推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
旅行者の写真 (86)
客室 & スイート (19)
食事 (7)
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)

詳細

立地
清潔感
サービス
価格
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
施設情報
無料駐車場
レストラン・飲食店
無料のWi-Fi/インターネット接続
朝食込み
ペット同伴(犬などのペットに対応)
禁煙ホテル
部屋の特徴
スイートルーム
ファミリールーム
禁煙ルーム
詳細情報
ホテルのスタイル
家族向け
中価格帯

所在地

フル ビュー
170件口コミ
109枚写真
Q&A1
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 129
  • 29
  • 2
  • 4
  • 6
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
aziza で saïd 、チャーミングなリアドをどうにかしては素晴らしいチームが、美しい景色が楽しめる大きなテラス aït oudinar の村となっている。 温かく歓迎してくれて、大きくて、素敵な部屋、おいしい食事 ( ありがとう、 aziza に moh7! ! ) 私もお勧めします。できれば、しないでください。日中のハイキング、ガイド、 saïd 、 aziza ます。することもできます。 私は素晴らしい 1 日私はお勧めできる houcine と呼ばれるガイドは現地山々と渓谷と議論を探索しました ! は、 dades
続きを読む
私たちはここに 1 晩だけマラケシュからフェズに行く途中に滞在しましたが、素敵でした。 私は、家族、会議もとても気に入りました。ツインルームのかわいらしい、テラスに aziza の家の調理された食事は星てきましたしています。食べるのが一番の思い出になりました。 部屋はとても広く、快適で、清潔でした。 素晴らしい場所です。
続きを読む
私たちはここに夜はとても楽しめました。 とてもフレンドリーで、快適で、素晴らしい食事 ( 私たちベジタリアンニーズに応え ) 、最もかわいらしいツインベッドもよかったです。 もっともっと長く泊まりたかったです。 また本の、多彩な閲覧可能なエリアにありました。 シャワー、すべてはピカピカ。
続きを読む
と言っていました aziza で私たちは完全にくつろげるようにすぐにくつろぐことができました。 私たちが、暖炉の前で食べました。豪華な 3 コースの食事が用意されている。 私たちベジタリアン tagine 特別にしてくれました。母と私をリクエストしました。 ありがとうございます !" また泊りに行きます !
続きを読む
私たちはここに 1 泊 erg chebbi 専用 1 日ツアーを私たちのツアー中に滞在しました。 aziza 私たちは温かい笑顔で迎えてくれ、てくれました完備の客室 2 素敵なエアコンの選択肢がある。 リヤドはとても美しいです。ルーフ竹や木製の梁が見られ、壁には、コンポジットケーブル ( 泥とストローから伝統的な料理、特別な気分になれますが作られている。だが、とても豪華なホテルである。 私達は、本当に私たちました木彫りの場所ほど聞かされたビーフ tagine の美味しい変える野菜豊かな果樹園の夕食が提供され、適切な栄養ました。 無線 LAN
続きを読む
前へ
12
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事家族 / プレイ エリア
chambre
管理者提供の写真Riad des Vieilles Charrues
Chambre double
colazione in terrazza
dettagli di una camera
camera
前へ次へ
1234
Dear clients - we are very sorry that you did not enjoy your stay at our riad, but we feel that your comments do not really match the reality of your visit. You seemed to be unhappy about staying here because another hotel nearby that you wanted to stay in was already full (it is the high season). You had booked to go to dinner that evening at that hotel, which many of our guests do, but for some reason you did not go, nor did you contact that hotel to cancel although they had prepared a table for you. You then waited until midnight and asked us to prepare you something to eat - my wife prepared you an omelette, which was all that was possible for us to offer you at that time of night, and I am sure other clients will agree that your request at that time was not exactly reasonable. Your comments about the temperature are greatly exaggerated, and the hotel has central heating which is working in all the rooms, including yours. My wife may have looked confused because you seemed to be complaining about a problem which we genuinely believe was non-existent. It is not true that we close the central heating off to 'save money'. We did our very best to offer you a comfortable stay, and we feel it is not fair of you write such a poor review because you were angry that you had not booked into your preferred hotel in sufficient time. The comfort of all our guests is paramount for us - we are a small family business and we try to maximise the benefit of this personal level of service. We went out of our way to accommodate your needs, and we are surprised that you do not recognise this. We believe that high level of service we offer is why the vast majority of our reviews are so positive.
Dear clients - we are very sorry that you did not enjoy your stay at our riad, but we feel that your comments do not really match the reality of your visit. You seemed to be unhappy about staying here because another hotel nearby that you wanted to stay in was already full (it is the high season). You had booked to go to dinner that evening at that hotel, which many of our guests do, but for some reason you did not go, nor did you contact that hotel to cancel although they had prepared a table for you. You then waited until midnight and asked us to prepare you something to eat - my wife prepared you an omelette, which was all that was possible for us to offer you at that time of night, and I am sure other clients will agree that your request at that time was not exactly reasonable. Your comments about the temperature are greatly exaggerated, and the hotel has central heating which is working in all the rooms, including yours. My wife may have looked confused because you seemed to be complaining about a problem which we genuinely believe was non-existent. It is not true that we close the central heating off to 'save money'. We did our very best to offer you a comfortable stay, and we feel it is not fair of you write such a poor review because you were angry that you had not booked into your preferred hotel in sufficient time. The comfort of all our guests is paramount for us - we are a small family business and we try to maximise the benefit of this personal level of service. We went out of our way to accommodate your needs, and we are surprised that you do not recognise this. We believe that high level of service we offer is why the vast majority of our reviews are so positive.
評価0件
前へ次へ
11
価格帯
$54 - $55 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
モロッコスース=マッサ=ドゥラー地方ブマルヌ・ダデス
客室数
5
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する