推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

マディソン ホテル
The Madison Hotel

旅行者の写真 (210)
客室 & スイート (59)
食事 (22)
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
詳細
立地
清潔感
サービス
価格
Certificate of Excellence (エクセレンス認証)
施設情報
プール
無料駐車場
レストラン・飲食店
ジム/フィットネスセンター
ルームサービス
無料のWi-Fi/インターネット接続
バー・ラウンジ
朝食込み
インターネット接続付きビジネスセンター
コンシェルジュ
ドライクリーニング
ランドリーサービス
会議室
会議施設
公衆無線LAN (Wi-Fi)
多言語対応スタッフ
宴会場
屋内プール
朝食あり
浴槽
温水プール
禁煙ホテル
車椅子可
送迎バスサービス
さらに表示
部屋の特徴
スイートルーム
バリアフリー ルーム
ファミリールーム
冷暖房完備
禁煙ルーム
詳細情報
ホテルのスタイル
歴史的なホテル
安全
ホテルクラス
901件口コミ
243枚写真
16件質問+回答
0件客室のヒント
旅行者の評価
  • 515
  • 243
  • 103
  • 26
  • 14
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
  • その他の言語
  • 絞り込み
  • 日本語
近くに用事があったので利用しました。 客室・ベッドは広く、申し分ないです。 夜のチョコレートサービスもあります。 フロントは24時間対応で、早朝のトラブルでも迅速で親切でした。
続きを読む
マディソン ホテル のGeneral Manager、ScottDMcArthurからの返信
2017年9月20日に返信済み
Thank you for staying with us and for taking the time to post comments about your stay. We appreciate your business and look forward to you staying with us again whenever you have "errands" in northern NJ or NYC. Scott McArthur General Manager
続きを読む
+8
New JerseyのMorristown にあるステーキとシーフードグリルのROD'Sですが、アメリカの古き良き時代を思わせるクラシックな雰囲気が素晴らしいです。私はアペタイザーに、人気のシュリンプカクテルを頼みましたが、エビの数もお好みでオーダーできますのでその点もとても良かったです。またクラブケーキも大変人気があるようです。 メインはステーキをいただきましたが、(オーナーのお名前だと思いますが)Keller
続きを読む
マディソン ホテル のGeneral Manager、ScottDMcArthurからの返信
2017年1月19日に返信済み
Thank you for commenting on our legendary steakhouse. We appreciate your business and your comments and look forward to you joining us again. Scott McArthur General Manager
続きを読む
1988年に初めてNew Jerseyに行った時から泊まってみたい。と憧れいました。しかし部屋はBest Western系列程度の部屋。またFreeの朝食もフルーツ等は新鮮ではありません。有料でも味は駄目でした。同じレストランは夕食も美味しくなく、しかし値段は結構取られました。 四半世紀近く憧れていた思いが脆くも崩れてしまいました。
続きを読む
機械翻訳で日本語を表示できます(内容の参考程度にご利用ください)。 翻訳を表示しますか?
