推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブ
Grand Palladium Kantenah Resort & Spa

概要
公式サイト
Eメール
Carretera Chetumal-Puerto Juarez Km, 256-100 Municipio Solidaridad, アクマル メキシコ 地図
名称と住所 (現地の言語)
施設・サービス
無料インターネット
無料駐車場
朝食バイキング
冷暖房完備
ビーチフロント
プール
禁煙ルーム
4つ星の宿泊施設
追加情報
公式サイト
グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブからのオファー
特典:EXTRA SAVING:10%OFF!
詳細
ホテルクラス
メール
施設情報
ホテルの特徴
プール
ジム/フィットネスセンター
ビーチフロント
レストラン・飲食店
無料駐車場
バー・ラウンジ
スパ
無料インターネット
インターネット接続付きビジネスセンター
キッズ アクティビティ(子供/ファミリー向け)
コンシェルジュ
テニスコート
ドライクリーニング
ベビーシッター
ミニバー
ランドリーサービス
宴会場
屋外プール
会議施設
会議室
客室内冷蔵庫
空港送迎
多言語対応スタッフ
大人用プール
朝食あり
浴槽
冷暖房完備
ルームサービス
朝食込み
無料のWi-Fi/インターネット接続
アワード & 認定
エコリーダー シルバー レベル
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
エコリーダー シルバー レベル
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
ホテルのスタイル
ロマンチック
,
人気リゾート
,
家族向け
,
スパ
,
ラグジュアリー
,
ビーチフロント
客室のタイプ
スイートルーム, 禁煙ルーム, ファミリールーム, バリアフリー ルーム
ホテルクラス
アワード & 認定
エコリーダー シルバー レベル
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
エコリーダー シルバー レベル
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
メール
ホテルのスタイル
ロマンチック
,
人気リゾート
,
家族向け
,
スパ
,
ラグジュアリー
,
ビーチフロント
客室のタイプ
スイートルーム, 禁煙ルーム, ファミリールーム, バリアフリー ルーム
客室数
422
価格帯
$183 - $467 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
ロケーション
メキシコ > ユカタン半島 > キンタナロー州 > リヴィエラマヤ > アクマル
周辺
周辺のホテル近隣のホテル24件を表示
ザ ロイヤル スイーツ ユカタン バイ パラディアム ホテル
3,345件の口コミ
0.26 km 先
グランド パラディウム コロニアル リゾート & スパ オール インクルーシブ
6,044件の口コミ
0.63 km 先
UNICO 20 87 Hotel Riviera Maya
2,067件の口コミ
1.31 km 先
Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa
16,560件の口コミ
1.47 km 先
周辺のレストラン近隣のレストラン39件を表示
Rauxa Show
356件の口コミ
5.23 km 先
Taverna Akumal
530件の口コミ
5.4 km 先
Chic Cabaret & Restaurant
383件の口コミ
0.33 km 先
Royal Grill
164件の口コミ
5.05 km 先
近隣の観光スポット近隣の観光ポイント52件を表示
Bahia Divers
283件の口コミ
5.22 km 先
Akumal Beach
12,519件の口コミ
5.5 km 先
Xpu-ha Beach
901件の口コミ
4.65 km 先
La Playa Xpuha
835件の口コミ
4.74 km 先
口コミなどの投稿
6,558件口コミ
9,232枚写真
1,136件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 3,850
  • 1,765
  • 584
  • 220
  • 146
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
9月15日〜29日は、このパラジウムへの10回目の訪問であり、11回目のパラディウム訪問は、言うまでもなく、素晴らしい場所です! !

今回は、ケニアとエドガーが私たちを迎え、お気に入りのバーLa Jarraのすぐ後ろにある私たちのお気に入りの部屋3607に私たちをチェックしました。ケニアとエドガーはとても素敵な人たちでした。私は次の旅行に再びそれらを見ることを願っています!

