1903 Lounges

1903 Lounges (Ringway)

トリップアドバイザーからのメッセージ
追って通知があるまで一時休業中
一時休業中追って通知があるまで休業
ガイド
おすすめの滞在時間
1-2 時間
編集を提案して表示内容を改善
掲載内容を改善
トラベラーズチョイスとは?
トリップアドバイザーは、旅行者から一貫して高評価の口コミを獲得し、かつトリップアドバイザーに掲載されている施設の上位10%にランクインした宿泊施設、観光スポット、およびレストランにトラベラーズチョイスアワードを授与します。
エリア
住所
行き方
  • Manchester Airport• 徒歩3分
周辺のおすすめ
レストラン
5 km圏内に293件
観光スポット
5 km圏内に66件

4.5
408件の口コミ
とても良い
306
良い
37
普通
26
悪い
22
とても悪い
17

機械翻訳で日本語を表示しています(内容の参考程度にご利用ください)。
Google提供の翻訳を含む場合があります。 Googleは、明示または黙示を問わず、正確性や信頼性の保証のほか、商品適格性、特定の目的への適合性、および偽造の排除に関する黙示の保証を含め、かかる翻訳に関連する一切の保証責任を否認するものとします。

MalcolmW648
ストーク オン トレント, イギリス351件の投稿
絶対に素晴らしい
2020年2月 • カップル・夫婦
このラウンジを十分にお薦めすることはできません。また、お金の面でも大きな価値があります。メインターミナルで群衆と戦うよりもはるかに優れた広々とした快適で非常にリラックスした、一人あたり35とても美味しくてたっぷりで、幅広い種類のワインやスピリッツを含むタップでのドリンクは、次回マンチェスターから飛ぶときに必ず予約されます
Google
投稿日:2020年3月14日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear MalcolmW648, Thank you for taking the time to leave us such wonderful review! We are really pleased you agree that our lounge offers excellent value for money and a relaxing alternative to dining in the main bars and restaurants downstairs. Also, we appreciate your kind comments regarding our staff and we will ensure to pass this onto them. We will look forward to welcoming you back here in the near future. Kindest regards, 1903 Lounge Host Terminal 3
投稿日:2020年3月16日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Sheila B
22件の投稿
お金の価値が低い
2020年3月
良い場所(マンチェスターT 1)とラウンジはいいですね。親切でフレンドリーなスタッフ。食品の選択は非常に限られており、1人あたり45円でした。食べ物が補充されなかったたくさんの空きスペースと、長すぎて干上がったサンドイッチ。食べ物の選択肢が限られており、品質が悪いことに非常に失望しました。群衆から逃げることは素晴らしいことですが、私はせいぜい私がスナックとして説明する食品の品質と入手可能性に基づいて戻ってきません。このサービスには非常に不満があります。
Google
投稿日:2020年3月11日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the lounge after your recent visit, we value all the feedback that we receive in order to improve our customer experience. We regret that you did not enjoy your visit to the lounge and that we fell short of what we would expect from the lounge. We apologise that you found the lounge lacking, during quiet times in order to guarantee the freshness off all cold and hot food, it is provided as a 'to order' service which would be why there were gaps on the buffet area. We regret that this was not made clear to you on arrival, we will reiterate to our staff the importance of making this clear to all our passengers. We are saddened to hear that you did find your visit with us to be value for money and that you were dissatisfied with the service. However we are pleased to hear that you found our staff friendly and helpful and that the lounge did provide a relaxing space away from crowds. If you would like to provide further feedback then you can do so on the MAG website. We hope that we will be given the chance to welcome you back again soon. Kind Regards, 1903 Team
投稿日:2020年3月17日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Michelle W
サン=ジョリオ, フランス21件の投稿
期待したものではない
2020年3月 • カップル・夫婦
私たちは正午直前に到着し、朝食の残り物がほとんど残っていないことに直面しました。
プレミアムドリンクはありますが、シャンパンがなくなった後、ベイリーズがなくなってしまいました。 ? ? ? ?
昼食が提供されたとき、再びそれは非常に限られていた。全体的な体験は非常に残念で、非常に限られた食べ物しか利用できなかったので、再度予約することはありません。
Google
投稿日:2020年3月9日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear Michelle W, Thank you for taking the time to leave us a review on your experience here at 1903. During the time of 10:45-11:00am we often try to use up all of our breakfast food items, in order to minimise waste prior to our change over to the lunchtime buffet. We are sorry that you felt there was little left, but during breakfast service we do offer the self-serve buffet which includes; sausages, bacon, beans, mushrooms, hash browns and porridge. As well as the option to make your own toast, a selection of Danish pastries, fresh fruit and yoghurt. In addition to this we offer the choice of scrambled eggs or omelettes made to order. Also, we apologise that some of our alcoholic drinks ran out during your visit. We do always try our best to replenish drinks as efficiently as possible to avoid any inconvenience for guests. Finally we are disappointed that you felt out food choice was limited. We believe compared to the bars and restaurants downstairs we offer excellent value for money. The choice of food we offer during lunchtime and afternoon service changes daily as we always try to offer new dishes for guests to try. We hope that you may change your mind and choose to give us another chance in the future. Kindest regards, 1903 Lounge Host Terminal 3
投稿日:2020年3月16日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

