ツアー&チケット

専用車でのラスベガス空港往復送迎

提供:Bell Transportation Private Tours
乗り物共有アプリとタクシーでは、長い待ち時間と信頼できない乗り物を持つ可能性があります。このラスベガスのプライベート空港との往復送迎サービスでは、マッカラン国際空港からラスベガスのホテルへの往復の交通機関を無料で提供しています。さらに、あなたはセダンまたはSUVで快適に乗ります、そしてこのサービスは24時間、週7日利用可能です。
1グループあたり
¥21,653
~(最大2
1グループあたり
¥21,653
~(最大2

最安値保証場所だけ予約キャンセル無料

年齢層:0~120
所要時間:20 分
開始時間: 空き状況をチェック
チケットタイプ:モバイル版

見どころ
  • ラスベガスのプライベート空港送迎サービスは毎日24時間利用可能です。
  • 手間のかからないラスベガスの訪問のために事前に予約してください
  • マッカラン国際空港からホテルへの往復送迎
  • 予約オプションに応じて、プライベートセダンまたはSUVで快適に移動

  • 往復プライベート送迎(選択されたオプションに基づく車両)
含まれないもの
  • チップ

このラスベガスのプライベート空港送迎を予約した後は、すべてマッカラン国際空港からラスベガスのホテルへの乗り継ぎの準備が整います。  この24時間対応のサービスは週7日利用可能で、空港でお客様をお迎えします。それはあなたがラスベガスのダウンタウンまたはストリップのどちらかにあるあなたのホテルに行く。どちらを予約したかに応じて、快適な気候管理のセダンまたはSUVに乗ってください。  旅の終わりには、乗車を待つ必要はありません。事前に決められた時間に、空港送迎サービスがホテルに到着し、マッカラン国際空港に戻ります。

出発の詳細
  • 旅行者の送迎サービスが提供されます。
  • 空港:
  • McCarran Intl Airport, 5757 Wayne Newton Blvd, Las Vegas, NV 89119
解散場所などの詳細
  • 出発地点に戻って解散

  • 車いす非対応
  • ベビーカー対応
アクセシビリティについてご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。5378LASAPTRND_P

  • 予約時に確認メールをお送りします
  • チャイルドシートは用意されていません。乗客は彼ら自身を持って来るかもしれません。幼児は親または保護者の膝の上に座ることができます。
  • 注意: 表示されている料金は、SUV の乗客 4 人に基づいた 1 人あたりの料金です。
  • ほとんどの方が参加できます
  • この体験は、好天時にのみ催行されます。 悪天候のためキャンセルとなった場合、別の日程での参加または全額返金の対象となります
  • こちらはプライベートツアー/アクティビティです。 お客様のグループのみが参加されます

  • 開始日の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

店舗が実施している安全対策
  • 人の往来が多いエリアを定期的に消毒
  • 公共エリアでは旅行者のマスク着用が必須
  • 移動用車両を定期的に消毒
  • 公共エリアではガイドのマスク着用が必須
投稿コンテンツ
  • 施設が実施している安全対策に関する記載は、トリップアドバイザーがその正確性を確認しているわけではありません。

専用車でのラスベガス空港往復送迎の料金はいくらですか?
専用車でのラスベガス空港往復送迎の料金は¥21,967~です。 トリップアドバイザーで専用車でのラスベガス空港往復送迎の情報をチェックして予約
専用車でのラスベガス空港往復送迎の催行会社はどこですか?
専用車でのラスベガス空港往復送迎の催行会社はBell Transportation Private Toursです。 トリップアドバイザーで口コミを読んで、他にもツアーやアクティビティをチェックし、Bell Transportation Private Toursに問い合わせましょう。 トリップアドバイザーで専用車でのラスベガス空港往復送迎の情報をチェックして予約
専用車でのラスベガス空港往復送迎の所要時間はどのくらいですか?
このツアー/アクティビティの所要時間は、平均で約20 分です。 トリップアドバイザーで専用車でのラスベガス空港往復送迎の情報をチェックして予約

