ツアー&チケット

シカゴ・エクスプローラーパス

提供:Go City | Chicago
ゴー シティのゴー シカゴ エクスプローラー パスでウィンディ シティを発見しましょう。 60 日間有効なこのパスは、時間をかけて街を探索したい旅行者に最適です。スカイデッキ、フィールド ミュージアム、リンカーン パーク動物園などの人気アトラクションを訪れることができます。観光クルーズや乗り降り自由のバス ツアーなど、アクティビティを選択することもできます。 ご注意: 旅行計画を変更する必要がある場合に備えて、柔軟性を高めてください: すべてのパスは購入日から 2 年間有効で、最初のアトラクション訪問時にのみ有効になります。アクティベーション後、パスは 60 日間、および/または購入したアトラクションの残りの数まで有効です。
大人1名あたり
¥9,423
大人1名あたり
¥9,423

最安値保証

3~99歳、1グループあたり最大15名
所要時間:60日
開始時間: 空き状況をチェック
チケットタイプ:モバイル版
ドイツ語, 英語, フランス語, スペイン語

見どころ
  • 30以上の人気の観光スポットやアクティビティからお選びください
  • 一部のレストランや店舗で割引をお楽しみください
  • 自分に合ったチケットオプションを選択してください

  • 2、3、4、5、6、または 7 つのアトラクションへの入場に有効なデジタル パス
  • 説明や営業時間などのアトラクション情報を含む無料のデジタル ガイド
  • 入場:シカゴ
  • 入場:ウィリス・タワー
  • 入場:シカゴリバーウォーク
  • 入場:ジョン・ハンコック・センター・展望台
  • 入場:ネイビーピア遊園地
  • 入場:アドラープラネタリウム
  • 入場:ショアライン サイトシーイング
  • 入場:フィールド博物館
  • 入場:シカゴ科学産業博物館
  • 入場:LEGOLAND Discovery Center
  • 入場:シカゴ
  • 入場:子供博物館
  • 入場:10pin bowling lounge
  • 入場:リンカーン パーク動物園
  • 入場:フランク ロイド ライト邸とスタジオ
  • 入場:シカゴ歴史博物館
  • 入場:シカゴ現代美術館
  • 入場:ロビー邸
  • 入場:シカゴ劇場
  • 入場:シカゴ
  • 入場:アーネストヘミングウェイ生家博物館
  • 入場:American Writers Museum
含まれないもの
  • アトラクションへの送迎
  • 特に明記されていない限り、飲食
  • チップ


出発の詳細
  • Chicago, IL, USA 購入後にあなたの「チケット」として利用できるあなたのパスをあなたのモバイル機器に保存してください。
解散場所などの詳細
  • 出発地点に戻って解散

  • 車いす対応
  • ベビーカー対応
  • 介助動物の同伴可
  • 近くに公共交通機関あり
アクセシビリティについてご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。3958EXPCHI

  • 予約時に確認メールをお送りします
  • パスは、購入後すぐに「チケット」として利用できます。パスを印刷するかモバイル デバイスに保存して、アトラクションへの直接入場に使用します。
  • Explorer Pass は、有効化した日から 60 日間有効です。
  • Go City の子供用パスは、3 歳から 12 歳までのみご利用いただけます。同伴の 3 歳未満のお子様については、各アトラクションまたはツアーに乳幼児の受け入れ可否および/または入場料の支払いが必要かどうかをご確認ください。
  • 最も人気のあるアクティビティには事前予約が必要です。同梱のデジタル ガイドまたは Go City アプリで手順を確認し、十分な余裕を持って予約してください。
  • ほとんどの方が参加できます
  • このツアー/アクティビティの最大催行人数は15名です

  • すべての販売は最終的なものと見なされ、100%のキャンセル料が発生します。

シカゴ・エクスプローラーパスからの注意事項
  • すべての会場では、地方自治体のガイドラインに基づいてさまざまな対策が講じられています。詳細については、会場のウェブサイトをご覧ください。さらに柔軟性を高めるために、パスは購入日から 2 年間有効で、最初のアトラクションを訪れたときにのみ有効になります。
投稿コンテンツ
  • 施設が実施している安全対策に関する記載は、トリップアドバイザーがその正確性を確認しているわけではありません。

シカゴ・エクスプローラーパスでは、どのような観光スポットを訪問しますか?
シカゴ・エクスプローラーパスの料金はいくらですか?
シカゴ・エクスプローラーパスの料金は¥9,567~です。 トリップアドバイザーでシカゴ・エクスプローラーパスの情報をチェックして予約
シカゴ・エクスプローラーパスの催行会社はどこですか?
シカゴ・エクスプローラーパスの催行会社はGo City | Chicagoです。 トリップアドバイザーで口コミを読んで、他にもツアーやアクティビティをチェックし、Go City | Chicagoに問い合わせましょう。 トリップアドバイザーでシカゴ・エクスプローラーパスの情報をチェックして予約
シカゴ・エクスプローラーパスの所要時間はどのくらいですか?
このツアー/アクティビティの所要時間は、平均で約60 日です。 トリップアドバイザーでシカゴ・エクスプローラーパスの情報をチェックして予約