MartinEmmaAllen
マンチェスター, イギリス148件の投稿
座る場所はなく、リラックスすることはできません!
2019年12月
私たちは12月上旬にここに行きました、ラウンジは満員で、1ヶ月前に予約しましたが、まだ座る場所がありませんでした!最終的には、私たちが泊まらなければならなかった食べ物カウンターの後ろのテーブルに案内されました。快適な椅子や充電ポイントなどはありませんでした。それでも、人々はやって来て、同じ問題を抱えていました。冷蔵庫には何もありませんでしたが、時にはバーの後ろのセルフサービスが長期間無人でした。これはターミナル1にあり、ターミナル3のラウンジから良い報告を聞いたことがありますが、これを二度と使用することはありません。アスパイアラウンジは、とても良く機能的でリラックスできます。
Google
投稿日:2020年3月4日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the lounge after your recent visit, we value all the feedback that we receive in order to improve our customer experience. We are disappointed to hear that you did not enjoy your stay in the lounge on this occasion, and that we fell short of the standards that we would expect form the lounge. Unfortunately, due to the popularity of the lounge, there can be times when the lounge is busy and we operate at a high capacity, particularly during the times of our contracted airline flights with Etihad. We regret that you felt as though this impacted your visit. Busy periods can present a challenge to our staff, but we always endeavour to provide a high level of customer service. Our bar in 1903 is a self service bar, therefore it is not attended by a member of staff, we regret that this was not made clear to you on arrival into the lounge. We are saddened to hear that you did not enjoy your visit in the lounge in Terminal 1, particularly after hearing such good reports from our lounge in Terminal 3. If you would like to provide further feedback then please do so on the MAG website. We hope that we will be given the opportunity to welcome you back again soon. Kind Regards, 1903 Team
投稿日:2020年3月17日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

goldham-a
manchester165件の投稿
高級ラウンジ
2020年2月 • カップル・夫婦
フライトを待っている間の豊富な種類の食べ物と飲み物。いくつかの異なることを試すことができるように、良い選択と小さなプレート。ハリッサポテトは本当に楽しかったです。素敵なスタッフも。
Google
投稿日:2020年2月28日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear goldham-a Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. We really appreciate your kind comments and feedback. Also, we are delighted to hear you enjoyed our selection of food and drinks including the Harissa potatoes! We hope to see you again in the lounge very soon. Kindest regards, Lounge Host 1903, T3
投稿日:2020年2月29日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Aqeel123
93件の投稿
非常に快適でリラックス
2019年3月 • 一人
初めてターミナル1の1903ラウンジを使用したため、アブダビへの長いフライトの前に非常に楽しい経験を言わなければなりません。朝食はとても素敵で、温かい飲み物と冷たい飲み物がたっぷりありました。コーヒーマシンが壊れていたので、素敵な女性のホストが他のラウンジからラテを持ってきました。洗面所は、新鮮なタオルとシャワーを備えた印象的な5つ星ホテルの部屋にあるようなものです。このラウンジはエティハド航空のお客様にも使用されているため、トイレの隣にある洗浄パイプや浄化施設、小さな礼拝室など、特定の文化的設備もあります。無料のファストトラックは、すぐにセキュリティを通過できるボーナスでした。全体的に非常に快適な体験であり、強くお勧めします。
Google
投稿日:2020年2月28日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the lounge after your recent visit, we value all the feedback that we receive in order to improve our customer experience. We are delighted to hear that you had such a wonderful experience in our lounge. We are pleased to hear that you enjoyed the range of food that we have on offer and that our staff did their best to accommodate you when our coffee machine was out of action. We are also happy to hear that you were pleased with all the facilities that we have on offer in the lounge, and the extra benefit of fast track security which is included in your lounge booking. We hope that you had a pleasant onward journey and we look forward to welcoming you back again in future. Kind Regards, 1903 Team
投稿日:2020年3月17日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

clappison
lancashire97件の投稿
子どもたちからの平和
2020年2月 • 一人
現在、T 3の1903ラウンジとT 1のラウンジを数回訪れました。先週の金曜日の夜の訪問は額面をわずかに下回っていました。
前回のようにテーブルに案内されませんでした。予約されたテーブルに座るか、椅子に座るかはわかりませんでした。最後に、私は大暴走を見てとても幸せに座った。