Bar La Jarraは、私たちがそこにいる間に私たちと他の多くの人たちに何らかの重力を引いているようです。フェルナンダ、ロドリゴ、そして新たなバーモントは素晴らしい、楽しいチ
続きを読む
グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブのDirector de Relaciones con Clientes、Kenia Rからの返信
2018年10月19日に返信済み
Dear Rob & Rita (Karen), Thank you so much, for deciding to make Grand Palladium Kantenah Resort & Spa, your home away home. We have the greatest honor, for being able to host you year after year, and it’s a pleasure knowing that with every visit you continue to reassure your love for our Resort but mostly, for our staff. Thank you for mentioning the many wonderful people that you have encountered, that over the years have become friends and family, including the new faces you saw and that left a good memory in your dreamed holidays. From management we will be congratulating Kenia, who you will see next time working as Hospitality Manager, Edgar, Fernanda, Israel, Erick and all the wonderful staff members that will be waiting for your return, as you can see we continue promoting the staff members that deserve a recognition for their outstanding dedication. We are also happy that you enjoyed the services and facilities of our TRS Yucatan Hotel, honoring your trust with this access is the least we can do as you are a very valuable member of our family. We look forward to welcome you soon and give you a warm welcome back! Regards from hour Caribbean home, Rosa Rivero Hospitality Manager
続きを読む
私たちは4年前に私が行った最高のホテルをこのホテルに訪れました。アップグレードの話を聞いて戻ってきました。どのようなアップグレードが悪化したかあなたは今、ビーチバーの食べ物は、スポーツバーの食べ物がダウンヒルになった十分な暖かさはない塩水プールを訪問することはできません。また、ビーチbbqは現在、暗闇の中のビーチバーにあります。唯一の新しく調理された食べ物は、ハンバーガーと砂漠です。私はそれがまだ良いホテルです間違って取得しないでください。 。 。かつてはそれほど大したものではなかった。
続きを読む
グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブのDirector de Relaciones con Clientes、Kenia Rからの返信
2018年10月19日に返信済み
Dear Blackie11_11, Thank you for trusting us your holidays again after so long from your last visit. We feel very happy that your last experience was so good that you decided to visit our Grand Palladium Kantenah once more. Since your last visit, we have done many changes thinking of our guest satisfaction, renovating some rooms of our Resort, renovating a few restaurants, adding new value to your stay, for example offering in room service, that was not available before, and other changes that you may not have noticed. Unquestionably, we are sad that we did not fulfil your expectations during your holidays and your kind remarks will be transmitted to the respective department, as we believe a continued improvement of our services and facilities will make us the best Resort for your holidays. If you find yourself planning a return trip to the Riviera Maya, we hope that you give us once more the opportunity to be your hosts, here or in any of our Palladium Hotel Group Resorts and Hotels. We will always be happy to welcome you! Kind regards, Rosa Rivero Hospitality Manager
続きを読む
これは、2年前に同様の時期に訪れた後、リゾートで2番目の時間です。残念ながら、それは私たちの最後のものです。
良い点:
美しい場所、ホテルは非常にきれいで、よく管理され、バー、食べる場所とレストランの選択、スタッフは一般的にフレンドリーで親切、飲み物の素晴らしい選択、プールは清潔で、文字通り何百ものサンベッド、部屋の清掃が効率的です。 Sumpatori日本の鉄板焼きレストランは、おいしいホットフードで最高でした!ステーキレストランも大きかったが、サイド部分は小さかった。小さなプールのLuisも素晴らしく、いつも私たちが飲んでいたことを思い出していました
続きを読む
グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブのDirector de Relaciones con Clientes、Kenia Rからの返信
2018年10月8日に返信済み
Appreciable Fay J, First, we want to thank you for giving us your confidence and allowing us to receive you again during your holidays in the Caribbean. It was a pleasure to hospitality you once again in us Gran Palladium Kantenah Resort & SPA Hotel. We truly regret that your stay was marred by the incidences you mention; we carefully reviewed all your observations which will help us in our committed effort to continue improving our services day by day. In another hand, we will transmit your compliments to Luis, who has stood out for their attentions, they will be very proud to know that their dedications have been recognized and very much appreciated. We respect that you want to take another direction in your next holidays but if you decide to give us another opportunity, we would be glad to turn around the unfortunate turn of events you experienced and ask that you contact us to ensure your next stay in Palladium will be an enjoyable and memorable. Best Regards, Kenia Rodriguez Hospitality Manager
続きを読む
Grand Palladium Kantenah Resort and Spaの1週間の滞在から戻ったばかりですが、3年ぶりの3回目です。素晴らしい時間がありました。
私たちは屋外シャワー、ビーチやLa Jarra Beach Barへの近接が好きなので、ロマンスヴィラスイートに宿泊しました。ロドリゴ私たちの古い友人と新版バーモントは、いつも私たちを歓迎し、笑顔と笑顔にしてくれた素敵な人々と素晴らしいバーテンダーです。リゾート内で最高のバーで、新しい友達を作り、古いものと出会った。これらの人は素晴らしいです。
これはまた、砂が柔らかく白く、水色の青い砂浜
続きを読む
グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブのDirector de Relaciones con Clientes、Kenia Rからの返信
2018年10月5日に返信済み
