推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

キンロックー ホテル
Kinlochewe Hotel

旅行者の写真 (55)
客室 & スイート (16)
食事 (9)
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
施設情報
無料駐車場
レストラン・飲食店
無料インターネット
バー・ラウンジ
朝食込み
ペット同伴(犬などのペットに対応)
公衆無線LAN (Wi-Fi)
禁煙ホテル
部屋の特徴
禁煙ルーム
詳細情報
ホテルのスタイル
マウンテンビュー
ホテルクラス
口コミなどの投稿
357件口コミ
66枚写真
3件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 143
  • 105
  • 55
  • 36
  • 18
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
ハスキー犬たち、昼食ために立ち寄りましたが、決定に大喜びしました。 最高のランチをご用意しています。親切なスタッフが長い時間を過ごしました。 どちらも、ステーキ、側面から、ラムキャセロールは絶品です ! スカイ島ベーカリーポテトパンの島をお見逃しなくません。がっかりする事はないと思いますしません。 非常に完全に犬 - より融通がきか 2 年ハスキーにありませんしたい方でフレンドリーな場所です。
続きを読む
美しい 2 つとなる &B や 1 つとても素敵なホテルに宿泊した後はとてもガッカリしました。 汚れていて、内装が必要でした。 私たちが泊まったものの 1 部屋、していたのも良かったです」と呼ばれる loftily'en suite 」は、シャワー、トイレが付いていました非常に小さく、シャワーもよかったカビが生えていました、新聞剥がれていましたは壁から外れます。 ベッドは寝心地が悪くていましたが、枕が私が今まであり、ベッドの上にクッション 4 つれているにもかかわらずが発生しました。これらをもとにベッドリネンなど )
続きを読む
キンロックー ホテルのOwner、Karen Tからの返信
2017年8月3日に返信済み
I have taken some time to reply to this review as I have thoroughly investigated every item mentioned Firstly I would like to to say that 98% of our visitors find our hotel and its rooms etc to be warm,clean and comfortable. I myself have very high standards, and whilst a few of the rooms may need a lick of paint, they are certainly not dirty and that is a comment from guests not myself. I agree that the pillows in that room needed replacing and they have indeed been replaced with new high quality pillows. The mattress on the other hand is quite new and remarked upon as being very comfortable by guests in the days before and after your stay. Mattress comfort is very subjective and an another easy one to criticise, especially when you are looking for faults. Incidentally, the mould you reported was in fact the adhesive used to secure the wet wall and some had accidentally smeared onto the ceiling. It was a very small amount, so easy to see how you could have jumped to another conclusion. The comment regarding being overcharged is a very serious accusation and totally untrue. I have documented evidence from your initial booking in early January, for three rooms made via booking.com that shows the rate for the room in question which was charged correctly. These documents also show that you cancelled one of these rooms, being one for £85, the lowest cost room. After check-in, your husband was concerned that you had forgotten to cancel this room and needed to pay for it, asking my husband to try and re-let it. Of course, being honest hoteliers my husband checked the reservation and reassured him that this room had indeed been cancelled and confirmed with him the rooms you had retained on the booking AND THE COSTS. I did give you the room at the lower rate, not because I "capitulated" but rather because I needed to move on and look after the rest of my guests. We are honest hoteliers with extremely high personal values. An accusation of overcharging which can be proven to be lies is something that I cannot accept lightly. You had obviously cancelled the wrong room and was seeking a way to have your room rate reduced. We take guest feedback very seriously here at the Kinlochewe Hotel and where required take immediate corrective action. However such misrepresentations of the facts are not constructive.
