推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィル
HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville

概要
  • とても良い57%
  • 良い25%
  • 普通8%
  • 悪い6%
  • とても悪い4%
  • 2018年6月8日
    “清潔で良いホテルでした。”
公式サイト
27554 Maecliff Drive, ウォレンヴィル, IL 地図
名称と住所 (現地の言語)
施設・サービス
無料Wi-Fi
無料駐車場
朝食込み
冷暖房完備
プール
禁煙ホテル
空港送迎
3つ星の宿泊施設
追加情報
公式サイト
ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィルからのオファー
お得情報
詳細
ホテルクラス
メール
施設情報
ホテルの特徴
プール
無料駐車場
無料のWi-Fi/インターネット接続
ジム/フィットネスセンター
ルームサービス
朝食込み
インターネット接続付きビジネスセンター
セルフサービス ランドリー
ドライクリーニング
ペット同伴(犬などのペットに対応)
ベビーシッター
ランドリーサービス
屋内プール
温水プール
会議施設
会議室
客室内冷蔵庫
禁煙ホテル
空港送迎
車椅子可
送迎バスサービス
多言語対応スタッフ
電子レンジ
冷暖房完備
ビーチフロント
レストラン・飲食店
バー・ラウンジ
ホテルのスタイル
家族向け
,
ビジネス
客室のタイプ
簡易キッチン, スイートルーム, 禁煙ルーム, ファミリールーム
ホテルクラス
メール
ホテルのスタイル
家族向け
,
ビジネス
客室のタイプ
簡易キッチン, スイートルーム, 禁煙ルーム, ファミリールーム
客室数
123
価格帯
$99 - $152 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
ロケーション
アメリカ合衆国 > イリノイ州 > デュページ郡 > ウォレンヴィル
周辺
周辺のホテル近隣のホテル6件を表示
ハイアット プレイス シカゴ ウォーレンヴィル
481件の口コミ
0.08 km 先
レジデンス イン バイ マリオット シカゴ ネーパーヴィル
165件の口コミ
0.3 km 先
スプリングヒル スイーツ ウォーレンヴィル バイ マリオット
260件の口コミ
1.11 km 先
ヒルトン ガーデン イン ネーパーヴィル / ウォーレンヴィル
605件の口コミ
1.75 km 先
周辺のレストラン近隣のレストラン46件を表示
Eddie Merlot's Warrenville
154件の口コミ
1.38 km 先
Rock Bottom Restaurant & Brewery
167件の口コミ
1.41 km 先
Twin Peaks Restaurants
98件の口コミ
1.32 km 先
Al's Pizza
36件の口コミ
1.08 km 先
近隣の観光スポット近隣の観光ポイント4件を表示
St. James Farm Forest Preserve
24件の口コミ
2.24 km 先
Main Event Entertainment
44件の口コミ
1.25 km 先
Cantera 30
20件の口コミ
1.21 km 先
Rock Bottom - Warrenville
7件の口コミ
1.42 km 先
口コミなどの投稿
478件口コミ
136枚写真
7件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 273
  • 119
  • 39
  • 27
  • 20
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
仕事で2日間滞在しました。ベットもシャワールームもとてもきれいでした。ただ夕食を食べるレストランが、ホテルの中にないので残念です。仕事の場合外に出たくない場合もあるのでホテル内にレストランがあると助かります。以上
続きを読む
Hyatt Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィルのGeneral Manager、Mark-Schallaからの返信
2018年7月2日に返信済み
Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us! I'm so glad that overall you enjoyed your time with us! In terms of the food service our Hbar and Sip and Savor menu are available from 5-10pm everyday so I hope you were able to sample some of our menu items at that time. The Hyatt Place located directly next to us also offers 24hr food and beverage 24hrs a day. Thanks again and we hope to see you on your next visit to the area!
続きを読む
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
夕方の社交なくなっていましたが、このホテルよりもっと良いホテルが他のホテルからは微分器がある。 値段のバーには tooomuch 、とても小さな施設が揃っている。 人は決して、めちゃくちゃな数字が並ん無料ピックアップのかわからないということ
続きを読む
Hyatt Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィルのGeneral Manager、Mark-Schallaからの返信
2017年8月22日に返信済み
Thank you very much for taking the time to provide us with his feedback. I understand your frustrations with the change in amenities at the hotel. The Hyatt house as a brand has moved to the Hbar/Sip&Savor menu at all it's locations based on extensive consumer research, but we understand that some of our guests will come to miss the evening social. As we just opened recently we will continue to monitor customer feedback on the pricing and offerings to ensure we are operating with the right mix. I hope we get the chance to host you again if you are willing to give us another try. Please let me know if there is anything else I can do for you! Thanks again for the review!