Dear Priti P, I would like to thank you for your excellent comments about your stay in our resort Gran Palladium Kantenah, and especially about our staff and service. For us is very important to know the opinion of our visitors, particularly when is not the first time in Palladium, as our goal is not only to make guests return but to make them feel more comfortable each time and to notice the improvements in our services. We are proud to know that our team of bell boys was aware of their transportation requirements, thank you very much for highlighting the excellent service of Israel and Cecilio, thank you for appreciating Rodrigo ‘work who has managed to make your vacation more fun. In the name of the Palladium Kantenah team, thank you very much and we look forward for your next visit. Regards, Kenia Rodriguez Hospitality Manager
続きを読む
素晴らしいリゾートでした。私たちは3年後に3回目を迎えます。セシリオとイスラエルは、私たちを歓迎し、私たちに愛され、多くの笑いを分かち合いました。ビーチのバーラジャラは素晴らしかったです。ロドリゴとバーモントは、驚くべき個性を持った2つの特別バーの入札者で、いつでも飲み物を知っていて、いつも水があることを確認しました。このバーはリゾート内で最高のバーであり、その2人は特別なものです。

私たちが水に直面するためにロマンススイートを事前に頼んで、私は電話してメールを送ったが、私たちが望むものは決して得られなかった。第二に、3度目の訪問以来、複数の訪問の後に
続きを読む
グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブのDirector de Relaciones con Clientes、Kenia Rからの返信
2018年10月3日に返信済み
Appreciable mavstar121, I would like to thank you for your excellent comments about your vacation in our Gran Palladium Kantenah, and especially about our staff and service. For us is very important to know the opinion of our visitors, particularly when is not the first time in Palladium, as our goal is not only to make guests return but to make them feel more comfortable each time and to notice the improvements in our services. We want to thank you for highlighting our greatest element that is our people, thank you very much for your mentions for Cecilio, Israel and Rodrigo they are committed to making our guests fall in love, and when they do, it is pleasant to know. We appreciate your comments regarding the amenities of our repeat guests, we will take your comments into account in order to satisfy all our guests, we are sad to know that on this occasion we have not managed to exceed your expectations. We know that this was not a reason to sadden your vacation and that you finally managed to get a nice experience of your visit to the Riviera Maya. Thank you for making us your choice hotel again when visiting Mexico; we hope that you had a pleasant journey back home and look forward to welcoming you back for next visit and provide you with another enjoyable experience Best Regards, Kenia Rodríguez Hospitality Manager
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真プール & ビーチ客室 & スイート食事家族 / プレイ エリアビジネス センターとイベント ルーム
Room
Jungle, view from the balcony
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影グランド パラディウム カンテナ リゾート & スパ オール インクルーシブ
The Standard Double Room at the Grand Palladium Kantenah Resort & Spa
前へ
Hi there, we will be staying here on Jan 11 for a week and I am wondering how the drinks are? Name brand stuff like Captain Morgan Spiced? Vodkas at all? Thanks in advance!
You will definitely enjoy yourself, this hotel was great! I’m a gin and rum drinker and they had all my favorites, Anejo and Tanqueray and they had all the other popular brands you like for whatever you like to drink. Enjoy!
評価0件
Hi Everyone, What is the best Romance Villa (Mayan Suites) building to request?...and what’s more important to request? being on the beach side, or the first or second floor? Thanks,
Ask for an ocean/beach facing room. Whether you prefer the ground or 2nd floor is up to you. Some of the ground floor rooms have better views of the ocean. Some guests prefer 2nd floor for more privacy.
評価-2件
Que sistema y horarios para realizar reservas en los restaurantes a la carta?
Hola buenas tardes La reservaciones de los restaurantes en GP, son necesarias únicamente para dos restaurantes, uno de ellos es el Poseidon, especialidad arroz y pescados y el segundo es el Japones. Las reservaciones se realizan en un horario de 8 de la mañana a una de la tarde con relaciones publicas, quienes se encuentran ubicadas simple a un costado de la recepción. Para el resto de los restaurantes no es necesario. Esperamos este información le sea de utilidad. Saludos cordiales,
評価0件
すべての回答を表示する
What is it like for swimming in the sea with masks, are there many fish?
There are a lot of fish right up at the shore. I was swarmed a few times by beautiful fish and I was only a few feet into the water. The water is clear. I saw lots of people snorkelling close to shore
評価0件
すべての回答を表示する
hola,como se llega desde el aeropuerto de Cancun? precios? gracias!
Nosotros dejamos cerrado el traslado en autobús de la agencia con la que contratamos el viaje, aun así... puedes negociar los precios con taxistas para que te lleven a tu hotel, o incluso igual depende el hotel tienen hasta su propio transporte, obviamente será más caro, de igual modo, supongo que cuando salgas del aeropuerto haya empresas pra llevarte al hotel
評価0件
すべての回答を表示する
前へ
前へ次へ
11
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する