推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ホテル ボン ボヤージ
Hotel Bon Voyage

詳細
立地
清潔感
サービス
価格
施設情報
プール
ルームサービス
無料駐車場
レストラン・飲食店
バー・ラウンジ
公衆無線LAN (Wi-Fi)
ドライクリーニング
会議室
ランドリーサービス
朝食あり
車椅子可
スパ
無料のWi-Fi/インターネット接続
朝食込み
インターネット接続付きビジネスセンター
ジム/フィットネスセンター
コンシェルジュ
多言語対応スタッフ
会議施設
禁煙ホテル
さらに表示
部屋の特徴
スイートルーム
禁煙ルーム
冷暖房完備
喫煙できるお部屋
ミニバー
詳細情報
ホテルのスタイル
ラグーンビュー
素晴らしい眺め
ホテルクラス
口コミなどの投稿
81件口コミ
69枚写真
1件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 25
  • 35
  • 9
  • 6
  • 6
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
素晴らしい景色とプールサイドは素晴らしいです。管理はとても親切でフレンドリーでした。 2019年の早い段階ですぐにそこに滞在することを楽しみにしています。私は食べ物を試してみるチャンスを得るが、それはよく見えた。
続きを読む
ボンの航海は、海、まともな食べ物とクリーンルームのすばらしい眺めと非常によく管理された場所です。スタッフはとてもフレンドリーで、手伝っています。それは私がここに滞在した最後の時に不思議をした新しい管理を持っています。よくやって、それを保つ、私は来月に戻ってきます。
続きを読む
ホテル ボン ボヤージのGeneral Manager、HotelBonVoyagengからの返信
2018年10月24日に返信済み
Dear Ytilwani, Greetings from Hotel Bon Voyage Lagos! Thank you for taking out time to review our property. We are elated that you had a great time at Hotel Bon Voyage and appreciate your kind words. Thank you for comments about our food, service and facilities, we do our very best to maintain the highest level of care in all aspects of our Guests' stay. We look forward to welcome you again soon. Until then, safe travels. Hospitably Yours, Hotel Bon Voayge Team
続きを読む
私は仕事のために3日前に出発することに決めました、私は感謝し、私に返済することを約束したインディアンのマネージャーに知らせました。

Btwは動物のような従業員と話しましたが、私はそれが嫌だと分かったので、あなたは知っています。

彼があなたに微笑んでも、手を振っても、あなたの名刺を渡しても、彼はあなたの電子メールには答えず、あなたの電話は彼のインド人家族のためにお金を保つでしょう。
続きを読む
ホテル ボン ボヤージのGeneral Manager、HotelBonVoyagengからの返信
2018年10月14日に返信済み
@max s Firstly let me commend you by exhibiting your immaturity and ignorance on a public forum by attacking my race, character and family. (it sure does say a lot about yourself) you made a reservation for 5 days and left 2 days earlier , our hotel was kind enough not to charge a cancellation fee and offered to keep your balance of N 39,000 (Euro 88) for your future stay but you insisted that you wanted a refund to your bank in France. Being new at the property i told you that i would find out the procedure and revert. I had my accountant reply to your mail informing you that there would be a transfer charge of close to 60 euro to which we never did get a reply from your end. So you may please write to me and let me know if we should go ahead and send you the balance of euro 28 , I dont mind adding a little more on it as clearly you need it more than me and my family. Alternatively we can still hold your balance with us for your future stay or you can provide us with a local bank details to facilitate a transfer without incurring transfer charges. Regards,
続きを読む
スタッフは素敵でしたが、管理はひどいです。失われたお金、金庫は開けないだろう。経営者は当行の口座に適切なクレジットを提供しておらず、滞在の終わりに追加の資金を求めていた。私は数多くの手紙を書いたし、誰も私たちに戻ってこなかった。当時のマネージャーはお金を取ってフロントデスクにそれを渡したことはなく、所有者は何度も苦情や手紙に答えなかった。到着時に部屋は汚れていて、空調は壊れていた。彼らは3回部屋を変えましたが、ひどいです。電気的な問題 - 1つの大きな混乱を離れて滞在!
続きを読む
ホテル ボン ボヤージのGeneral Manager、HotelBonVoyagengからの返信
2018年9月24日に返信済み
Dear Linda R, Greetings from Bon Voyage, I am so sorry to hear about your experience at our hotel, We are now under a new management and have implemented and lot of changes for the better. We deeply regret your experience at our property and hope to see you back at our hotel to redeem our name. You may contact me privately via gm@hotelbonvoyageng.com I look forward to hearing from you. Best Regards, Adhiraj Mitra
続きを読む
私は2泊2泊のためにボン・ボヤージュに泊まりましたが、ビジネス・リトリートのためにはまだいくつかのホテルがうまくいきます。部屋はよく管理されているので、私は当時眠っていた数時間のうちによく寝ました。食事はとてもうまく調理されているので、私は不平を言うことができませんでした。朝食、昼食、夕食のいずれにせよ、お食事をお忘れなく。より多くのことを求めているでしょう。
ホテルは、現在のホスピタリティ基準でスピードアップするために、さらにいくつかの作業を行う必要があります。
続きを読む
ホテル ボン ボヤージのGeneral Manager、HotelBonVoyagengからの返信
2018年9月27日に返信済み
Dear Ikechukwu O, Greetings from Hotel Bon Voyage Lagos! Thank you for taking out time to review our property. We are elated that you had a great time at Hotel Bon Voyage and appreciate your kind words. Thank you for comments about our food, service and facilities, we do our very best to maintain the highest level of care in all aspects of our Guests' stay. We look forward to welcome you again soon. Hospitably Yours, Adhiraj Mitra Hotel Bon Voayge Team
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真プール & ビーチ客室 & スイート食事
管理者提供の写真 ホテル ボン ボヤージ
Room with a view
Inside the room
Room
view from our room
My room
前へ
12
Hi i would like to call attention to the fact that my sister had an unpleasant BIRTHDAY dinner at the @hotelbonvoyage restaurant where we were swindled and treated shoddily yesterday Nov 4th 2016. I called the restaurant last week to book a table. Called about 3 times, the final call being same afternoon to Chika at the front desk who called me back to confirm the reservation and that I was allowed to come in with a birthday cake. I got into the restaurant and didn't see the calamari and jumbo prawns I had earlier seen online. I made this observation to the chef. Also most of the serving points were empty. The starters were gone apart from peppersoup. I spoke with Harrison the waiter assigned to us and he promised the dishes would be replenished. We started eating expecting that we would get some more but the chef came out and said no one told him that people were coming for a birthday otherwise if he got that order form he would have prepared specially. He went to the front desk to confirm that I had indeed called. He apologised and told us that he's sorry they were actually winding down and sent some pieces of chicken along with some seafood pasta which was just macaroni with a few shrimp in it. I asked Harrison the waiter to allow me speak with a manager. He kept stalling from 8.30pm that I made the request to 10pm that we left saying that no Manager or Auditor was 'on seat'. Bolanle at the front desk called a Mr. DAN her supervisor to explain everything but he still maintained that we must still pay the full cost of 4500/head despite the fact that we did not have the full buffet.  We angrily paid and left
It's the worst experience I ever had too personally as the ex gm of the place had to resign and leave because of the ill mannered behavior of the owners least professional and best example of a beautiful hotel gone down to dogs custody. Eric service is worst and no trainings careless and casual attitude and a hoard of untrained staff no menus and bad service won't re moment even for free
評価0件
前へ次へ
11
価格帯
$74 - $103 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
ナイジェリアラゴス州ラゴス
客室数
82
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する