eTransfers
ガイド
所要時間: 2-3 時間
編集を提案して表示内容を改善
掲載内容を改善
ツアーやアクティビティ
この観光スポットを満喫するさまざまな方法をチェック。
eTransfersを満喫するイチ押しの方法
エリア
住所
お問い合わせ先

4.0
バブル評価 5 段階中 4.0675件の口コミ
とても良い
450
良い
53
普通
21
悪い
19
とても悪い
132

機械翻訳で日本語を表示できます。
Google提供の翻訳を含む場合があります。 Googleは、明示または黙示を問わず、正確性や信頼性の保証のほか、商品適格性、特定の目的への適合性、および偽造の排除に関する黙示の保証を含め、かかる翻訳に関連する一切の保証責任を否認するものとします。

alex w
2件の投稿
バブル評価 5 段階中 5.0
2024年8月 • ファミリー
Second to non service. Punctual, friendly and always kept in contact. I would highly recommend this transportation.

Drivers drive safe which is always a good thing.
投稿日:2024年8月21日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Shannon D
1件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
2024年7月 • ファミリー
Booked shuttle service in March of 2024 for July of 2024. Did not receive immediate confirmation. When finalizing our plans I still did not have a confirmation and with so many companies I wasn't sure of the company name and couldn't contact to confirm. I made arrangements with another company (immediate confirmation) assuming I hadn't completed the original reservation. On July 22, one week before our trip, I received an email from a mailing list - BOOKINGS which I did not open because it looked like a phishing email, with capital letters saying CONFIRM FOR SECURITY reasons. The name e-transfers was not in the subject line or on the sender line. On July 27th on the day we arrived, the same email was sent again which I did not see as we were travelling. That evening I received an email from GENERAL ET with the subject Arrival NO SHOW after we had already arrived at our destination. This email actually had the email bookings@etransfers.net. and my name. I contacted the company and asked for a full refund do to their lack of confirmation and terrible communication. They said they had confirmed by email and WhatsApp. I had no information from them in WhatsApp and they only confirmed my reservation a mere five days before arrival which was unacceptable for planning purposes. It was also a terrible format for communication. I asked for a full refund which they said was not part of their policy. We did use them to return to the airport as we could cancel our other reservation and e-transfers would not give us a refund. This companies system of using multiple email addresses as well as lack of immediate confirmation is unprofessional and we will never use them again. As far as I'm concerned they still owe us half of the two way fare.
投稿日:2024年8月11日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

JEISON G
3件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
2024年6月 • ビジネス
Danger etransfers and its leader issa scammed me,

etransfers is a scam, they pretend to be a company and when they offer you the service they don't show up, they ignore your call, be careful so that what happened to me doesn't happen to you, they have 1,260 US dollars of mine and they don't answer me.
投稿日:2024年7月31日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Alexis.F
11件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
Do not use this service! They did not show up for an airport droff off that I paid for and then tried to add extra fees when I complained. SCAMS! there are many more reliable services you can use in Cancun! The representative I was speaking to on WhatsApp was called Miguel! Do not trust him
投稿日:2024年7月31日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。

Jorge Alejandro Salazar
メキシコシティ, メキシコ24件の投稿
バブル評価 5 段階中 5.0
I had a very good experience with the eTransfers service, very punctual and all the time they were on the lookout for my Reservation, honestly I had a little doubts for the reviews and negative comments but I can say that in my experience I will consider them again as my first choice to move on my next visit to Cancun.
投稿日:2024年7月20日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Hola! Nos alegra que estés satisfecho con el servicio que te brindamos. Te esperamos en tu siguiente en la ciudad de Cancún
投稿日:2024年7月27日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

daryl i
1件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
2024年5月 • カップル・夫婦
0i will never use e transfers again they are the worse company in Cancun . om n the way back to the airport i was pick up in a diffident company . a van with no AC , A horrible ride back to the airport . e transfer refuse to do anything about it . I will never us this company again .
投稿日:2024年5月9日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
I'm sorry about what happened to the van, we had a technical problem with the air conditioning of that unit, but the problem has now been solved. We are sorry for the inconvenience caused and thank you for your understanding. See you soon!
投稿日:2024年5月17日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Eudys M
4件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
My transportation arrived for us 1 hour after my flight landed. They did not have a unit assigned to us since I heard the employees saying it and they also told me that they did not have anyone available and it was the company's fault, not theirs. As a travel agent I will never make a reservation with etransfer again for myself or my clients. 👎🏽
投稿日:2024年4月30日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Lamentamos la situación. Eso no suele ocurrir. Esperamos que nos des una segunda oportunidad en tu próxima llegada al aeropuerto de Cancún.
投稿日:2024年5月17日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

PatrickTroop
メキシコシティ, メキシコ5件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
Terrible service; a scam….DONT PREPAY, if you prepay and they ask your itinerary, you will expect there will be someone around but NO. They say their policy is to wait around 15-20 minutos (my case was 40). There were tons of units from other companies as well as eTransfer BUT, as I prepaid, I go last since they prefere to get more customers…
Don’t use eTransfer
投稿日:2024年4月30日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
We regret the situation. That doesn't usually happen. We hope you give us a second chance on your next arrival at Cancun airport.
投稿日:2024年5月17日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Traveller One
スウィンドン, イギリス25件の投稿
バブル評価 5 段階中 1.0
We had an airport taxi arranged and understood they would track the flight.customs in cancun was slow they text to ask if we had landed via WhatsApp I explained in reply what the situation was they replied saying the driver would be waiting when we got through customs the driver had gone and from then till now no one Will address this situation
投稿日:2024年4月16日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
We are sorry to hear about the situation. That doesn't usually happen. We hope you will give us a second chance on your next arrival at Cancun airport.
投稿日:2024年5月17日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Taylor B
9件の投稿
バブル評価 5 段階中 4.0
Booked the cheaper option then started to read reviews and got worried. But only waited about 15 minutes before the driver arrived. There was someone waiting for me and updating me as I waited. I had no issues other than some texts weren’t answered before I made it out of the airport.
投稿日:2024年4月11日
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
Thank you for your preference and for the constructive comments. We are glad that you are satisfied with our service.
投稿日:2024年5月17日
この回答はTripadvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

675件中110件の結果を表示中
このトリップアドバイザーの掲載ページは貴社の情報ですか?
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。
掲載ページに登録

2024年 eTransfers - 出発前に知っておくべきことすべて - トリップアドバイザー

すべてのカンクンのホテルカンクンのホテルのお得情報カンクンの直前割引ホテル
カンクンの観光スポット
カンクンの日帰りツアーカンクンのアミューズメントパーク
レストラン航空券旅の物語クルーズレンタカー