このツアーに関する質問がある場合や予約のサポートが必要な場合は、お気軽にお問い合わせください。 以下の連絡先にお電話のうえ、次の商品コードをお知らせください。5378LASAPTRND_P

催行会社について

このツアー催行会社に関する口コミをご確認ください。

Kさく
Kさく
00
空港からストリップのホテルまで8.5ドル
プライベートカーのほか、空港からストリップやダウンタウンまでのシャトルもやっており、スーパーシャトルよりも安くて、運転手さんの愛想もよいです。お客さんを溜めてから出発する傾向があるので、待つ場合もありますが、ストリップのホテルなら

3.0
63件の口コミ
とても良い
23
良い
6
普通
2
悪い
6
とても悪い
26

david e
カーディガン, イギリス2件の投稿
Please do not use this company they are crooks
When we arrived at Las Vegas they were no where to be seen
And tried phoning for the return trip but what a surprise they didn’t answer my call
I’m in the process of trying to get a refund off these crooks and they are trying to offer me a lot less than I paid upfront
Please be aware and don’t use these people
投稿日:2022年11月16日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Rosa Liz
サン フアン, プエルトリコ14件の投稿
Utilizamos los servicios desde el aeropuerto al hotel, ida y vuelta, y fue excelente experiencia. Llegamos a eso de las 11:30 pm al aeropuerto y estuvieron puntual en el área del equipaje, el chofer nos ayudó con las maletas y la limosina espectacular. De regreso, nos recogieron en el hotel a las 5:30 am y el chófer llegó con 30 minutos de anticipación. Por nuestra parte, tuvimos excelente experiencia.
投稿日:2022年10月25日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Ms J
シュートランド, メリーランド州4件の投稿
2022年10月 • ファミリー
I booked a reservation online for 11 passengers and was quoted $133.67. My flight was changed and then delayed by an hour, so I called to inform Bell Trans after waiting on the phone for 30 minutes to speak to a representative. When I spoke to the representative, I gave her the updated arrival time which was 11:58 PM. She continued and stated the flight is due to arrive at 11:10 PM. She made the change for 11:10 PM anyways. The driver Todd was very nice and patient due to our delayed flight. After being dropped off to Treasure Island hotel, I get a phone call from Bell Trans saying they need me to authorize a charge on my card for an additional $49.73. When asked why, the STUPID response was because I booked online and all the fees weren’t added at time of booking. When I stated I see all fees in my invoice, then Susan B. proceeds to say the minimum charge for airport is 1.30 hours and I was charge for 1 hour with online booking. So now I am beyond frustrated and allowed the charge. When she sent the new invoice it displayed all the same extra charges from the original booking. The only difference is being charged for 1.30 hours. So the conclusion is, they charged me the extra due to a delayed flight. I will NEVER use this company again nor recommend their service.
投稿日:2022年10月5日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

gabby c
Brentford, イギリス61件の投稿
2022年8月 • 友達
We arrived at Las Vegas airport and looked for a sign with our name on, as per the information given. Noone was there. The Bells kiosk at the airport was empty and the doorbell on the kiosk didn't work. We went back to double check the exit gate and again noone was there with a sign with our name one. Spent money calling thr company who took ages to tell me the rep is now waiting for us where we were 40 minutes ago. The driver told us she had been there for an hour when she could not have been .
The return journey was booked for 16:35. We waited for 15 minutes. Had to call them and they said they had us down for collection t3 hours earlier (incorrectly) eventually we got picked up 50 minutes late and no apology given
Really awful both outward and return when it was supposed to be a happy holiday
投稿日:2022年8月23日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

jenn
1件の投稿
We were excited to use this service as we always used another company prior but thought let’s try something different. We won’t be doing that again! Order the champagne airport pick up and although the driver was super friendly, when we got in the limo it was filthy! Yes there was champagne, empty champagne bottles with empty water bottles l, dirty glasses etc this was supposed to be the start of our trip and that’s what we got?? The driver let us sit in the car while he put the bags in and no air conditioning running and then no music on. He noticed the garbage and apologized, but seriously?? He took the garbage out and then I asked where our champagne was as it looked like someone else drank it! He offered to stop and get some (which we had paid for in our booking) so of course I said yes and then handed it to me, but there were no glasses to drink from, luckily I pack my own for our room so I got it out of my bags, but a terrible start to our holiday!
I let the company know and they emailed me back that they would send it if to their “manager” but that was two weeks ago and nothing. I emailed them again and still nothing. Very disappointed and won’t be using then again at this stage!
投稿日:2022年8月12日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

