推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツ
The San Anton Hotel

概要
Triq Ir-Ramel San Pawel Il-Bahar San Pawel Il-Bahar, ブギバマルタ島 マルタ 地図
施設・サービス
無料インターネット
朝食バイキング
冷暖房完備
プール
レストラン・飲食店
プールサイドバー
多言語対応スタッフ
3つ星の宿泊施設
詳細
ホテルクラス
施設情報
ホテルの特徴
バー・ラウンジ
プール
レストラン・飲食店
無料インターネット
セルフサービス ランドリー
屋外プール
多言語対応スタッフ
朝食あり
冷暖房完備
ビーチフロント
ルームサービス
無料駐車場
スパ
無料のWi-Fi/インターネット接続
朝食込み
ジム/フィットネスセンター
ホテルクラス
客室数
262
価格帯
$25 - $95 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
ロケーション
マルタ > マルタ島 > ブギバ
周辺
周辺のホテル近隣のホテル145件を表示
Oriana at the Topaz Hotel
224件の口コミ
0.05 km 先
トパーズ ホテル
1,980件の口コミ
0.08 km 先
ブルー シー サンタ マリア ホテル
350件の口コミ
0.08 km 先
サン ポール
1,865件の口コミ
0.16 km 先
周辺のレストラン近隣のレストラン2,238件を表示
The Corner Cafe St Paul's Bay
151件の口コミ
0.16 km 先
Made in Sud
578件の口コミ
0.24 km 先
SALT - Kitchen & lounge
453件の口コミ
0.2 km 先
Il Grappolo
240件の口コミ
0.25 km 先
近隣の観光スポット近隣の観光ポイント877件を表示
Aquatica
343件の口コミ
0.46 km 先
Corsair Diving Malta
244件の口コミ
0.39 km 先
Medsail Yacht Charters
6件の口コミ
0.43 km 先
Buddies Dive Cove
458件の口コミ
0.46 km 先
口コミなどの投稿
441件口コミ
755枚写真
164件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 38
  • 82
  • 95
  • 68
  • 158
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
以下を含む口コミを表示する:
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
この地獄の穴で一週間を過ごしたが、この場所は絶対に避けるべきである。アパートは2日間で2回浸水し、ゴキブリはアパートを訪れました。ほとんどの日にはフライを食べるレストランがあり、レセプションのスタッフはレセプションにログしましたが、何も告知されていませんでした。場所はちょうど地獄の穴だった
続きを読む
ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツのGuest Relations Manager、AldoSchembriからの返信
2018年10月8日に返信済み
Dear Guest We regret to hear that your stay was not to your liking. We assure you that you comments will be forwarded to the departments concerned. Unfortunately while the hotel management sprays the hotel area against unwanted guests, these insects crawl and fly, thus making it very difficult to fully control them due to the Mediterranean climate. Extremely disgusting to hear such comments stating that our staff are totally ignorant. We actually think that ignorant is not the right word to describe our staff but rather we would say they are professionals and give their full effort . Ignorant are those type of people who offend innocent people who come over to work, giving their full effort in their service. Best Regards Aldo Schembri Adami Guest Relation Manager
続きを読む
私たちが部屋をゴミ箱に入れた場合、50ユーロのデポジットが必要です!ホテル、アメニティ、到着時のWi-Fi情報の地図はありません。非常に平均的な食べ物、幸いにも私たちは朝食しか持っていませんでした。非常に古い部屋は、大規模な改装が必要です。幸いにも私たちのバルコニーは、私たちの友達のように壁に面していませんでした。主な問題は、クリーナーは私たちのドアを7日のうち5日間ロックを解除したままにした。 Duty Managerを含むレセプションには何もしなかった!私たちが鍵を持っているということは意味がありませんでした。非常に騒々しい、ドアのスラミング。階段の
続きを読む
ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツのGuest Relations Manager、AldoSchembriからの返信
2018年10月26日に返信済み
Dear Guest We are sorry to hear that our hotel did not meet your expectations. Please note that the hotel does have maps , WIFI, and information about our hotel.This is available from our receptionists.The hotel, just like any others in Malta and worldwide has its policies and regulations.The €50 refundable deposit is given on check out. The various issues you mentioned in this review will be forwarded to the departments concerned.and we assure you that we shall work hard to improve our service. Best Regards Aldo Schembri Adami Guest Relation Manager
続きを読む
私は通常ホテルレビューで言うべき悪いことがひどくたくさんありませんが、マルタのサンアントンホテルは例外です。 €50あなたの鍵の到着時にデポジットあなたの最終日にこれを返すことは明らかです。お部屋はかなりお金で支出することができます私たちの部屋は3629でした。バスルームはぼんやりとしていて、バスルームの床の向こう側にレースを持っているところでは、地元のアリがブロックされていた。冷蔵庫の領域は、腐った臭いのチーズとしか言いようがないものの匂いがします。私たちの部屋の鍵を手に入れたままで、私たちは部屋に戻り、ロックされていませんでした。私たちはそれが起こっ
続きを読む
ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツのGuest Relations Manager、AldoSchembriからの返信
2018年11月7日に返信済み
