推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)
Microtel Inn & Suites by Wyndham Stockbridge/Atlanta I-75

旅行者の写真 (56)
客室 & スイート (77)
旅行者の写真 (56)
客室 & スイート (77)
食事 (10)
概要
公式サイト
195 Country Club Dr, ストックブリッジ, GA 地図
名称と住所 (現地の言語)
施設・サービス
無料Wi-Fi
無料駐車場
朝食込み
冷暖房完備
プール
禁煙ホテル
スイートルーム
2.5つ星の宿泊施設
追加情報
公式サイト
マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)からのオファー
特典:詳細はコチラ
お得情報
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
詳細
ホテルクラス
メール
施設情報
ホテルの特徴
プール
無料駐車場
無料のWi-Fi/インターネット接続
ジム/フィットネスセンター
朝食込み
インターネット接続付きビジネスセンター
セルフサービス ランドリー
ペット同伴(犬などのペットに対応)
ランドリーサービス
屋外プール
会議室
客室内冷蔵庫
禁煙ホテル
車椅子可
多言語対応スタッフ
朝食あり
電子レンジ
冷暖房完備
ビーチフロント
ルームサービス
レストラン・飲食店
バー・ラウンジ
アワード & 認定
エコリーダー シルバー レベル
エコリーダー シルバー レベル
ホテルのスタイル
温泉
客室のタイプ
スイートルーム, 禁煙ルーム, バリアフリー ルーム
ホテルクラス
アワード & 認定
エコリーダー シルバー レベル
エコリーダー シルバー レベル
メール
ホテルのスタイル
温泉
客室のタイプ
スイートルーム, 禁煙ルーム, バリアフリー ルーム
客室数
62
価格帯
$70 - $152 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
ロケーション
アメリカ合衆国 > ジョージア > ストックブリッジ
周辺
周辺のホテル近隣のホテル19件を表示
ベイモント イン アンド スイーツ ストックブリッジ
49件の口コミ
0.55 km 先
スーパー 8 ストックブリッジ
398件の口コミ
0.85 km 先
フェアフィールド イン アンド スイーツ アトランタ マクドノウ
248件の口コミ
5.02 km 先
Home2 Suites by Hilton Atlanta South / McDonough
320件の口コミ
5.13 km 先
周辺のレストラン近隣のレストラン137件を表示
Italian Oven Restaurant
205件の口コミ
0.98 km 先
Mellow Mushroom
143件の口コミ
0.81 km 先
Sarah's Country Cooking
36件の口コミ
0.66 km 先
Firehouse Subs
27件の口コミ
1.01 km 先
近隣の観光スポット近隣の観光ポイント9件を表示
Pin Strikes
25件の口コミ
7.06 km 先
Nash Farm Battlefield
16件の口コミ
7.77 km 先
Reeves Creek Trail
6件の口コミ
3.51 km 先
A Toast to Art
7件の口コミ
2.63 km 先
口コミなどの投稿
903件口コミ
155枚写真
6件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 189
  • 171
  • 194
  • 179
  • 171
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
リゾートには汚れていて、虫やゴキブリ、狭くて不快な階でした。 電話を返金戻ってませんかと聞いたところは、お電話しました。 「 T このホテルにお勧めしたいと思います。 返事はありません絵画や、まだ送信されました ! ! ! ここには決して行かないでください !
続きを読む
Microtel Inn & Suites by Wyndhamの協力のもとに集められた口コミ
マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)のDirector of Sales、Rebecca Oからの返信
2017年10月16日に返信済み
Dear Guest, Our new management are taking care of any/all issues that you encountered. We always recommend the 2 Queen room or Suites which are Huge compared to the 1 queen rooms. We take pride our cleanliness and "Southern Hospitality". In fact, we are certified ultra clean and are a award winning hotel. Next time, please be sure to try our fresh popcorn and cookies served each evening in the lobby. Additionally, our breakfast now includes sausage, french toast, and eggs. We look forward to serving you soon! Sincerely, Heather Sales Manager
続きを読む
は小さな簡易キッチンとても便利です、部屋も私たちはベッドの上を使っていたが分かれているような方法を教えてください。 窓からは、シート私はホテルの前に見たとてもうれしかったです。 朝食とすべての滞在を期待していたました。 すべてが清潔で、静かでした、長いハイキングの後リラックスできました。 スタッフはとてもフレンドリーで、私たちをチェックしました。女性屋良城跡だったのだと思いますでした。なぜでしょうか。 素敵なスーパーです !
