cliente Yellow Bus
投稿日:2022年9月22日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

TJ
4件の投稿
カップル・夫婦
The commentary was played over a speaker. Not much detail very impersonal.
Not much information on sites, pick up times. I felt it was just like a ferry
投稿日:2022年9月5日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
yellowbus_CS
Dear Customer, Thank you so much for taking the time to leave us your evaluation, which deserved our best attention. We apologize for any inconvenience our service may have caused you and, if you wish, we are available to analyze the situation together with you, just send us an email to yellowbus@carris.pt. You should add to the process all the data that may be useful to expedite the investigation. Thank you for your attention, we extend our best regards, Yellow Bus Customer Support Team
投稿日:2022年9月16日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

ophelie
ベジエ, フランス8件の投稿
Nous avons prix la formule toute incluse pour 3 jours: super choix. Nous avons pu visiter Lisbonne tout compris, zéro stress !
投稿日:2022年8月29日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

allan p
グラスゴー, イギリス6件の投稿
カップル・夫婦
There are 2 main bus tours both of which are a high standard of cleanliness and punctuality. The on board headphone volume is too quiet. The blue circuit is more interesting than the purple one. The river cruise was late and at 2 hours doesn't deliver enough new information.
投稿日:2022年6月26日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Piano P
コッカーマス, イギリス62件の投稿
The bus tour was alright but does not live up to any of my previous tours by other companies in different cities. The bus gets great views of many of the sights in Lisbon, and takes passengers to Belem. If you are lucky enough to have a seat with working audio (which seemed to be 50/50 on my particular bus after trying about 6 different seats) you will get some substantial information on the sights. I felt that there could have been more information however, and would have preferred more appropriate music between the sights than what seemed to be pop music. There are many languages to choose from. I would avoid attempting to activate tickets at the Praca de Comercio kiosk as the company advises you to, as the lady at the kiosk just told us that we should have done it on the bus (which is a hefty walk back up the main street). It would also be helpful if the pamphlet indicated which bus stop to get at praca figueira, as we were dumbfounded for about 45 minutes of buses driving past us and eventually had to walk to the 2nd stop on the route before we could get on.

The boat trip more than made up for the bus, with a serene trip down the Tagus. The boat has indoor and outdoor seating, informative narration, as well as a bar.
投稿日:2022年6月13日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Katie
2件の投稿
カップル・夫婦
The 48hr option was amazing as it allowed us to see pretty much everything in them two days! It was ideal as we only went for a city break. The aquarium was also fantastic, very worth it for the price.
投稿日:2022年5月20日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

scoderzola
ローマ, イタリア170件の投稿
Abbiamo acquistato biglietti validi per 48 ore con combinazione bus turistico (blue, Purple) e ferry boat. Validissima la gratuità di tre linee tram, dell'elevatore panoramico di via aurea e della Cremagliera. La combinazione di tutte le possibilità hanno contribuito a rendere la visita di Lisbona un piacevole successo.
投稿日:2022年4月24日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Kevin M
Montgomery, New Jersey, United States23件の投稿
My wife is an elementary school principal and because of the Travel Advisory

Portugal - Level 4: Do Not Travel

we had to cancel our trip a few weeks before. Every other agency (airline, hotels, other tour companies) refunded us in full. Not only have not received a refund from Carristur / Yellow Bus Tours, but we also have not been able to even get an email response for over 2 weeks.
投稿日:2021年12月29日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Dear Customer, Thank you so much for taking the time to leave us your evaluation, which deserved our best attention. We apologize for any inconvenience our service may have caused you and, if you wish, we are available to analyze the situation together with you, just send us an email to yellowbus@carris.pt. You should add to the process all the data that may be useful to expedite the investigation. Thank you for your attention, we extend our best regards, Yellow Bus Customer Support Team
投稿日:2021年12月31日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

moreno
オッツァーノ・デッレミーリア, イタリア4件の投稿
Pessimo in tutto il servizio…attese lunghissime con l’incognita di non poter salire in quanto se il bus e carico non accetta più persone al suo interno.
Pagato euro 60(2 adulti e 1 ragazzo di 12 anni)per due giorni di disguido continuo.
Sconsigliato sotto tutti gli aspetti.
投稿日:2021年8月18日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Dear Customer, Thank you so much for taking the time to leave us your evaluation, which deserved our best attention. We apologize for any inconvenience our service may have caused you and, if you wish, we are available to analyze the situation together with you, just send us an email to yellowbus@carris.pt. You should add to the process all the data that may be useful to expedite the investigation. Thank you for your attention, we extend our best regards, Yellow Bus Customer Support Team
投稿日:2021年8月26日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

24lotsoftravel
madison, wi50件の投稿
We waited for an hour once and almost as long a second time. The route was not great and the one loop took way too long to come around to the things that you wanted to see to make it worth doing.
投稿日:2019年12月9日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Dear Customer, Thank you so much for taking the time to leave us your evaluation, which deserved our best attention. We apologize for any inconvenience our service may have caused you and, if you wish, we are available to analyze the situation together with you, just send us an email to yellowbus@carris.pt. You should add to the process all the data that may be useful to expedite the investigation. Thank you for your attention, we extend our best regards, Yellow Bus Customer Support Team
投稿日:2019年12月12日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

31件中110件の結果を表示中

Tripadvisor | リスボンホップオンホップオフバスツアーとリバークルーズ、提供元:Yellow Bus Tours | ポルトガル