Dear Guest We are sorry to hear that your stay at The San Anton did not reach your expectations. Kindly understand that we provide our full effort to have happy guests We assure you we will take your thoughts with regards to the food in hand and refer to our restaurant management to review. Whilst we feel it is important to note that The San Anton Hotel is one of the most popular hotels chosen by our customers, which generally achieves a high proportion of positive feedback.It is not to say that your issues raised in this review are ignored as we welcome all types of comments. Best Regards Aldo Schembri Adami Guest Relation Manager
続きを読む
+1
どこから始めるべきかわからない2週間前に私たちの旅行に先立ってすべての悪い評価を心に留めておくべきだったが、残念ながら彼らは本当だった。
到着時に私たちの部屋は準備が整っていなかったが、ありがたいことに私たちはあまりにも長く待つ必要はなかった。部屋は非常に古く、疲れていました。バスルームのシンクが塞がっているのを見ていましたが、水が結局排水してしまったので、翌日に修理をすることに同意しました。私たちのきれいなタオルの1つでそれを洗った(写真添付)

さらに詳しい情報この口コミは役に立ちましたか?はいこの口コミを通報しますか?口コミを表示中1 - 10
続きを読む
ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツのGuest Relations Manager、AldoSchembriからの返信
2018年11月7日に返信済み
Dear Guest We are terribly sorry to hear that the hotel did not reach to your expectation. The various issues you raised will be seen to, and will inform the different department concerned. Please rest reassure that our housekeeping and maintenance teams, all do their utmost to satisfy the guests requests. The problem with regards the cockroaches is very hard to fully control them due to the Mediterranean climate. Kindly note that we abide by stringent and regulatory fumigation were records of which are available for perusal. While our receptionists work at full stretch to assist the guests as soon as possible, you may appreciate that high levels of occupancy may lead to increased demand and thus occasionally, to slight delays in service. Best Regards Aldo Schembri Adami Guest Relation Manager
続きを読む
私が食べ物に残った最悪のホテルは、私たちが食べなければならなかったうんざりだったので、それはとても悪かったです。私たちはすべて包括的(そうでなければならない)だったので、飲み物を飲んだときにどのようにして強壮剤を支払わなければならなかったのですか?お部屋はカーテンが壁から落ちていて嫌だったし、バスルームは決して清掃されていなかった。私たちはアリに襲われた。ベッドは変わらず、きれいなタオルを求め続けた。サンラウンジャーのほとんどは壊れていました。それは不完全なタワーズのようでした。レセプションのスタッフは本当に役に立たなかった。私は極端に私の休日にダンパー
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチ
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツ
The Two-Bedroom Suite with Terrace at the Blue Sea San Anton Hotel & Apartments
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツ
The Two-Bedroom Apartment Pool View at the Blue Sea San Anton Hotel & Apartments
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツ
The Two-Bedroom Apartment at the Blue Sea San Anton Hotel & Apartments
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツ
The Twin Standard Room at the Blue Sea San Anton Hotel & Apartments
トリップアドバイザー委託によるプロ撮影ブルー シー サン アントン ホテル アンド アパートメンツ
The 3-Pax Standard Room with Terrace at the Blue Sea San Anton Hotel & Apartments
前へ
Hello. Did anyone get their €50 deposit back if paid by debit card?
Paid with cash and it was returned in the sealed envelope that they had put it in
評価0件
すべての回答を表示する
Sklep czynny?
I’m just wondering how close the bus stops are in relation to the hotel? Also the surrounding area of the hotel how close are the amenities ie places to eat grab a coffee , and a supermarket? Thanks
Hi, the bus stop is a good 5 minutes walk away, and run regularly. There is a small mini market just across the road, but if you want eateries and a decent coffee, St Paul’s Square is a good 15 minutes walk, I suggest if you have a better budget to avoid the hotel, but the staff are friendly, it’s the managers that let it down, we are just whining Brits as our friends were told. Hope this helps, Malta is a beautiful island, but our holiday was blighted by the arrogance of the hotel managers.
評価5件
すべての回答を表示する
Why does the guest management team get all salty and sassy when someone tells the truth about the hotel. Criticism can be constructive you know :)
Waste of time complaining. They are not interested at all. Spoilt my holiday and even thinking about returning to Malta
評価1件
すべての回答を表示する
Where is Gail??
We still don’t know? I hope she has found a better hotel to perform in! Who knows she may even be on the next X factor ! #prayforgail
評価1件
すべての回答を表示する
前へ
前へ次へ
11
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する