推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
旅行者の写真 (65)
客室 & スイート (25)
旅行者の写真 (65)
客室 & スイート (25)
食事 (3)
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
施設情報
レストラン・飲食店
公衆無線LAN (Wi-Fi)
無料のWi-Fi/インターネット接続
朝食込み
ランドリーサービス
宴会場
送迎バスサービス
ルームサービス
無料駐車場
バー・ラウンジ
ドライクリーニング
会議室
コンシェルジュ
多言語対応スタッフ
会議施設
ベビーシッター
禁煙ホテル
さらに表示
部屋の特徴
禁煙ルーム
スイートルーム
ファミリールーム
詳細情報
ホテルのスタイル
安全
家族向け
ホテルクラス
口コミなどの投稿
69件口コミ
83枚写真
2件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 25
  • 29
  • 8
  • 5
  • 2
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
2018年9月の最後の週に2泊しました。ツイン共用ルームは静かな通りを見下ろしていました。ホテルスタッフは非常に親切でフレンドリーでした。提供された食事はおいしいと充填でした。
続きを読む
Namseling Boutique HotelのManager、NAMSELING Bからの返信
2018年10月7日に返信済み
Dear Guest, Thank you for taking time to post your compliments We are delighted to note your positive comments on our hotel. The team was also happy to read that you enjoyed our hospitality. Warm Regards, Bijesh Ponon Operations Manager
続きを読む
ブータンでの最初の日でしたが、私たちはここにチェックインしたとき、ホテル・ナメリング・ブティック、Thimpuについて少し懐疑的でしたが、ホテルのGMであるSandeep Sewalが午後に現れた私たちとうまく混合しました。彼はパーソナライズされたサービスを保証し、小さな子供のものを含めて私たちの食物のニーズを非常によく世話しました。
ホテルは改装の準備をしており、1階またはダイニングエリアにトイレを持っていませんでしたが、まだ苦情はありませんでした。 Sandeep氏は個人的にここにあるレストランやコーヒーショップについて案内してくれました。ホテルはか
続きを読む
Namseling Boutique HotelのManager、NAMSELING Bからの返信
2018年6月20日に返信済み
Dear Vinod, Thank you for taking time to post your compliments We are delighted to note your positive comments on our hotel. The team was also happy to read that you enjoyed our hospitality. Thank you for this generous feedback. All of us do hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel when you visit our city next. Warm Regards, Bijesh Ponon Operations Manager Namseling Boutique Hotel
続きを読む
3泊しました。ホテルは市内中心部から少し離れています。その清潔で整った。市内中心部まで徒歩10〜15分です。ホテルでは標準的な朝食とインドのディナーを提供していました。食べ物は良かったです。何よりもスタッフとサービスがベストです。私たちは部屋の変更のためにすぐに出席し、私たちは上の階のすてきな部屋に私たちを良い見通しで移しました。私たちのリクエストに応じて、彼らは追加料金なしでブータン料理を夕食に召し上がった。 Red Rice、Emma Datshi、Batchup、Jaju Soupを食べることを忘れないでください。 Thimpu Bhutanの3つ
続きを読む
Namseling Boutique HotelのManager、NAMSELING Bからの返信
2018年6月20日に返信済み
Dear Guest, Thank you for taking time to post your compliments We are delighted to note your positive comments on our hotel. The team was also happy to read that you enjoyed our hospitality. Thank you for this generous feedback. All of us do hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel when you visit our city next. Warm Regards, Bijesh Ponon Operations Manager Namseling Boutique Hotel
続きを読む
ホテルのゼネラルマネジャーMr. Sandeep Sewal、オペレーションマネージャーMr. Bijesh Pononと他のスタッフはいつもあなたを助けるために笑顔を浮かべていました。部屋は広々としていました。私たちは部屋に水問題を持っていましたが、スタッフによって直ちに解決されました。ホテルでの朝食と夕食は素晴らしいものでした。朝食と夕食には様々なアイテムがありました。サンデープ氏とポノン氏は、朝食の夕食時にはいつも存在していました。彼らは、朝食用のパラタとディナー用のロティスが熱いことを見ました。私がブータンを再び訪問するなら、間違いなくこのホテル
続きを読む
Namseling Boutique HotelのManager、NAMSELING Bからの返信
2018年6月20日に返信済み
Dear Ranjan, Thank you for taking time to post your compliments We are delighted to note your positive comments on our hotel. The team was also happy to read that you enjoyed our hospitality. Thank you for this generous feedback. All of us do hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel when you visit our city next. Warm Regards, Bijesh Ponon Operations Manager Namseling Boutique Hotel
続きを読む
+2
おもてなしの魂と人類の心。ホテルマネージャーのサンデープップ氏の宝石と彼のチームは、ブータンの人々と文化に対する敬意を込めて私たちを満たしてくれました。
私たちはブータンでインド料理を心配していましたが、スタッフが美味しく料理したインド料理を見て間違って驚きました。食べ物は最高でした。忙しい1日の旅の後にジンジャーティーを注文することができます。全体的に私たちの経験はNamsellingホテルに秀でていました。