sitronnelle
Arnouville les Mantes57件の投稿
2022年7月
Transfert de l'hôtel à l'aéroport. Départ 7h00 du matin. La limousine était magnifique et à l'heure. Le chauffeur très aimable et "classe". Le prix est raisonnable , environ 90$.
Très satisfaite. A faire absolument
投稿日:2022年8月8日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

witcheshouse
ウェリントン, イギリス349件の投稿
We arrived late at the airport and followed their directions to exit 51, lots of trouble trying to get to speak to anyone, eventually got a human who told us to go back to where we got off the plane and go to another terminal. I explained that my husband was disabled and I couldn’t get him a wheelchair snd two suitcases back to another terminal alone. Extremely unhelpful and eventually told me to get a taxi but no refund available. So now we are $30 out of pocket. For the return journey they needed a voucher which I should of received from the driver, as I didn’t get taken to the hotel by bell I had no voucher. They told me to go to treasure island hotel and see their agent. What a joke, a complete lie they have no agent there. I wasted five hours traveling up snd Tuen the strip and trying to speak to an agent, trying to get a voucher etc. eventually Expedia sent me one but Bell said it wasn’t the correct voucher!
These people are totally unorganised, don’t care about their customers, avoid at all costs.
投稿日:2022年7月13日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Aurélien B.
6件の投稿
J'attends toujours mon transfert de l'hôtel à l'aéroport.
A l'aller tout s'est bien passé. Au retour, nous avons attendu comme convenu à 4h du matin à la sortie de l'hôtel et personne n'est venu.
Le numéro de téléphone est un service vocal qui parle très rapidement et difficilement compréhensible. Après avoir donné notre numéro de réservation, on nous a raccroché au nez.
Nous avons du prendre un Uber pour retourner à l'aéroport.
Bref, n'utilisez absolument pas leurs services.
投稿日:2022年6月30日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Rhonda B
セント キャサリンズ, カナダ1件の投稿
2022年5月 • カップル・夫婦
We paid for a return airport transfer with a champagne stop en route to the hotel . The driver stopped at the liquor store and stayed outside without a purchase. We had to wait for the attendant to return from a break, and although we never received our promised and included champagne, we did have an additional charge for going over our hour time allowance. Not as advertised and not recommended by this frequent traveller. Use another service if you want what you pay for.
投稿日:2022年5月12日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Fabrice D
ヴァンブ, フランス469件の投稿
Conseil prenez le prestataire de votre propre hôtel moindre risqué.
Ce n’est pas beaucoup plus cher mais au moins la limousine se trouvera à votre hôtel.
Pour repartir de l’hôtel à l’aéroport, nous avons pris un taxi car trois quarts d’heure après il était toujours pas arrivé.
Rendez-vous à 16h ils sont arrivés d’après eux à 17h. Bien sûr nous avons pas attendu 17 heures déjà 45 minutes de retard on a préféré partir Nous avions un avion à prendre pour la France. Dans ce cas là, aucun remboursement possible puisqu’ils sont quand même venu soi-disant .
expédia ne peut rien faire, ce prestataire a répondu que la réservation a bien été honoré puisqu’ils sont venus à 17h. Réservation, Avion, hôtel Bellagio, limousine franchement il faut peut-être mieux passer par une agence de voyage. Merci expédia
Vraiment je vous conseille de pas prendre ce prestataire encore une fois prenez celui de votre hôtel.
投稿日:2022年5月5日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

63件中110件の結果を表示中

Tripadvisor | 専用車でのラスベガス空港往復送迎、提供元:Bell Transportation Private Tours | ネバダ州