コーヒーマシンが再び壊れた。 。 。スタッフもこれにイライラしていました。交換するか、適切に修正してください。
食事に関しては、これは本当に素晴らしく、お金に見合うだけの価値がありました。

フライト前のラテをケーキと一緒に食べることができなかったため、全体的に非常に満足して星を失いました。

また来月1903年お会いしましょう! ! !ファストトラックはボーナスです! ! !
Google
投稿日:2020年2月24日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear clappison, Thank you for taking the time to leave a review on your experience here in 1903. Firstly, we would like to apologise that you were not shown to a table on your last visit. As a frequent visitor to the lounge, we like to give you the opportunity to choose which area of the lounge you would prefer to sit. Also, we regret that the coffee machine was not working on your last visit. We always aim to have this back up and working as quickly as possible. We can assure you that we are working to resolve the on going issues we are experiencing with it. We are delighted that you enjoyed our wide selection of food on offer, and we agree that we offer excellent value for money. We will look forward to welcoming you back into the lounge next month. Kindest regards, Lounge Host 1903, T3
投稿日:2020年2月27日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

MancJRG
ウォリントン, イギリス121件の投稿
圧倒的な体験T1ラウンジ
2020年2月 • カップル・夫婦
私の夫は、極東への長いエミレーツ航空便の前に、1903ラウンジ(T 1)チケットをごtreat走として親切に予約しました。この機会に提供されたサービスには非常に失望したと言わざるを得ません。

それは親切なスタッフによって非常にきれいに保たれた、座席エリアのある小さなラウンジです。私たちの訪問では、紅茶とコーヒーの設備は使用されていなかったので、コーヒーを飲むためだけにスタッフを長時間待ちました。トーストと卵は注文に応じて作られますが、トーストを20分以上待つのはやはりサービスが良くありませんでした。ベーコンはなく、ハッシュブラウンは寒かった。これは特に忙しい時期には発生しなかったので、経験に圧倒され、お金の価値は確かにありませんでした。

さらに、チケットにはセキュリティの高速トラックパスが含まれていたため、うまく機能し、遅延がなくなりました。旅行中にいくつかのラウンジを利用しましたが、残念ながらこのラウンジはお勧めできません。
Google
投稿日:2020年2月23日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the lounge after your recent visit, we value all the feedback that we receive in order to improve our customer experience. We are disappointed to hear that you did not enjoy your visit to our lounge on this occasion, and that we fell short of the standard that you had expected. We fully investigate all the issues that you have mentioned as this is not what we would expect from our lounge, and we regret that you were left feeling underwhelmed. We apologise for any inconvenience caused to you by our coffee machine being out of action during your visit. We are pleased to hear that despite your concerns, that you enjoyed the perk of fast track security which is included in your lounge booking. If you would like to provide further feedback then please do so on the MAG website. We hope that we will be given the opportunity to welcome you back again soon. Kind Regards, 1903 Team
投稿日:2020年3月17日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

Sarah H
リッチモンド, イギリス247件の投稿
あなたの休日を始める素敵な方法
2020年2月 • カップル・夫婦
エティハド航空のフライトの前に、ターミナル1の1903ラウンジを訪れました。それは安くはありませんでしたが、私の意見では完全に価値があります。食べ物は飲み物とともにまともな品質です。
Google
投稿日:2020年2月15日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear Guest, Thank you for taking the time to review the lounge after your recent visit, we value all the feedback that we receive in order to improve our customer experience. We are delighted to hear that you enjoyed your visit to the lounge and that you found it to be good value for money, and to be a worthwhile added luxury to your journey. We are pleased that we could provide a relaxing experience before your long haul flight. We hope that you had a pleasant onward journey and we look forward to welcoming you back again soon.. Kind Regards, 1903 Team
投稿日:2020年3月17日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

bpm788
オールダム, イギリス180件の投稿
大人がリラックスするのに最適な場所
2020年2月 • カップル・夫婦
スタッフは素晴らしかったです、食べ物と飲み物、快適な座席と環境、作りたてのオムレツ、あなたが何を求めることができますか、苦情はありません、間違いなく再び使用します食物
Google
投稿日:2020年2月11日
この口コミはトリップアドバイザーのメンバーの主観的な意見です。TripAdvisor LLCのものではありません。
Dear bpm788, Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. We are delighted you made the most of your time in 1903, and enjoyed our freshly made omelettes in the morning! Also, we appreciate your comments about our staff and will certainly pass on your great feedback. We are looking forward to you visiting again in the near future. Kindest regards, Lounge Host, 1903 Terminal 3
投稿日:2020年2月18日
この回答はTripAdvisor LLCのものではなく、施設管理者の主観的な意見です。

278件中110件の結果を表示中
情報に不足や誤りがある場合
編集を提案して表示内容を改善
掲載内容を改善