推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ベロニカ ホテル
Veronica Hotel

概要
施設・サービス
無料インターネット
無料駐車場
朝食バイキング
冷暖房完備
プール
禁煙ホテル
レストラン・飲食店
3.5つ星の宿泊施設
詳細
ホテルクラス
施設情報
ホテルの特徴
プール
レストラン・飲食店
無料駐車場
バー・ラウンジ
無料インターネット
コンシェルジュ
ドライクリーニング
ベビーシッター
屋外プール
客室内冷蔵庫
禁煙ホテル
空港送迎
車椅子可
冷暖房完備
ビーチフロント
ルームサービス
スパ
朝食込み
無料のWi-Fi/インターネット接続
ジム/フィットネスセンター
客室のタイプ
禁煙ルーム
ホテルクラス
客室のタイプ
禁煙ルーム
客室数
115
価格帯
$34 - $76 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
以下の名前でも知られています
ベロニカ ホテル キプロス
ロケーション
キプロス > パフォス地方 > パフォス
周辺
周辺のホテル近隣のホテル76件を表示
アヴァンティ ホテル
3,394件の口コミ
0.26 km 先
パンドリーム ホテル アパートメンツ
277件の口コミ
0.35 km 先
アンフォラ ホテル スイーツ
1,352件の口コミ
0.39 km 先
パフォス アマトゥス ビーチ ホテル
2,490件の口コミ
0.43 km 先
周辺のレストラン近隣のレストラン631件を表示
Ficardo Restaurant
1,813件の口コミ
0.28 km 先
Lichnari Tavern
174件の口コミ
0.06 km 先
Gabor Restaurant
1,013件の口コミ
0.34 km 先
The Lodge Steak & Seafood Co.
1,382件の口コミ
0.29 km 先
近隣の観光スポット近隣の観光ポイント302件を表示
Island Cove Adventure Mini Golf
213件の口コミ
0.91 km 先
Paphos Municipal Beach
725件の口コミ
1.27 km 先
Cyprus Inform
30件の口コミ
1.21 km 先
Bar Street
254件の口コミ
1.25 km 先
口コミなどの投稿
773件口コミ
1,010枚写真
37件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 176
  • 256
  • 176
  • 82
  • 83
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
私が行くはずだったホテルからヴェロニカに移った(私はこれまでに行っていた)。 Veronicaははるかに優れていることが判明しました。部屋は美しく、庭を見下ろす3階にありました。食べ物は朝食と夕食時にたくさんの選択肢があってとても素敵でした。 2週間滞在しました。大型の安全な駐車場。私の部屋のヘアドライヤー。理想的な冷蔵庫を借りた。本当に効率的な空調。私は間違いなくここにとどまり、友達に推薦します。
続きを読む
ベロニカ ホテルのGeneral Manager、Lakis Eからの返信
2018年10月20日に返信済み
Dear Brendagreen. We thank you so much for your positive review and the high rating you gave to our services. Our goal is to offer to all of our guests a wonderful holiday experience on a budget and we are extremely happy to read that you are going to return. We are so looking forward to welcome you back in Cyprus very soon. Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
続きを読む
私たちは今このホテルに泊まります。部屋は海の景色がとてもいいです。朝食は悪くないが、毎回同じである。私たちの旅行の反対側は部屋の純粋な清掃です。しかし、私たちの商品は、金のリングと100ドルを含む瞬間までホテルについて嬉しかった私の化粧品からの誕生日パーティーは、バスルームで! ! !ホテル経営者は問題を解決するために何もしなかった。だから、私は滞在中はホテルをおすすめしません!
続きを読む
ベロニカ ホテルのGeneral Manager、Lakis Eからの返信
2018年8月25日に返信済み
We have left a couple of days to pass and have the full report from our local police station which has investigating your claim in order to reply this appalling review . There are no evidences what's so ever about your claim which we have discussed also in our offices. We have offered you to compensate you with an upgraded holiday package at your next visit in Cyprus and you had refused. Our company's policy is to check and examine thoroughly any claim, and if you check all of our 700 reviews you will NOT find any similar complaint. We understand that you have posted this review only to cause harm to our business as we didn't gave you the money you were requesting from us. Our lawyers are now in charge for the case and we are going to take any legal action to protect our business and our reputation. We are one of the first hotels in Paphos served thousands of customers. Our staff has a high ethical code thus we didn't had such an event before. Lakis Evdoras General Manager
続きを読む
私たちは昨年10歳の子供と一緒にこのホテルを訪れました。すべてが大丈夫でした。チェックイン時間より少し早く到着しました。彼らは私たちの袋をレセプションに残しました。そこで私たちは海側に行って行きました。

ホテルはビーチから遠く離れていません。近くにたくさんの素敵なレストランがあります。また、バスに乗ってアクアパークに行くこともできます。もう1つのバスが、より美しいカメララビーチに行くことができます。