このツアーに関する質問がある場合や予約のサポートが必要な場合は、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。3958EXPCHI


4.0
62件の口コミ
とても良い
34
良い
10
普通
8
悪い
3
とても悪い
7

Morganne M
1件の投稿
2022年10月
Bad experience. We arrived at our first destination of the day and our passes wouldn't scan. I spent two hours on the phone outside the Chicago Field Museum trying to work with Go City to get our passes working on the app. They finally worked, but we had lost so much time out of our day, which was a Sunday when things closed earlier anyway. I asked Go City if we could get any time of compensation for the time lost, and they basically told me to kick rocks. Was not worth the price.
投稿日:2022年11月12日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Hello Morgan, we are sorry to hear of this experience and would like to provide you additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@leisurepassgroup.com Regards, Go City -MC
投稿日:2022年11月13日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

p0719h
コロラドスプリングズ, コロラド州4件の投稿
I purchased the 5 day explorer pass for a girls trip through Sam’s Club. The web site had show 3 of the attractions were closed due to Covid. When trying to use the pass you will need to copy/paste the order # and your email into the app. When the pass did not work I had to call Sam’s Club to get a new order #. But when make an online reservation at the 360 and Willis Tower the app nor the web site worked. When calling Go City they said they will call you back but sent an email advising me sorry for the inconvenience.
投稿日:2022年9月1日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Hello, Thank you for taking the time to write a review. Your feedback is very important to us. We are so sorry to hear that you had an issue while using our passes. We would like to get this taken care of for you as soon as possible, but will need your original order number to proceed. Can you please send this to us at feedback@gocity.com? Thank you again. Go City -PS
投稿日:2022年9月4日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Julaine Ospina
1件の投稿
2022年6月 • カップル・夫婦
On the pass it has an expectation date. It seems that on te website it says that the pass needs to be used within 40 days of when you use the first experience. It does not say that on the virtual ticket. It has an expiration date. I used the first 3 experiences and then was not able to use the fourth due to family matters. The tickets remained in my virtual wallet on the app with a expiration date of June 29, 2022. As the date was approaching, I made the effort to go to one of the museums in Chicago to use the passes. At the museum they told me the pass was coming up expired. I called Go City and was told that I should have read the rules on the website. I pointed out that no where on the tickets do they indicate the limitation and that the tickets continued to appear on the app with the expiration date. The Go City representative was rude and no help.
投稿日:2022年6月27日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Hello, we are sorry to hear of this experience and would like to provide you with additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@gocity.com Regards, Go City -MC
投稿日:2022年6月28日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Sandeep K
1件の投稿
I had a very bad experience with go city explorer pass. I booked for sky deck chicago. While selecting their system clearly showed me availability on Thursday. When I selected it and booked i got a confirmation mail for Wednesday. Which is terrible and i cant even use that slot.
I called them multiple times and complained about the problem, they haven’t solved the problem and neither gave a refund. Its the worst customer experience i had with go city.
投稿日:2022年6月18日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Hello, Thank you for taking the time to write a review. Your feedback is very important to us. We are terribly sorry to hear that you could not book a slot for your attraction, we kindly ask you to please send us your order information at feedback@leisurepassgroup.com. A member of our team would like to provide you with additional assistance. Many thanks, DB
投稿日:2022年6月18日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Mauro D
1件の投稿
2022年4月
Excelente experiencia.