続きを読む
私は、ハイアットプレース家が気に入りました。この 1 つは今例外である。 スタッフは良い、朝食はおいしくて、 ( 室内と屋外 ) 座席などあれば良い敷地内、がたくさんあります だったので、より低い評価なぜでしょうか。

このホテルに妻と 2 人の子供がいます。 1 つ - ベッドルームスイート、 2 つ - ベッドルームスイーツが使用できなかったので予約しました。 オンラインでの説明インチ独立したバスルーム」と言いました。 インチは全くなく、床を予定でしたので、それはバスルームからは主要なエリアの 1 つに加え、ベッドルームに行こうと思っだ。 「独立した
続きを読む
ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィルのGeneral Manager、Mark-Schallaからの返信
2017年8月22日に返信済み
Thank you so much for your feedback regarding your recent visit. I am very sorry that the description was misleading to you and I will try and determine a better way for this to be worded on our website. I completely understand your frustration with how this impacted your visit with the kids! Thank you again for the feedback and I hope we can have the opportunity to host you again if the need arises in the future. Take care.
続きを読む
キングステュディオには、きちんとしたステュディオ、部屋はとても清潔でした。 は、唯一の驚きコンロは 2 つのバーナー、オーブンました。 は、説明を明確にしませんでした。 ただ、 2 ベッドルームスイートには調理用コンロがある。
続きを読む
Hyatt Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィルのGeneral Manager、Mark-Schallaからの返信
2017年7月7日に返信済み
Thank you so much for your feedback! I'm sorry if there was confusion regarding the oven in your guest suite! I will take a look at the online descriptions to ensure there is no confusing verbiage that led to this miscommunication! I'm glad that overall you enjoyed your visit with us and we hope to have the opportunity to host you again in the future!
続きを読む
清潔な部屋、最高の朝食、フレンドリーで親切なスタッフです。 簡単にチェックアウト、大きなプール、清潔でトレーニングルームがある。 私たちが結婚式のために旅行している、スタッフは、私たちにはオーバーヘッドプロジェクターで遊んでテック問題などの手助けをして行きました
続きを読む
Hyatt Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
ハイアット ハウス シカゴ / ネーパーヴィル / ウォーレンヴィルのGeneral Manager、Mark-Schallaからの返信
2017年7月7日に返信済み
Thank you very much for taking the time to tell us about your recent stay with us! I'm so glad that everything went well with the wedding and that the staff was accommodating and helpful for you and your group! We hope it was a great weekend/event! We hope to be of service to you in the future if ever needed!
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチビジネス センターとイベント ルーム家族 / プレイ エリア
Couch was very worn
wall 2
walls
前へ
What's the check in age?
21 years old
評価0件
With the 2 bedroom suite does the kitchen have a full oven and cooktop?
Yes you are correct. It is the only room type with a full oven/cooktop. Please let me know if you have any other questions and have a great day! Mark Schalla - General Manager
評価0件
Does this hotel have a hot tub with the pool area?
It does not have a hot tub.
評価0件
すべての回答を表示する
Is the hotel close to a train station for daily visits into the city?
Thank you for the question. Yes we are only 4 miles from the Naperville train station which runs between here and Chicago's Union Station.
評価0件
すべての回答を表示する
Follow-up correspondence (edited to include only information about this property): From: Scott & Marianne Schultz Subject: Re: Your stay at HYATT house Chicago/Naperville/Warrenville (Schultz) Date: May 11, 2015 To: Julie Temesvary Aloha Julie, Thanks for replying. We would normally have brought these issues to the attention of management. But our trip was like a (non-fun) roller coster rider, as we spent much time at Edward Hospital, touring Skilled Nursing Facilities, and visiting my mother-in-law at the SNF where she is currently residing for rehab. We also knew that the hotel was full and did not think it would be worth bothering to request a room change, particularly since we wanted to stay on the top floor (not to mention the bother of moving after occupying #506 for a few days). Do you have any plans to replace/upgrade the furniture or beds? The sectional is in particularly sad shape (we noticed this in a different room in 2014). I also just remembered that the 1-Bedroom suites lack a table near the sectional, which makes them awkward to use for relaxation, cocktails, snacks, etc. If I did not mention Katie, please add her to the Kudos list. She was a friendly face and we saw her helping to clean up the breakfast/lounge area one day. Aloha, Scott On May 11, 2015, at 11:02 AM, Julie Temesvary wrote: Dear Mrs. Schultz: Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. I apologize that your experience was not what you had experienced the last time you stayed with us. Had I known about the issues you were having with your room, it would have been my pleasure to find you a room that would have made your stay more comfortable. Feedback such as yours regarding the condition of our rooms, assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed. I will also share your wonderful compliments about the staff. They will enjoy and appreciate them. It is our hope that you give us another opportunity to serve you. Again, I apologize for the inconvenience during your stay and hope to see you during your next visit. If I can provide any assistance, please contact me directly. Best regards, Julie Temesvary Front Office Manager Hyatt House Warrenville
前へ
12
前へ次へ
11
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する