私たちは朝食と夕食をホテルで持っていました。どちらも良かった。食事の良い選択。何も文句を言ってはいけません。
続きを読む
ベロニカ ホテルのGeneral Manager、Lakis Eからの返信
2018年8月21日に返信済み
Dear zhannatravelzzz. We thank you for your positive review about your holidays at Veronica Hotel. Even though we are a 3 star hotel we are offering a relaxing and decent vacation experience on a budget to all of our guests. We are excited to read that you had such a nice time and we are so looking forward to see you again soon. Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
続きを読む
このホテルは、3つ星ホテルの良い、何も悪い、何も非常に良いです。スタッフはただの平均ですが、修道院出身のMichalisです。彼はとてもプロフェッショナルで、笑顔を保ちます。価値のある値段を求めているなら、このホテルはあなたのためのものです。
続きを読む
ベロニカ ホテルのGeneral Manager、Lakis Eからの返信
2018年8月11日に返信済み
Dear Kacper S. We thank you for taking the time to share you experience about your staying at Veronica Hotel with other travelers. We will agree with you that we are offering a decent holiday experience on a budget to all of our guests keeping as high standards as possible according to our ranking and our budget. We wish you a splendid summertime and we hope to welcome you in Cyprus again. Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
続きを読む
この口コミが役に立ったと評価しています。受付係は、私が事件で持ち上げるのを助け、私の部屋に助けてくれるように提案しました。朝は朝は朝食がなかったが、まともな選択肢があるようだった。一部の階段はエレベーターからいくつかの部屋にアクセスする
続きを読む
ベロニカ ホテルのGeneral Manager、Lakis Eからの返信
2018年7月21日に返信済み
Dear karengers. We appreciate very much for taking the time to share your experience with other travelers about Veronica Hotel even your staying was only for a night. We are truly excited that we gave you a good impression about the standard of our services and we hope to have the opportunity to see you again soon. Until we meet again enjoy your summer and take care. Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイートプール & ビーチ食事家族 / プレイ エリアビジネス センターとイベント ルーム
Вид из моего номера - внизу крыша ресторана.
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ベロニカ ホテル
The Superior Room at the Veronica Hotel
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ベロニカ ホテル
The Standard Room at the Veronica Hotel
管理者提供の写真 ベロニカ ホテル
Snapshot of the view
Вид на гавань Пафоса
前へ
are irons available for guests? and is there Sky football in the bar ?
Hello Tony. We do not offer irons to the guests and also there is no Sky Football channel available to the bar. Thank you for reaching out Veronica Hotel. Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
評価0件
Hello, me and my husband are coming to your hotel via travel agency from 23.09.2018 to 30.09.2018 to celebrate 6 years of our marriage in a short vacation. I'd like to ask about two things, please: 1) Is there a possibility to have a room with strong Wi-Fi signal? I know it can be stronger or weaker in different rooms. We'll have to stay in contact with our business colleagues daily, and we'd be happy to make it any time in our room, not just in lobby. 2) We'll be also grateful for a real double bed (not 2 single beds standing together), as we used to sleep hugging each other to feel comfortable. Thank you in advance, Iuliia Marina, Evgenii Marin
Заселили в отель 01.09.2018. При выборе отеля в описании были указаны комнаты 22 кВ.м с красивым видом. Нас заселили в одноместный (но с двумя кроватями) номер не более 16 кВ.м. с видом на крышу. Номер очень шумный и душный. Доносится громкая музыка из ресторана, а спать всю ночь под кондиционером я не могу по состоянию здоровья, вот и не сплю и пишу вам тут все. Номер у меня 200. Я в шоке от размещения. В туркомпании, когда бронировала тур, указала высокую этажность, у вас на ресепшене это в примечаниях почему-то не было указано. По возвращению буду разбираться. Если бы знала, что будет номер с такими условиями - выбрала бы другой отель. Отдых испорчен.
Please contact our reception to arrange the matter. Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
評価1件
Заселили в отель 01.09.2018. При выборе отеля в описании были указаны комнаты 22 кВ.м с красивым видом. Нас заселили в одноместный (но с двумя кроватями) номер не более 16 кВ.м. с видом на крышу. Номер очень шумный и душный. Доносится громкая музыка из ресторана, а спать всю ночь под кондиционером я не могу по состоянию здоровья, вот и не сплю и пишу вам тут все. Номер у меня 200. Я в шоке от размещения. В туркомпании, когда бронировала тур, указала высокую этажность, у вас на ресепшене это в примечаниях почему-то не было указано. По возвращению буду разбираться. Если бы знала, что будет номер с такими условиями - выбрала бы другой отель. Отдых испорчен.
może Pani opisać te "nieszczęsne talony" -które występują w opcji all.gdzie się je dostaje i jak one funkcjonują są osobę czy na pokój itd.
Hello janusz15. We would be very glad to answer your question First we need to know if you are coming to our hotel via a travel agent or as an individual. As we are not allowed to post here our email pls check our main page to send us an email with your answer and then we will give you all the options. Looking forward to hear from you Kind Regards Lakis Evdoras General Manager
評価0件
前へ
1234568
前へ次へ
11
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する