La verdad ahorramos mucho usando la Gocity en Chicago, te da acceso a muchas atracciones, incluye el paseo en bus y tour de arquitectura por el rio.
En Skydeck reservamos una hora antes y llegamos y subimos sin problemas solo escanearon el pass y listo. En el 360 Chicago subimos sin necesidad de reservación pero no incluía el Tilt por lo que pagamos 7$ arriba para poder vivir la experiencia.
No hubo ningún problema y la verdad lo recomiendo para ahorrar, compramos pase de 2 días y fue suficiente.
Recomendado.
投稿日:2022年5月5日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Hola, Gracias por tomarte el tiempo de escribir una reseña. Su opinión es importante para nosotros, nos alegra saber que pudo visitar varias atracciones con nuestro pase y esperamos pueda volver a usar nuestros passes en un futuro. Muchas gracias, DB
投稿日:2022年5月5日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Minkyminx
ベジンストーク, イギリス41件の投稿
Average pass to the city, a lot of things were closed due to Covid which can’t be helped and the time of year which was a bit disappointing. However when using the pass to go to what we could, easy to use. Most annoyingly we waited for hop on hop off bus which only ran Friday to Monday, nowhere does it say this anywhere!
投稿日:2022年1月21日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Hello Minkyminx Thank you very much for your review! We are sorry to hear that you couldn't get to all the attractions we offer due to Covid closings, also we want to check the hours of operations for Big Bus tour and kindly ask you to email our team at feedback@leisurepassgroup.com and include your order number, if possible. Once received, a member of our team will reach out to you directly. Regards, DB
投稿日:2022年1月23日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Alexandria C
1件の投稿
I wasn't able to see wht attractions GO Pass covers until after purchase. The Sky Deck is only Tu-Th. which was a main reason 4 purchase ♡ed it tho!
投稿日:2021年9月1日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Thank you very much for sharing your experience with us, Alexandria! We will have your feedback into consideration for the future and also we are really happy to know you enjoyed some of the attractions we offer on the Go City Pass. We will wait for your review on your next city trip! Best Regards, LV.
投稿日:2021年9月2日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

David T
90件の投稿
2021年7月
Purchased the Explorer Pass online prior to mid-July trip to Chicago. We rate this as average because it is convenient to obtain and perhaps can save you money based on your personal choices. However, it is not for everyone and its use is somewhat misleading. Examples: If you want to do the fireworks cruise on the Tall Ship Windy, it's not included with the Pass, and there are others like that. For the more popular venues, such as Skydeck, you have to reserve a time and that attraction will only allow a reservation in advance and in person. Some others are the same way, such as the Big Bus Architectural Night Tour, which only departs from the Navy Pier area and requires an in person reservation. We attempted to go on a weeknight on that Tour only to be turned away because the tour was fully booked and we had not reserved in person and in advance. While as a couple we saved a few dollars we found using the pass was not as convenient as we had hoped, particularly due to the "in person advance reservation" requirements of a number of the more popular attractions. If you have to do that, you may as well pay when reserving for only a modest saving otherwise.
投稿日:2021年8月1日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Thank you for sharing your situation with us, we are sorry for this inconvenience and the frustration it may have caused you. In order to help you get this issue resolved we kindly ask you to please send us your order information at reviews@leisurepassgroup.com or contact@gocity.com so we would be able to provide you with further assistance regarding this matter.
投稿日:2021年8月5日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Kyra N
インディアナポリス, インディアナ州57件の投稿
I wanted to go on the windy Chicago sail cruise. You can't make reservations and go chicago pass only let's you get a seat if it doesn't sell out. Because of this, we weren't able to use this. We decided to go to the shed aquarium and apparently this isn't included, either. Total waste of money.
投稿日:2021年7月26日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Thank you for sharing your situation with us, we are sorry for this inconvenience and the frustration it may have caused you. In order to help you get this issue resolved we kindly ask you to please send us your order information at reviews@leisurepassgroup.com or contact@gocity.com A member of our team would like to provide you with additional assistance.
投稿日:2021年7月30日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Frequent Travel Mom
ロサンゼルス, カリフォルニア1件の投稿
If you have a problem with the download after you pay for your passes—good luck. I purchased the tickets via credit card and never received the confirmation email.

I called customer service—a central call center—and they asked me to send a copy of my credit card receipt to a random email. Someone responded 8 hours later. Apparently the one person to help works the night shift. Still no tickets after she sent. Emailed her back. She asked for confirmation of email address. I confirmed—no email or response, 15 hours later.

Summary below:

Purchased tickets on line: 1am Weds
Called customer service in the morning—no tickets
Received an email back 8 hours later— they were resending
Contacted them again Thursday: waited another 8 hours for response
Friday at 4 pm: Still no tickets and no response to two emails. Called customer service again and got recording at 4pm CT that they are closed.

For a supposedly global company they have serious issues and a lack of customer service. Frustrating experience to say the least. My trip is in two days and I have no reservations for the attractions because I can’t get them to resend an email? They have my $400 Amex payment and I have no tickets 3 days later.

No choice but to dispute the charge and move on.

Something that should have been resolved in a few hours….not resolved after 3 full days.
投稿日:2021年7月23日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
LPG_CS
Thank you for sharing your experience with us, we are sorry for this inconvenience and the frustration it may have caused you during your trip. We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our business. We appreciate your feedback and we will take this into consideration to avoid any inconvenience in the future, and to help improve our product as well.
投稿日:2021年7月30日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

62件中110件の結果を表示中

Tripadvisor | シカゴ・エクスプローラーパス、提供元:Go City | Chicago | イリノイ州