推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

イビス スタイルズ マラン
Ibis Styles Malang

旅行者の写真 (459)
客室 & スイート (162)
食事 (37)
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
施設情報
無料のWi-Fi/インターネット接続
無料駐車場
レストラン・飲食店
プール
ルームサービス
スパ
ジム/フィットネスセンター
コンシェルジュ
ドライクリーニング
ランドリーサービス
会議室
公衆無線LAN (Wi-Fi)
宴会場
屋外プール
禁煙ホテル
車椅子可
さらに表示
部屋の特徴
バリアフリー ルーム
ファミリールーム
ミニバー
冷暖房完備
禁煙ルーム
詳細情報
ホテルのスタイル
トレンディ
家族向け
ホテルクラス
所在地
フル ビュー
口コミなどの投稿
501件口コミ
486枚写真
19件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 104
  • 254
  • 109
  • 22
  • 12
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
センターのホテルと素敵な人々がそこで働く、それを楽しんで、訪問の都市のための時間をリラックスしてください。彼女のプールでお風呂に入ることができます。私は街を訪れてブロンモ山に行く。バラエティ豊かな料理で朝食。
続きを読む
Accorhotels.comの協力のもとに集められた口コミ
Ibis Styles Malangは空港から30分です。マランの主要道路に位置し、多くの都市のアトラクションに近い。 部屋は広々としており、ベッドはとても快適で、見晴らしが良い。大きな窓。 山の景色を望む部屋を求めると、日の出と豪華な景色を眺めることができます。 スタッフは気配りがあります。私は "オランウータン"が大好きです。良い夜の睡眠のためにイワンスタイルマランをありがとう。
続きを読む
イビス スタイルズ マランのGeneral Manager、Ina Rからの返信
2018年11月15日に返信済み
Dear Ibu adenoerwenda, Its always great pleasure for us welcoming you back and stay with us.... Thank you for writing such a wonderful review of our hotel. We are absolutely delighted to hear of your great experience with our attentive staff as well as our sweet bed and great view over the room. We appreciate all the great comments and will share the positive feedback with the entire team. I am sure everyone will be encouraged by your kind words and will be spurred on to continue working hard to exceed the expectations of our guests. We look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely yours, Ina Rianawati General Manager
続きを読む
私たちがジャカルタに帰る前に、私たちは1泊だけここに泊まりました。 考慮事項:良い場所、リーズナブルな価格 チェックインのプロセスはやや遅かったです。それは休暇の季節ではなかったが、それは非常に混雑していた 私はアコーウェブサイトを予約しました。客室にはエキストラベッドが付いていました。しかし、それは非常に広々と感じた(ダブルベッド、ソファ、追加ベッド)。景色は美しかったです。私はまた、部屋の雰囲気が好きです。 アメニティは非常に限られていた。 Wastafel地域で水が漏れています。
続きを読む
イビス スタイルズ マランのGeneral Manager、Ina Rからの返信
2018年10月11日に返信済み
Dear Esbby, Feel Welcome Thank you for your comments related to your recent stay with us. We apologize that your recent stay did not meet expectations slow check in process, limited amenities, leaking in the wastafel area and staff that not so helpful. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience very soon. Sincerely, Ina Rianawati General Manager
続きを読む
+3
続きを読む
イビス スタイルズ マランのGeneral Manager、Ina Rからの返信
2018年8月14日に返信済み
Dear Deenoora, Feel Welcome Thank you for taking the time to review and give a score to our hotel. We are happy to hear your good comments about our good service crew, good hotel, cool interior, complete toiletries, good food and satisfying restaurant. On the other hand, we do apologize for your disappointment regarding the bed cleanliness. This issue has been brought up into our concern and to make a corrective action to prevent from happening again in the future. This is really beyond our quality standard. Once again, thank you for your time and feedback. We are looking forward to serving you better during your future travel. Yours sincerely, Ina Rianawati General Manager
続きを読む
期待するかと思います。が提供されている、そんな広い協力のきちんとした、機能的なイビス。 全室が必要な設備が整った快適なモダンな客室。 また、スイミングプールや小さなジムもある時間を殺している。 最大のささいな点 : レストラン最高クラスではありませんが、ダイナーをお知らせしていません。エレベーターはとてもでの使用が遅いと、ちょっと市街の外 - はタクシーを簡単に修正ですが ) がある。 は、親切なスタッフまでがありますよ。 を探しているのなら、設備が整っていて、有名な式には間違いないのに行く 's 、ですが、次はむしろ '
続きを読む
イビス スタイルズ マランのGeneral Manager、Grandi Sからの返信
2017年7月25日に返信済み
Dear Manaslu, Feel Welcome Thank you for taking a moment of your time to post a review about your stay here at ibis Styles Malang! We're pleased you had an enjoyable stay with us, and thank you for your feedbacks. Rest assured all Managers have noted your inputs, and are working hard to improve the quality of our services day by day. Thanks again for your review ibis Styles Malang and ibis Hotels worldwide are looking forward to welcoming you back soon! Sincerely yours Grandi Sumeitro General Manager
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチビジネス センターとイベント ルーム
管理者提供の写真 イビス スタイルズ マラン
Twinbed room
fasilitas kamar
前へ次へ
12345633
Hi, do you have family suite room with bath tub?
Dear Julaxing, Regret to inform you that we have one deluxe suite with bath tub. For superior and ddeluxe room only standing shower. Thank you.
評価0件
すべての回答を表示する
Apakah ada kulkas beserta freezer di kamar?
Hanya ada kulkas kecil di kamar, cukup untuk mendinginkan tapi tidak bisa untuk membekukan
評価0件
Apakah ada fasilitas jemput ke bandara? Thanks
Saya tidak yakin 100% tapi biasanya hotel berbintang menyediakan fasilitas airport transfer. U/ lebih jelasnya, silahkan menghubungi hotel Ibis Styles Malang dan menanyakan hal ini beserta biaya airport transfer-nya.
評価0件
Brp tarif deposit tambahan saat menginap di hotel ibis styles malang?
Bila saya naik kereta dari semarang..turun di stasiun mana di malang deket hotel ibis?
前へ次へ
1234
前へ次へ
11
価格帯
$30 - $48 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
インドネシアジャワ島東ジャワマラン
客室数
150
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する