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2017/05/08 2017/05/09
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    クラークス アメール Hotel Clarks Amer

    ジャイプールで 377 軒中 64 位の ホテル
    U.P. Hotels Limited, Jawahar Lal Nehru Marg, Jaipur 302018, India
    公式サイト
    保存する
    5 8日
    5 9日
    1 部屋、大人 2 名、子供 0 名
    旅行者 (221)
    客室 & スイート (44)
    食事 (14)
    ラディソン ブル ジャイプール
    1,295件の口コミ
    377 軒中 35 位のホテル (ジャイプール)
     
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    738件の口コミ
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    ジャイプール マリオット ホテル
    1,677件の口コミ
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    The Lalit Jaipur
    1,025件の口コミ
    377 軒中 38 位のホテル (ジャイプール)
     
    概要

    • とても良い39%
    • 良い25%
    • 普通19%
    • 悪い9%
    • とても悪い6%
    2014/05/25
    “設備が充実した近代的なホテル”
    2014/03/06
    “広々とした大型ホテル”
    無料 Wi-Fi
    無料駐車場
    朝食込み
    プール
    レストラン・飲食店
    ルームサービス
    バー・ラウンジ
    ビジネスセンター
    スパ
    4 つ星ホテル
    ホテルの詳細すべて
    ラディソン ブル ジャイプール
    1,295件の口コミ
    377 軒中 35 位のホテル (ジャイプール)
     
    ザ ファーン - アン エコテル ホテル ジャイプール
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    ジャイプール マリオット ホテル
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    部屋
    5月8日5月9日
    |
    1 部屋、大人 2 名、子供 0 名
    スタンダード ルーム

    この部屋の詳細情報を取得しています

    キャンセル料無料
    選択
    利用可能な部屋を表示する
    申し訳ございません、トリップアドバイザーでは空室がありません。日付を変更するか、 からの 0 件の特価情報をすべてご覧ください
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    スタンダード ルーム

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    キャンセル料無料
    選択
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    旅行者の評価
    旅行者のタイプ
    時期
    言語
    2014/05/25に口コミを投稿

    同ホテルチェーンのなかでも大きく、高さもあり、設備も整った近代的な建物のホテルという印象を受けました。 屋外プール、アーユルベーダが受けられるエステ、ジムなどの設備も充実しており、ホテルライフを楽しむこともできますが、観光スポットが集中している旧市街からはかなり距...続きを読む

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    2014/03/07に口コミを投稿

    ジャイプルの市内からは少し離れていますが、広々とした大型ホテル。宮殿ホテルのジャイマハールパレスの後に宿泊していたので正直期待はしていなかったのですが、良い意味で期待を裏切られました!! 部屋はシングルでの予約でしたがおそらくツインルームのベットをくっつけてベットメイ...続きを読む

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    クラークス アメールのFront Office Manager、ClarksGroupからの返信
    Google 翻訳

    Dear Guest We would like to thank you for taking your valuable time and effort in sharing your feedback as...続きを読む

    2014/02/06に口コミを投稿

    部屋は十分に広く、落ち着きました。清潔感が有り、なかなか良いホテルと思いました。ただし、設備は古い感じで、ピカピカのホテルでは有りません。レストランもまずまずでしたし、ルームサービスでビールを頼みましたが、スムーズに運んで来てくれました。落ち着いた滞在ができました。

    役に立ちましたか?1  
    2014/01/01に口コミを投稿

     バスルームなど、施設は古いですが、清潔でした。ベッドファブリックがインド調でセンスもよく、快適でした。夜はホテルの門に門番がいて、安心です。  インドは昨年ムンバイのホテル爆破事件以降、ホテルのセキュリティが厳しくなり、こちらもエントランスで金属探知機を通りました。...続きを読む

    役に立ちましたか?
    2012/01/08に口コミを投稿

    施設古いが、価格相応で問題なし。 ホテルの従業員もフロント、レストラン、バー、すべてにおいて良いイメージあり。 朝食は最上階のレストランと一階のレストランの両方が選べる。 最上階のレストランはメニューオーダー、一階のレストランはビュッフェ。 最上階は特にサービス...続きを読む

    役に立ちましたか?1  
    ラディソン ブル ジャイプール
    1,295件の口コミ
    377 軒中 35 位のホテル (ジャイプール)
     
