推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Residence Inn Las Vegas Airport

公式サイト
旅行者の写真 (84)
客室 & スイート (48)
食事 (10)
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
施設情報
プール
無料駐車場
無料のWi-Fi/インターネット接続
朝食込み
ジム/フィットネスセンター
インターネット接続付きビジネスセンター
セルフサービス ランドリー
ドライクリーニング
ペット同伴(犬などのペットに対応)
ランドリーサービス
会議室
屋外プール
禁煙ホテル
空港送迎
車椅子可
送迎バスサービス
さらに表示
部屋の特徴
スイートルーム
ファミリールーム
冷暖房完備
客室内冷蔵庫
禁煙ルーム
簡易キッチン
詳細情報
ホテルのスタイル
お値打ち
中価格帯
ホテルクラス
ホテルのリンク
公式サイト
特典:詳細はコチラ
お得情報
宿泊プラン
所在地
フル ビュー
68徒歩でも移動できる距離
スコア: 68/100
51軒のレストラン1km圏内
5件の観光ポイント1km圏内
242件口コミ
130枚写真
7件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 200
  • 30
  • 9
  • 1
  • 2
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
これは私の4回目のこのホテルに滞在していた。私は場所の近く、ストリップに近いが交通から離れているのが好きだ。無料駐車場を利用できます。今回の訪問でしたが、私は、使用済みのベッドシーツと客室からのタオルが客室の出入口(廊下の外)に残っていることに気付きました。ハウスキーピングが部屋をきれいにした後、誰かが後でそれを取り上げると思います。私たちが部屋に着いたとき、私たちは出入り口を塞いでいたシート、タオル、ハンガーの上を歩かなければなりませんでした。それ以外は、私が遭遇したハウスキーピングとフロントデスクのスタッフは、笑顔でフレンドリーでした。
続きを読む
Residence Inn Las Vegas AirportのGuest Relations Manager、Tharaldsonからの返信
2018年8月31日に返信済み
We are happy to hear you always enjoy your stay with us. Thank you for your review and recommendation. We look forward to seeing you again soon. Have a Great Day! Amy Trostle
続きを読む
ここでは、ビジネス旅行中に。ホテルはまぁまあである。照明。 スタッフはとてもおいしかったですが、部屋から部屋へ騒音良好でした。 また私は非常に遅いインターネット接続も問題ありませんがたくさんありました。 ロケーションは私が必要に最高で、筆者も別のチャンスを与えている場合があります。
続きを読む
Residence Inn Las Vegas AirportのManager、Nicholas Rからの返信
2018年8月25日に返信済み
We are sorry to hear about your experience at our hotel. We take matters like this very seriously and will address this with our hotel team to ensure this is corrected. We appreciate your feedback.
続きを読む
スタッフはとても親切でプロフェッショナルでした、部屋は申し分のない状態で、染み一つありません ) でした。すべてが完璧でした。 新鮮なフルーツくらい (LATE) チェックインの際に聞いてみたら、フロントデスクのスタッフは私に対応してくれました。 だった私は、ロケーションにあるこのホテルを選びましたが多分で今後に泊まります。 全てが最高でした。
続きを読む
Residence Inn Las Vegas AirportのGeneral Manager、Shaun Vからの返信
2018年8月14日に返信済み
Thank you for the fantastic review Robert G! We appreciate you taking the time to leave valuable feedback to other travelers about your experience at the Residence Inn Las Vegas Airport. We know that you have choices when traveling and we want to thank you for allowing us to accommodate you. We look forward to welcoming you back for all your future stays! Regards,
続きを読む
このホテルについてはほとんど私がすべてとても感激しました。 ホテルはとても - 経営されている。 マリオットのホテルは総じて上質ですが、 1 つ期待していたよりも良かったです。 まず第一に、スタッフは申し分のない - から始まる人 shaun チェックインしてくれた。その他の魅力的な受付スタッフ、第2 シャトルバスの運転手私たちと出会い、追加の親切な清掃スタッフ。 隣にあり、ホテルには改装された、洒落ていて、清潔で、快適な雰囲気が漂っているあり。 プールはとてもすばらしいです。
続きを読む
Residence Inn Las Vegas AirportのGeneral Manager、Shaun Vからの返信
2018年8月14日に返信済み
I am humbled to read your review KerryBorn and want to thank you for taking the time to leave such detailed feedback regarding your stay. We like to say that we are 'close to the attractions without the distractions' and your review hits the nail on the head. We are fortunate to have a team in place that takes pride in delivering a memorable experience and they will be thrilled to hear your comments. I will personally re-visit the morning breakfast to determine what changes can be made to enhance the menu in an effort to stand out from the competition. We hope that you will allow us to be your hotel of choice for all future travels to the Las Vegas area. Regards,
続きを読む
北に向かいます。私たちは楽しい滞在になりましたので、私達もここでは、最後の晩ホームしました私たちにオレゴン州旅行にありましたが、私たちはここに私達の最初一泊しました。 部屋は最高で、設備が整っている。 ベッドはとても快適でしたが、フルキッチンを飲めたのが良かったです。 ホテル 20+ 年泊まったラスベガスにしたのでされてましたし、とても親切なのは、ストリップにあるホテルの中で滞在したかったですが、金曜日と土曜日の夜だったので、とても高いです ! 私たちのして、清潔で静かなホテルは、ヘッドそれらの夜に寝るだけを見つけてよかったです !