続きを読む
Namseling Boutique HotelのManager、NAMSELING Bからの返信
2018年6月20日に返信済み
Dear Guest, Thank you for taking time to post your compliments We are delighted to note your positive comments on our hotel. The team was also happy to read that you enjoyed our hospitality. Thank you for this generous feedback. All of us do hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel when you visit our city next. Warm Regards, Bijesh Ponon Operations Manager Namseling Boutique Hotel
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事ビジネス センターとイベント ルーム
管理者提供の写真 Namseling Boutique Hotel
Royal Blue Room
前へ
Dear Abbey, Greetings from NAMSELING Boutique Hotel! We are very sorry to learn that you stay at NAMSELING has not been a pleasant one. We have many different types of rooms and it appears you probably landed up in one of the most economical, smallest room with full window on one side - which could probably be the reason why you could have found the room noisy. In the last six months of our operation there has been no compliant of noise from clients who have used the front side rooms. We have only TWO rooms out of 24 rooms which are very small and with one side structural glazing due to which it could have been noisy. I am sorry you had been assigned that room since other rooms were sold out. If only you had used our other rooms - your experience could have been more pleasant. To make up for this bad experience we will be happy to offer you a complimentary room for one night in one of the bigger rooms. Please remain assured NAMSELING believes in Excellence and client satisfaction and we will strive to make your experience with us in future a pleasant one.
Dear Abbey, Greetings from NAMSELING Boutique Hotel! We are very sorry to learn that you stay at NAMSELING has not been a pleasant one. We have many different types of rooms and it appears you probably landed up in one of the most economical, smallest room with full window on one side - which could probably be the reason why you could have found the room noisy. In the last six months of our operation there has been no compliant of noise from clients who have used the front side rooms. We have only TWO rooms out of 24 rooms which are very small and with one side structural glazing due to which it could have been noisy. I am sorry you had been assigned that room since other rooms were sold out. If only you had used our other rooms - your experience could have been more pleasant. To make up for this bad experience we will be happy to offer you a complimentary room for one night in one of the bigger rooms. Please remain assured NAMSELING believes in Excellence and client satisfaction and we will strive to make your experience with us in future a pleasant one.
Dear NAMSELING Team Thank you for your response. It was not just us who had this problem that evening as this topic came into discussion with a Singaporean couple who we acquainted over breakfast next morning. Maybe they were placed in the second noisy room you had mentioned about. :) Thank you so much for offering a complimentary stay, I would love to gain a pleasant experience, however, I am not travelling to Thimpu until October.
評価0件
前へ次へ
11
価格帯
$50 - $80 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
ブータンティンプー県ティンプー
客室数
24
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する