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    ジャイプール マリオット ホテル
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    377 軒中 17 位のホテル (ジャイプール)
     
    The Lalit Jaipur
    1,025件の口コミ
    377 軒中 38 位のホテル (ジャイプール)
     
    詳細
    アメニティ
    • 人気のアメニティ
    • プール
    • ルームサービス
    • 無料駐車場
    • レストラン・飲食店
    • ジム / フィットネス ルーム
    • 朝食込み
    • バー・ラウンジ
    • スパ
    • 無料高速インターネット (WiFi)
    • 施設情報
    • インターネット アクセス付きビジネス センター
    • ルームサービス
    • 無料駐車場
    • 朝食込み
    • 空港送迎
    • ドライクリーニング
    • 会議室
    • ランドリーサービス
    • コンシェルジュ
    • 宴会場
    • 多言語対応スタッフ
    • 会議施設
    • 部屋の設備やアメニティ
    • 冷暖房完備
    • ミニバー
    • アクティビティ
    • プール
    • レストラン・飲食店
    • ジム / フィットネス ルーム
    • バー・ラウンジ
    • スパ
    詳細
    • 価格帯
    • $43 - $150 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
    • ホテルクラス
    • ホテルのスタイル
    • ジャイプールで第 25 位の スパ ホテル
    • ジャイプールで第 31 位の 高級ホテル
    写真
    旅行者 (221)
    客室 & スイート (44)
    食事 (14)
    プール & ビーチ (12)
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    Q & A質問する
    RAlvares
    I will be travelling soon and am booked into this hotel for a couple of nights. I am a diabetic and want to know if there is a refrigerator in the room for my meds
    2016/09/08|
    回答する 3 件の回答をすべて表示する
    Chandresh Kからの返信 | この施設の口コミを投稿済み |
    Yes there is a mini fridge in the room
    0
    Google 翻訳
    Rajeev2290
    Hi, We want the space for the party. Get together of students about 50 adults or more. Party will be held in July. You have arrangement of banquet & DJ all. what is the basic cost for the same ?
    2016/05/14|
    回答する 2 件の回答をすべて表示する
    ClarksGroupからの返信 | 施設の代表者 |
    Dear Mr Rajeev, As per your requirement, we do have arrangements for the banquet party and DJ. Please contact Mr. Baldev Thakur (DGM Banquets) Mb No. 9351555612 for the further information. Regards, Siddhartha
    0
    Google 翻訳
    vanushree
    Very bad experience with clarks amer. I had informed them in advance when I would be reaching. No tika welcome, no cookies, no information by the staff at reception about what all is there. The check in was not welcoming. The room was not ready as the minibar empty and the bathroom was dirty. The bath tub had no stopper, no jet in the loo, though should have taken the hint from the mug on the edge of the bath tub. The dryer was not working and moisturiser almost empty. There was a smell in the loo and I requested at the reception to change the room. After no response from them for an hour. I decided go to the reception and not call them as they obviously think phones are there for show. Finally my room was changed. At the time of check out they actually made me feel like a thief. Instead of checking the room discreetly like all the hotels do or to ask me to be seated while they complete the check out formalities, wink wink, they asked me have you taken something from the minibar. I replied no my lord. He said wait here and called someone, with me standing right infront of him and said check if everything is in the room. Imagine the embarrassment. They did not offer the courtesy to help me with the bags till gate and when I asked for it firstly they ignored and then when I requested again did they send someone who was doing it so half heartedly I asked him not to do such a big favour on humanity and helped my self by picking both the bags. The food was good. That is all I enjoyed. I have few questions. Was it because I was a polite customer, because guest surely I was not, that I was treated this way. If I had made a scene at first go at not being welcomed and room being dirty and would have been screaming at the top of my lungs to get the room changed, they would have done it quickly. Is it that customers are treated better when they are angry and not when they are good. Was my mistake in booking through make my trip. Is there different treatment for guests from direct and indirect sources. Should make my trip have checked in with me if the services are up to date. Have I got everything that I paid for if not over and above. Advice for make my trip. If you are not just some mediator then there should be coordination from your side to check during the stay, not after it, if your customer is being treated like guest by the hotel. You should provide some small gift, be it just a card for the customer when they arrive. It will help you provide the connection. If you are just a mediator, kindly ignore the advice.
    2015/09/13|
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