推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ゴルグーリョ アパルトホテル
Allegro Madeira - Adults Only

公式サイト
旅行者の写真 (178)
客室 & スイート (45)
動画
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
施設情報
プール
無料駐車場
レストラン・飲食店
バー・ラウンジ
無料のWi-Fi/インターネット接続
ジム/フィットネスセンター
朝食込み
ドライクリーニング
ランドリーサービス
会議室
多言語対応スタッフ
屋外プール
禁煙ホテル
車椅子可
さらに表示
部屋の特徴
スイートルーム
バリアフリー ルーム
ミニバー
冷暖房完備
禁煙ルーム
詳細情報
ホテルのスタイル
お値打ち
格安
ホテルクラス
ホテルのリンク
公式サイト
お得情報
所在地
フル ビュー
84徒歩での移動に最適
スコア: 84/100
119軒のレストラン0.5km圏内
7件の観光ポイント0.5km圏内
211件口コミ
228枚写真
18件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 121
  • 72
  • 13
  • 3
  • 2
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
私たちのバルコニーから素晴らしい、遮るもののない海の景色。私たちは毎朝そこに座って日の出を見るために景色がとても良かったので見ました。静かで快適でモダンなお部屋 -
続きを読む
Barcelo Hotels & Resortsの協力のもとに集められた口コミ
ゴルグーリョ アパルトホテルのGeneral Manager、JuliaS9364からの返信
昨日に返信済み
Dear Guest, Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Allegro Madeira. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.  Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future. Kind Regards, Julia Santana - General Manager
続きを読む
アレグロフンシャルで楽しい時間。多くのレストランやフンシャルの中心に近いホテル。非常に近いので、あまりにも多くの登山。近くにあるバス停に近いホテル。確かに再びホテルを使用し、友人にそれを知らせるのをためらうことはありません
続きを読む
Barcelo Hotels & Resortsの協力のもとに集められた口コミ
ゴルグーリョ アパルトホテルのGeneral Manager、Julia Sからの返信
2018年8月26日に返信済み
Dear Guest, Thank you for making our Allegro Madeira your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community, this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards. We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Mafeira . We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Kind Regards,
続きを読む
素晴らしいホテル。マデイラ島ではとてもリラックスした11日間だけ戻ってきました。見てやることがたくさんある。このホテルは、素敵なレストラン、バー、美しい島を探索するのに最適な拠点の近くにあります。 朝食は今日の素晴らしいスタートだったので、多くの選択肢がありました。プールは幸せです。ホテルの屋根のバーは、飲み物や二人にはちょうどいいです。 何も失敗することはできません。スタッフ、清潔さ、食べ物、雰囲気はすべて完璧です。
続きを読む
ゴルグーリョ アパルトホテルのGeneral Manager、Julia Sからの返信
2018年8月21日に返信済み
Dear Guest, We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our Allegro Madeira hotel with us and Tripadvisor readers. Thank you so much for your lovely review, we are very happy to be able to make your vacation a special moment. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon. Kind Regards,
続きを読む
続きを読む
ゴルグーリョ アパルトホテルのGeneral Manager、Julia Sからの返信
2018年8月7日に返信済み
Dear Guest, We appreciate you reaching out on Tripadvisor to notify us of your concerns related to your recent stay at our Allegro Madeira hotel and apologize if you experienced any inconsistency in our service, we have read your review with our utmost attention and will take note of your constructive remarks. We seriously apologize for the inconvenient you found with the wardrobe space, we are now looking into it, in a why we can provide a better service. As well we regret that our cooking could not meet your expectation, we work every day trying to provide our best service to all our clients. Thank you once more for choosing us to spend your vacations, and for the good evaluation. We hope we can give us the opportunity to serve you in a near the future. Kind Regards,
続きを読む
+6
どこから始めるのかwowww 私と私の美しい夫は、マデイラのフンシャルで初めて、ホリディのためにここに泊まりました。 我々はホテルが旅行アドバイザーに最高のレビューをしていたから選びました。 Funchialへの私たちの旅行は長かったので、私たちの飛行が2時間48分(技術的な問題)で遅れてから午前1時ごろ、そのホテルに到着した後、私たちは非常に細かくなりました。 最後は長い旅の後、私たちはバスで空港からホテルまで集められました。私と私の夫は最終目的地に到着しました。
続きを読む
ゴルグーリョ アパルトホテルのGeneral Manager、Julia Sからの返信
2018年8月21日に返信済み
Dear Guest, In Barceló we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics We regret that the space in the closet was not enough, we will for sure take a look into it, and find the best soluction to all our guests. We also regret that our buffet couldn´t meet your expectations, mainly because the quality and the diversity of our culinary offer counts to our strengths. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests. We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We are thrilled to read that you felt welcome and supported from the moment you arrived until the moment you departed and will not fail to share your compliments with the entire réception team as we know it will be a great source of motivation to keep on going the extra mile. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Kind Regards
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチ家族 / プレイ エリア
管理者提供の写真 ゴルグーリョ アパルトホテル
AMADE ROOM
Chambre 1004 - 10ème étage
Tiles Madeira Hotel, room 1001
Tiles Madeira Hotel, room 1001
前へ次へ
1234569
Bonjour, J'ignore si la piscine sera ouverte au mois de mars. Il y a lieu de contacter directement l'hôtel. Il n'y a pas de piscine intérieure.
評価0件
Are there swimming towels available for the guests free of charges?
Dear Guest, Yes, at this moment the towels for the pool are free of charge. Kind Regards, Allegro Madeira
評価0件
Is the restaurant for dinner buffet or waiters service .thanks
Dear Guest, We have a Buffet for dinner and drinks are served by our waiter at the table. Hope this answer solve your question. Kind Regards, Allegro Madeira
評価0件
すべての回答を表示する
Is there tea/ coffee making facilities in the room? Planning to travel end of july. Also. Is there a dress code in restaurant for evening meal?
Hi yes there is tea & coffee in the rooms and the dress code for the restaurant is casual smart ..
評価1件
Why has the hotel changed its name to Allegro?
Has it ? No idea sorry
評価0件
すべての回答を表示する
前へ次へ
1234
前へ次へ
11
価格帯
$67 - $127 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
通称:
gorgulho hotel funchalhotel gorgulho madeiragorgulho funchal
旧:
Hotel Gorgulho
所在地
ポルトガルマデイラ島マデイラ島フンシャル
客室数
124
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する