続きを読む
マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)のDirector of Sales、Rebecca Oからの返信
2017年10月16日に返信済み
Dear Guest, Thanks a million for your 5 Star review. We always recommend the 2 Queen room or Suites which are Huge compared to the 1 queen rooms. We take pride our cleanliness and "Southern Hospitality". In fact, we are certified ultra clean and are a award winning hotel. Next time, please be sure to try our fresh popcorn and cookies served each evening in the lobby. Additionally, our breakfast now includes sausage, french toast, and eggs. We look forward to serving you soon! Sincerely, Heather Sales Manager
続きを読む
私はアトランタに 3 か月に学校に旅行しますが、は、マイクロテルホテルに泊まることにしました。時代の同級生ホテルと呼ばれた。 もちろん、新しい部屋誰かチェックイン / アウトに私の部屋に来てました roachs 私の部屋で食べましたが、フロント係は私も提供しているませんでした。 絶対また泊まりたいと病気。
続きを読む
Microtel Inn & Suites by Wyndhamの協力のもとに集められた口コミ
マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)のDirector of Sales、Rebecca Oからの返信
2017年10月16日に返信済み
Dear Guest, Our new management are taking care of any/all issues that you encountered. We always recommend the 2 Queen room or Suites which are Huge compared to the 1 queen rooms. We take pride our cleanliness and "Southern Hospitality". In fact, we are certified ultra clean and are a award winning hotel. Next time, please be sure to try our fresh popcorn and cookies served each evening in the lobby. Additionally, our breakfast now includes sausage, french toast, and eggs. We look forward to serving you soon! Sincerely, Heather Sales Manager
続きを読む
私たちはここに 3 泊しました。 スタッフはとてもよかったです。 私たちにとって「 Chloe 私達は私達の第 3 泊予約が必要時も手伝ってくれました。 みなさんも、とてもフレンドリーで親切でした。 私たちの部屋は清潔でました。 子供たちはプール、アーケードを満喫しました。 ロケーションは最高です。 レストランの近くにあります。
続きを読む
マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)のDirector of Sales、Rebecca Oからの返信
2017年10月16日に返信済み
Dear Guest, Thanks a million for your 5 Star Review! We always recommend the 2 Queen room or Suites which are Huge compared to the 1 queen rooms. We take pride our cleanliness and "Southern Hospitality". In fact, we are certified ultra clean and are a award winning hotel. Next time, please be sure to try our fresh popcorn and cookies served each evening in the lobby. Additionally, our breakfast now includes sausage, french toast, and eggs. We look forward to serving you soon! Sincerely, Heather Sales Manager
続きを読む
部屋はリネン交換されていませんでした。 ヘアは、カウチベッドは、カウチに乗せたのは、クイーンサイズのベッド 1 台、リネンは上にありました。 それがいましたのように、前の客だった。 フロントデスクはハウスキーピング私たちの部屋に来てました。 英語が話せない人もいました、私は問題にポイントにしました。 してくれた新鮮なベッドリネン頼むと思われる一般家庭がなかった。 新しい寝具も擦り切れていましたたのですが、少なくとも清潔で嬉しかったです。 私たちはゴキブリ廊下、エレベーター、部屋で見た。 プールは本当にひどいものでした。 私自身はぐったりてみようとしたので
続きを読む
Microtel Inn & Suites by Wyndhamの協力のもとに集められた口コミ
マイクロテル イン & スイーツ アトランタ - ストックブリッジ (イーグルズ ランディング)のGuest Relations Manager、Rebecca Oからの返信
2017年7月17日に返信済み
Please accept our deepest apologies for the problems you encountered while visiting us. It is unusual for the types of problems you encountered to occur as we strive diligently to insure ALL our guests stays are more than they expect. When we fail to meet those expectations, we are saddened. I assure you that we have addressed the issues you listed with our staff so that we can improve our guests experience and regain your trust. We respectfully request you contact us directly on your next visit to our city as we would like to regain your confidence. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations and I will personally guarantee your stay will be different. Thank you for choosing to stay with us and for your feedback. Without feedback, we cannot improve where we make mistakes. At your service
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチビジネス センターとイベント ルーム家族 / プレイ エリア
mold on the wall in the room
blood on the towel in the bathroom
bug found on the towel in the bathroom
more pictures of trash left on the floor in the room that wasn't cleaned up.
filthy floor in the room
前へ
Why have rates changed. It doesn't cost this much in atlanta
I'm not sure why the rates changed, especially now that the summer season is over. We were not pleased with the service of the 3 front desk clerks we dealt with in this hotel, and will not stay there again. Also the furniture was obviously low budget and color combinations were odd. I've never seen gold glitter exit bars on doors before!I It's unfortunate because we have had good experiences with other Microtel hotels.
評価1件
すべての回答を表示する
What is the direct hotel phone number?
678-782-6100
評価0件
What is included in the breakfast buffet?
Folded Cheese Omelets, sausage links, make your own waffle station, sausage gravy and fresh homemade biscuits, white, wheat, and cinnamon raisin breads, plain & blueberry bagels, whole & 2% milk, blueberry and Banana muffing, fresh apples, apple & orange juice, regular & decaffeinated coffee, peach cups in light syrup, ketchup, peanut butter, butter, cream cheese, half & half, 3 types of jelly, hot sauce, hot locally produced maple syrup, 2 types of cereals (Raisin Bran & fruit loops), oatmeal, southern grits, fresh lemonade, green tea, Lipton tea, sugar, Splenda, and sweet & low.
評価0件
すべての回答を表示する
I I make a reservation for 12/23/15 and do not arrive until after 1 am will my room be held for me? Is the hotel pet friendly?
If you have provided a credit card to the hotel, the room is yours, but it would be best to call them and let them know about your late arrival. And YES, the hotel is pet friendly, although I do not believe that they will allow a horse to be in the room. Normal cuddly pets are fine.
評価0件
If I make a reservation for 12/23 and do not check in until after 1 am will my room be held for me? I also want to confirm that pets are allowed
If you have provided a credit card to the hotel, the room is yours, but it would be best to call them and let them know about your late arrival. And YES, the hotel is pet friendly, although I do not believe that they will allow a horse to be in the room. Normal cuddly pets are fine
評価0件
前へ
12
前へ次へ
11
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する