続きを読む
ホテルはやや古さは新しいオーナー、改善するを試してみてください。 部屋に比してオールド調度品、何も問題はありませんがあるが、とにかく素敵で、ビューはあまりいませんでした。 主な問題は窓が壊れていたバスルームには、全泊は凍えるほどバスルーム備わっているオープンしました。 スタッフは実際ありませんでした。問題解決し、または別の部屋に移ることにしました。 朝食はちょっと粗末なスコットランドに泊まりました。他の場所と比べると感じました。 U
続きを読む
キンロックー ホテルのOwner、Karen Tからの返信
2017年7月17日に返信済み
aren T, Owner at Kinlochewe Hotel, responded to this review Hi. My name is Dave and I am the joint owner of the Kinlochewe Hotel and dealt with you personally. First to thank you for choosing the Kinlochewe Hotel for your stay and as for all our guests, we do seek honest, straightforward feedback in order for us to improve the service we offer to all. Indeed there was a problem with your bathroom window, which should not happen. However it is disappointing that you have omitted to say, in your review, that you personally told me that you had solved the window problem and that, therefore, I did not need to return to your room during dinner to fix it, as we had agreed earlier. I even gave you a free drink as a thank you for fixing the problem yourself. It was only after your checkout that I discovered the window still to have the same problem and duly fixed it within 30 mins. I am sorry you did not experience, fully, the stay you had expected , though pleased that you would return again in spite of this.
続きを読む
よく 100 と私はこの旅行仲間役に立つと私は、口コミの投稿があります。 私たちセルフケータリング kinlochewe に 1 週間滞在しましたが、食事すべきと思いました 13 2017 年 7 月に、このホテルの現地のレストランである。 テーブルに 7 つを予約しました。 30 分 ~ 午後は歓迎のバーのスタッフは到着する。 は、手からエール ( 樽生 ) をお試しくださいを引っ張って、ホテル内には 5 つや第6
続きを読む
キンロックー ホテルのOwner、Karen Tからの返信
2017年7月17日に返信済み
Thank you for your lovely review. It is lovely to hear that you you enjoyed your time with us. We know only to well how hard people work these days and so we want to make their experience with us as relaxing and enjoyable as possible while they are on holiday. Thank you for choosing to eat at our hotel, we certainly hope to see you again sometime in the future.
続きを読む
前に言っているように、ホテルには改装の必要があるが、新しいオーナーもこのを認識している。 しかし、 - バスルームスイートの客室は、バスルームは廊下だったこのホテルを予約していましたと思いました。 部屋着は、良い心遣いでしたが付属していました。 レストランでの食事はおいしかったです。夕食と朝食
続きを読む
キンロックー ホテルのOwner、Karen Tからの返信
2017年7月17日に返信済み
Thank you for taking the time to review our hotel after your visit. You are quite correct in the fact that, as new owners, we are planning some redecoration during the quieter months. We do have a couple of rooms that are not en suite however they are clearly identified at the time of booking and as a result much cheaper than the en suite rooms we have. I am glad that you enjoyed our food and we look forward to welcoming you back at some time in the future.
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事
bar/dining room
前へ次へ
1234
Congratulations. kinlochewe wish you every success in your venture.Please use this hotel.Great location. On NC500 route I’ll be back
Hello Paul Thank you for your email. We are sorry that you were disappointed about not getting a drink yesterday evening. During the winter months we do not operate on set hours but rather close the bar when there is no-one in. Yesterday we closed around 1015pm when no-one was in the bar. Most of our customers come in earlier in the evening and it is most unusual for anyone to come in for a drink after 9pm in the winter months. We are one of very few hotels/bars in the Highlands who are open at all at this time of year, most others being closed completely for the winter. We try to operate a service for our customers all through the year but we do have to balance this with operating a viable business. We stay open most nights until 9pm and, at that time, our bar staff assess whether it is viable to remain open or to close. Some nights we remain open until midnight, some nights we close at 9pm. It entirely depends on if we have customers or not. I am sure you can understand that it would not be viable to remain open until 11pm/midnight every night regardless of whether we have customers or not. Economically it would not be sensible and the winter months are hard enough for businesses in the remote Highlands! We have notices in our windows detailing our opening hours but we do not specify the closing times, specifically for the reasons given above. If you are planning to come in for a drink we would suggest you come in a little earlier, or give us a call on 01445 750253 to check our opening status. We hope that this answers your questions and we would like to reassure you that we do our utmost to provide our guests and customers with a warm and hospitable service whilst maintaining a viable business for them to come to. We wish you all the best for the festive season, Andrew & Gail
評価1件
前へ次へ
11
価格帯
$100 - $140 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
通称:
kinlochewe hotel torridon
所在地
イギリススコットランドロスクロマーティキニオチュウィー
客室数
9
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する