続きを読む
Residence Inn Las Vegas AirportのGeneral Manager、Shaun Vからの返信
2018年8月14日に返信済み
Thank you for the awesome review JanH59!! We appreciate the opportunity to accommodate on your travels across the western part of the United States! We are thrilled that you found the rooms and amenities met your needs and hope that it isn't another 20+ years before you visit Vegas again. When you do return, we hope that you will continue to allow us to be your 'home away from home'. Regards,
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチビジネス センターとイベント ルーム家族 / プレイ エリア
管理者提供の写真 Residence Inn Las Vegas Airport
Suite
管理者提供の写真 Residence Inn Las Vegas Airport
Suite
管理者提供の写真 Residence Inn Las Vegas Airport
Suite
管理者提供の写真 Residence Inn Las Vegas Airport
Suite
管理者提供の写真 Residence Inn Las Vegas Airport
Suite
前へ次へ
12345610
I wouldn’t wait. Call the hotel now and ask for their shuttle service hours and options. Have a great time!
評価0件
Is there a restaurant for lunch and dinner? With alcohol? Is there room service?
Greetings from Las Vegas! Unfortunately we do not offer room service however we do offer complimentary breakfast every morning as well as the Residence Inn Mix from 6P-730P Monday thru Wednesday. The Mix features light appetizers and non-alcoholic beverages. There are a number of restaurants within walking distance - everything from sit down dining to counter service to drive thru. Additionally all rooms come equipped with full kitchens that feature full size refrigerators with ice makers in the event you would like to cook in the room. If you have any additional questions feel free to call us directly at 702-407-1942. We hope to welcome you soon!
評価0件
すべての回答を表示する
What is the Pet Policy?
We do accept pets at the Residence Inn Las Vegas Airport. We do however require a $100 non-refundable deposit when traveling with pets. If you have any additional questions please feel free to contact the hotel directly at 702-407-1942. Thank you for your inquiry; we hope to welcome you in the near future.
評価2件
すべての回答を表示する
Does the shuttle go to the strip? If so, what are the hours?
We do offer complimentary shuttle service. The shuttle operates from 7A - 11P with service to Mandalay Bay and McCarran International Airport. The shuttle departs at the top and bottom of the hour. If departing from the hotel we ask that guests reserve the shuttle at least 30 minutes prior to their desired departure time by speaking with the front desk. If arriving to McCarran International please be advised that the shuttle can only pick up at Terminal 1. For pickup from the airport please call the hotel directly at 702-407-1942.
評価1件
すべての回答を表示する
Is there a shuttle to the strip?
We do offer complimentary shuttle service. The shuttle operates from 7A - 11P with service to Mandalay Bay and McCarran International Airport. The shuttle departs at the top and bottom of the hour. If departing from the hotel we ask that guests reserve the shuttle at least 30 minutes prior to their desired departure time by speaking with the front desk. If arriving to McCarran International please be advised that the shuttle can only pick up at Terminal 1. For pickup from the airport please call the hotel directly at 702-407-1942.
評価0件
すべての回答を表示する
前へ次へ
12
前へ次へ
11
価格帯
$191 - $348 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
アメリカ合衆国ネバダ州ラスベガスEnterprise
客室数
131
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する