推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
保存
シェアする
5-38-7, ムルン モンゴル
Expedia
Hotels.com
eDreams
料金は提携サイトから提示されたもので、1泊あたりの宿泊料金を反映しています。また、提携サイトが把握している税金やサービス料を含みます。 詳細については、提携サイトを参照してください。
プランの掲載順は、スポンサー料に基づきます。 客室タイプは異なる場合があります。

詳細

2位:ムルンのB&B/インで4軒中
サービス
編集を提案して表示内容を改善掲載内容を改善する
詳細情報
対応言語
英語、韓国語
施設情報
無料駐車場
無料のWi-Fi/インターネット接続
朝食のルームサービス
レンタサイクル
ハイキング
キッズクラブ
ペット同伴(犬などのペットに対応)
空港送迎
乗馬
スキー用具のレンタル
スキー
ダーツ
カラオケ
シャトルバスサービス
レンタカー
サロン
荷物預かり
コンビニエンスストア
外貨両替
ギフトショップ
新聞
共用キッチン
共用ラウンジ/テレビルーム
ショップ
サンテラス
敷地内のATM
24時間対応のフロントデスク
エクスプレスチェックイン/チェックアウト
プライベートチェックイン/チェックアウト
ドライクリーニング
ランドリーサービス
アイロンサービス
さらに表示
部屋の特徴
ハウスキーピング
ルームサービス
客室タイプ
ファミリールーム
人気のホテルをさらに比較
1件口コミ0件Q&A0件客室のヒント
評価
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
投稿時期
旅行者のタイプ
言語
絞込み条件
  • 絞り込み
Armen1907さんが口コミを投稿しました(2018年7月)
投稿8評価1
We have booked a 6-day trek with this guest house in July 2018, for a price of USD 1’000 (2 people). They are highly unprofessional, they were unprepared, and we were very disappointed in several ways. We contacted them 2 months before our trip to Mongolia, leaving them more than enough time to organize everything. They were supposed to handle all the logistics, camping gear and food. Here is a list of facts that went wrong: - We had contacted them the day before about the weather conditions and asked if we could start with another itinerary since rain was forecasted in the area. They said it was not possible as everything had already been organized. On our arrival, they told us we had to change the itinerary because of the weather conditions. - On our arrival in Moron, they asked us if we had a tent, while they were supposed to handle it (and it is THE most important piece of equipment in a camping trip). Then they said that they had a one-person tent, and after that they said they could find a two-person tent (bear in mind that this was on the starting day of the trek). - They made us buy a sleeping mattress, although they were supposed to organize all the camping gear. - After we arrived (and were ready to leave for the trek), they left the guest house to buy the food for 6 days, as well as some equipment. Nothing was ready and we lost several hours waiting for them. - When they were finally ready to leave, they told us that water was not included in the price and that we would have to buy our own (this was wrong, as the price was supposed to include everything). - Our guide was a 23 year old student, who didn’t know the area and didn’t even have a map. Every morning, the driver would explain him the itinerary and he would follow the road not knowing when or where we would stop for lunch or when we would arrive at the camp. - Each time we reached a ger camp, there would be a complicated discussion to figure out if it wasn’t too expensive and if it was included in the price (bear in mind that we paid USD 1’000 for the trek). - The driver would regularly go buy missing food and camping equipment during the first two days (including a gas stove, that they hadn’t forecasted; another central piece of equipment in a camping trip). - On the second day at lunch, they broke the gas stove so we had to cancel the afternoon walk and drive straight to the next camp so that they could cook. After the usual complicated discussion as to whether or not we could “afford” this camp, they would cook lunch. We ended up eating lunch at 5pm. - After so many problems and difficulties, we decided to stop the trek at this point and go back to Moron, as they were clearly unprepared and unprofessional. The driver and guide called the manager who immediately told us that we couldn’t get a refund and hung up on us. She didn’t even want to know what went wrong. - Once we got back to Moron, she was very aggressive with us and wouldn’t let us speak to explain what went wrong. She would interrupt us continuously without letting us speak. She said again that we wouldn’t get a refund and then threatened to call the police on us (for what reason exactly, this remains a mystery), mentioning that she had our passport numbers. - We left and had to change plans for the rest of our holidays. This cost us a great amount of money, not to mention the disappointment of having trust dishonest people who had a strong negative impact on our holidays.
続きを読む
利用時期: 2018年7月
サービス
旅行のタイプ: カップルでの旅行
この口コミはTripadvisor LLCのものではなく、メンバー個人の主観的な意見です。 トリップアドバイザーでは、投稿された口コミの確認を行っています。
役に立った
シェアする
口コミを投稿
ホテルでの滞在はいかがでしたか?
口コミを書く
旅のベストショットをシェア
ホテルの様子がわかる写真を投稿しましょう。
写真を投稿
知りたいことを質問
他のメンバーやホテルのスタッフに質問しましょう。
質問する
価格帯
$26 - $26 (スタンダード ルームの平均価格に基づきます)
所在地
モンゴルフブスグル県ムルン
客室数
5
オーナー未登録

この施設を所有または管理していますか?オーナーとして登録されると、口コミへの返信や貴施設のプロフィールの更新など、活用の幅がぐんと広がります。登録は無料です。

オーナーとして登録する

Mountain View Guest House -ムルン-【 2023年最新の料金比較・口コミ・宿泊予約 】- トリップアドバイザー

Mountain View Guest Houseに関するよくある質問
Mountain View Guest Houseの設備やサービスを教えてください。
人気の設備やサービスには、無料wi-fi、無料駐車場、空港送迎があります。
Mountain View Guest Houseに駐車場はありますか。
はい、宿泊客は無料駐車場を利用できます。
Mountain View Guest Houseに空港シャトルバスのサービスはありますか。
はい、Mountain View Guest Houseは宿泊客に空港シャトルバスサービスを提供しています。 詳しくは、事前にお電話で確認することをおすすめします。
Mountain View Guest Houseに空港への送迎はありますか?
Mountain View Guest Houseでは、利用客向けに空港への送迎サービスを提供しています。 詳しくは、事前にお電話で確認することをおすすめします。
Mountain View Guest Houseでクリーニングサービスはありますか。
はい、宿泊客にはドライクリーニングとランドリーサービスを提供しています。
Mountain View Guest Houseはペット同伴で宿泊できますか。
はい、通常ペット同伴は可能ですが、事前にお電話で確認することをおすすめします。
Mountain View Guest Houseのスタッフは何語に対応していますか。
スタッフは、英語や韓国語などの複数の言語に対応します。