推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airport

公式サイト
旅行者の写真 (361)
客室 & スイート (145)
食事 (23)
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
施設情報
無料のWi-Fi/インターネット接続
プール
ルームサービス
無料駐車場
レストラン・飲食店
バー・ラウンジ
ジム/フィットネスセンター
インターネット接続付きビジネスセンター
コンシェルジュ
サウナ
ドライクリーニング
ランドリーサービス
会議室
会議施設
公衆無線LAN (Wi-Fi)
多言語対応スタッフ
宴会場
屋内プール
禁煙ホテル
空港送迎
車椅子可
送迎バスサービス
さらに表示
部屋の特徴
スイートルーム
ファミリールーム
冷暖房完備
客室内冷蔵庫
禁煙ルーム
詳細情報
ホテルクラス
ホテルのリンク
公式サイト
特典:詳細を見る
お得情報
所在地
フル ビュー
38車での移動をおすすめ
スコア: 38/100
29軒のレストラン1km圏内
0件の観光ポイント1km圏内
問い合わせ
Yenibosna Mah. Koyalti Mevkii Yalcin Kores Cad. No : 14 Bahcelievler, イスタンブール トルコ
アクセス
アタチュルク国際空港5km
サビハ・ギョクチェン国際空港44km
近隣のホテルをすべて表示
535件口コミ
407枚写真
12件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 215
  • 152
  • 75
  • 48
  • 45
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
朝食はコストパフォーマンス高いけど、従業員はやる気ないのでオムレツ等のオーダーはこちらからお願いしないと対応してもらえない。残念なのは今時の安ホテルでも使わなそうな穴が2箇所も空いたボロタオルを使用していること。すごく残念です。最悪なのは精算時にbookingコムで予約したに関わらず、その時の金額の1.5倍近い請求がトルコリラであったこと。出張費で精算しているので金額は惜しくはないが後から腹が立ってきました。
続きを読む
Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk AirportのFront Office Manager、gardeninnistanbulからの返信
2018年11月21日に返信済み
Dear Guest, We would like to thank you for your recent stay at Hilton Garden Inn Istanbul Atatürk Airport. We appreciate you taking the time to express valuable feedback regarding your visit, as it is instrumental in helping us identify the areas in which we can potentially improve. Our main priority as Hilton Garden Inn Istanbul Atatürk Airport family is to serve our guests impeccably during their stay at our hotel. The valuable information you have kindly shared with us will be taken into consideration to make sure that our guests receive excellent service at all times. Your feedbacks has been carefully reviewed and our Department Heads have been informed on this issue. According to our detailed investigation it has been figured out that brand standard. In order to provide superior service and hospitality for our guests under all circumstances, we will be taking your review into careful consideration. I would like to thank you once again for selecting our hotel in İstanbul and I hope to have the pleasure of welcoming you to Hilton Garden Inn Istanbul Atatürk Airport the nearest future. Kind regards Filiz Onar Front Office Manager 00902125039000
続きを読む
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
これは10日以上の2回目の滞在でした。優秀な顧客サービスのために帰国しました。ビュッフェ式朝食にはいくつかの新しい項目がありました。食事エリアMehmetとGedrimは常に頑張っています。いつも笑顔で。フロントデスクでは、誰もが特にGokcenとGizleを非常に懸命に働いています。私は、他の疲れた旅行者がこのホテルの皆様の勤勉さと肯定的な態度に気づき、感謝する時間を取ることを願っています。ありがとうございました
続きを読む
非常に素晴らしい最悪の管理と建物。悪いスタッフ態度。彼らのサービスより3スター良い。朝食は種類がありません。部屋は少なくとも一週間の髪のためにきれいにされなかった。 。 。コンドームはシンクの下に覆います。 。 。 。等
続きを読む
Hilton Garden Innの協力のもとに集められた口コミ
Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airportのon behalf of the staff 、Sylvie Wからの返信
2018年8月30日に返信済み
Dear ihumran, Thank you for your review of your recent experience at our hotel. We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. I understand that you encountered an opportunity with the cleanliness of your guest room, I sincerely apologize for this. This is one of the areas that we are very vigilant in to ensure comfort and satisfaction for our guests. Based upon your review I am actively participating with our housekeeping staff to ensure this does not happen again. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again.
続きを読む
続きを読む
Hilton Garden Innの協力のもとに集められた口コミ
Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airportのon behalf of the staff、Sylvie Wからの返信
2018年8月29日に返信済み
Dear NightlinerVIE, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with our guest rooms and staff. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
続きを読む
私の experiances 最悪のヒルトンガーデンインエアポートホテルイスタンブール " でいました。 まず私たちは遅い時間、通常以上チェックイン時間にチェックインしたのです。 ホテルが用意してくれた部屋の準備ができていて 15 分しますと言われた。 私達は昼食は 'd 標準時の restaurent にたと思っていました。 昼食が、受付時にかえしたあとお一人様。 まだ部屋の準備ができていませんでした。約 20 分待たされました。 経験したこと次にハウスと調和しているサービスは最悪。 ホテル内には飲料水 ( 無料 )
続きを読む
Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airportの On behalf of the staff 、Sylvie Wからの返信
2018年8月29日に返信済み
Dear sehba, Thank you for your review of your recent stay with us. We are very sorry we were unable to provide you with the quality of amenities and service you deserved during your recent stay. We apologize for the issues in your room and will work with our maintenance and housekeeping team to ensure this does not happen again. Thank you again and I invite you to stay with us the next time you return to the area.
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチビジネス センターとイベント ルーム
View of the city fro corridor window
View - down from our 16th floor room
管理者提供の写真 Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airport
Guest room
管理者提供の写真 Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airport
Guest room
管理者提供の写真 Hilton Garden Inn Istanbul Ataturk Airport
Guest room
前へ次へ
12345629
Is self laundry & steam room available in this hotel?
Self laundry is available on the B-1 floor
評価1件
すべての回答を表示する
Is self laundry & steam room available in this hotel?
Are there any supermarkets nearby? How many minutes walking is the closest supermarket? Thanks
Yes there are markets very close to the hotel.. 3-4 min walk distance.
評価1件
すべての回答を表示する
Does this hotel offer smoking rooms? Thank you.
To my knowledge, this hotel doesn't offer smoking rooms.
評価0件
It is to a max. of TRY20, approximately USD6 and please insist that it is less than TRY20 and on meter. When you are on the express way, you first will see Yenibosna sign, no worries, you are not being merry-go-round, the next right turning is the way to the hotel. One way to make things simpler, make use of live chat with HHonor worldwide customer care to confirm the free shuttle transfer when placing the reservation. Although Turkey definitely does not have the best customer service on earth, you might be able to catch the last free shuttle if you are lucky on that day. If you book directly with HHonor, please put a remark or note that you need the free shuttle service and advise your flight detail, giving it a bet they will write back to you. I had my best experience with Turkish hotels, I simply took cabs to save the hassle. Once you settle down, don't forget a 2-km walk will bring you all the way to Star City Outlet Mall for some food, clothes and grocery shopping. It is worth the walk if it is not too cold. The cab ride back is around 12-15 Lira.
評価2件
すべての回答を表示する
前へ次へ
123
前へ次へ
11
価格帯
$42 - $80 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
トルコイスタンブール
客室数
217
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する