確かに旧市街 ( におい古い ) ですが、上品なホテル。美しく手入れされた。 大きな駐車場がある。 ここでは、初めてのこと。 ホテルにはまた必ず結婚式には少なくとも 5 でのウェディング私達の滞在の間にも対応している。 ホテルにはカトリック教会。すぐ近くには通りの向かいにある。 そのシャンデリア、宴会用の部屋で、アトリウムエレガントな内装が施されている。 また、敷地内にある 2 ヶ所レストランが素敵な’ s がある。 クロワッサン / ペストリーのコンチネンタル式の朝食を満喫しました、美しいロビー ( 中国に紙皿ません ) フルーツ & ヨーグルト
続きを読む
マディソン ホテル のGeneral Manager、ScottDMcArthurからの返信
2017年8月22日に返信済み
Thank you for staying with us and for taking the time to post comments about your stay on Trip Advisor. We appreciate your business and look forward to your return. FYI... the holiday decorations will be up for viewing the Monday after Thanksgiving and the lobby, restaurants, ballroom and Conservatory do indeed look beautiful. Lastly, if you would like a room with a microwave and refrigerator feel free to ask since we do have a limited amount available. Scott McArthur General Manager
続きを読む
私モリスタウン " ニュージャージーのビジネスの時から。 空港からは、マディソンホテルで、素晴らしいパーティーになりました。 とても便利なロケーションである空港から、町に位置します。どちらも 10 分足らず素晴らしい超を使用している。 ドアを入ると豪華な雰囲気と美しい。 ホテルには素晴らしいレストラン’ s がある。 改装してくれてまいります。 受付は私にとっては、最近部屋が改装されましたの 1 つにアップグレードしてくれました。 ベッドは素晴らしく、部屋は清潔でした。 24 時間営業のコーヒーはロビーにあります。
続きを読む
マディソン ホテル のGeneral Manager、ScottDMcArthurからの返信
2017年7月28日に返信済み
Thank you for staying with us and for taking the time to post comments about your stay on Trip Advisor. We appreciate your business and your feedback and we look forward to having you stay with us again whenever you visit NYC or northern NJ. Scott McArthur General Manager
続きを読む
前へ
アルバム カテゴリー
すべての写真旅行者の写真客室 & スイート食事プール & ビーチビジネス センターとイベント ルーム
Exercise Work Out Room
前へ次へ
12345612
Is it safe and secure to park here and is there plenty parking available at the hotel?
Cant quarantee anything but we have not had a problem in last 8 years. Parking is reserved for registered guests and patrons of our 2 restaurants.
評価0件
すべての回答を表示する
do the rooms have bath robes provided?
Tbe suites and deluxe double rooms only. They also have microwaves and refrigerators.
評価0件
すべての回答を表示する
Question for the GM Scott McArthur, do you really think your pathetically condescending responses to any/all postings or reviews of bad experiences at the hotel have any chance in bringing business back or even attracting new guests? Although I'm sure you're already chomping at the bit to write one of what you would consider as a one-up, take that sort of response, but for your advice from a person who was seeking a hotel, consider this - Your responses to the negative reviews are what fuel mine and many other guests' decisions on whether to book with you or not. I've not stayed in Morristown before, but I will be in December. I will be booking at another hotel ONLY because of your smart mouth to people who are attempting to offer feedback for improvement for the hotel, not YOUR personal business. The sharp tongued feedback you're posting turns it into some sort of online D measuring where you're very unprofessional and hiding behind other positive instead of trying to become even better by learning from the bad ones. For me, you're either very green in the industry and haven't yet mastered the whole 'learn from it and get better' or you're well too seasoned and no longer care to put the work in to be better. Again, I don't care which one it is because I'm going to stay somewhere else to be certain I dont have to find out. Good luck to your staff and your future. Let's HOPE nobody else thinks like I do and that all of the good reviews continue to outweigh the bad ones. The public shaming of bad experience reviews seems to be working so far.
I can only go by my experience with the hotel. The hotel staff was extremely accommodating to our needs. We had one group that was there for no more than a couple of hours and a family tragedy occurred and they had to leave. They had at least two rooms and the hotel did not charge them at all. We had another person who had fainted and was sent to the emergency room at the hospital. Again the hotel did a great job handling this. my son's wedding that was there went off fantastic. The wedding and reception was both there and they did a great job. I have nothing but positive things to say about our experience.
評価2件
すべての回答を表示する
Is the hotel pet-friendly?
No, we are not. Scott McArthur General Manager
評価0件
Question should be directed to hotel staff. I suggest a phone call.
評価1件
すべての回答を表示する
前へ次へ
1234
前へ次へ
11
価格帯
$142 - $359 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
通称:
madison hotel morristown
所在地
アメリカ合衆国ニュージャージー州モリスタウン
客室数
186
施設のオーナー登録
この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。 オーナーとして登録する