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口コミ 3,382 件中 27
2017年10月19日に投稿しました

ジョンレノンで有名なホテルなので、宿泊しました。所在が行く分からず、行くときはアムステルダム空港からアムステルダム中央駅まで行き、そこからタクシーで40ユーロ、帰りは直接ホテルからアムステルダム空港まで40ユーロでした。
ホテルは部屋から運河が見え、部屋もひろく快適で、ゴッホ美術館のあるミュウージアム広場で徒歩で10分ぐらいでつきます。朝食も美味しく快適でした。

  • 宿泊時期:2017年10月、出張としての旅行
    • 立地
    • 客室
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ヒルトン アムステルダム のAlessioColavecchioさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年10月20日に返信済み
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Dear Guest,

Thank you for your five star review about our hotel. Indeed the hotel is famous for the stay of John Lennon & Yoko Ono in March 1969. Today the John & Yoko suite is one of the most famous bridal suites in the world.

We are happy to read you enjoyed your room and our delicious breakfast buffet. We look forward to welcome you back in the near future.

Kind regards,
Alessio Colavecchio
General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年9月15日に投稿しました

もちろん悪くはないですが、一流とは若干言いづらい微妙なホテルです。近所の日本系のホテルと比べると、1階スペース、受付、レストランなどかなり見劣りします。スタッフの対応も良く、特別に問題があったわけではありませんが、ヒルトンの名前からすると、もう少し期待します。どうでも良い話しですが、エレベータのフロアボタンの番号が小さく薄くて見えづらく、遠視の方は皆さん困っていました。なお国立美術館、ゴッホ美術館など徒歩15圏内で、行かれる方には便利が良いです。

宿泊時期:2017年9月、出張としての旅行
役に立った
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ヒルトン アムステルダム のAlessioColavecchioさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月15日に返信済み
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Dear Guest,

Thank you for describing your impressions of your stay at our hotel. We value our Guests feedback very much since it helps us to improve our services.

Our sincere apologies if we have not met your expectations. But we are happy to read you still enjoyed your stay. If you would like to elaborate on your feedback regarding the breakfast you are welcome to send an email to talktohilton.amsterdam@hilton.com.

We do hope to welcome you back in the near future!

Kind regards,

Alessio Colavecchio
General Manager



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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年6月8日に投稿しました

個人旅行でこのホテルに5泊してアムステルダム観光をしました。チェックインの際、掃除がまだで40分くらい待ちました。長旅で疲れているのに申し訳ないと、バーでくつろげるようドリンクを用意してくださるなどスタッフも気遣ってくれました。夜には責任者の方の自筆のお手紙とフルーツがサービスで置かれており日本的なおもてなしに感激しました。
ホテルからトラムの駅まで5分くらいです。周囲はとても穏やかな町並みでスーパーもあり買い物もできます。夕食もこの街のイタリアンのレストランで食べました。
美術館・デパートやアムステルダム駅なども直行でき便利です。
ホテルのスタッフも暖かく、特にドアマンの方がフレンドリーで毎朝出かけるときに笑顔で挨拶してくれました。またぜひ利用したいホテルです。

  • 宿泊時期:2017年5月、家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • サービス
1  役に立った
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ヒルトン アムステルダム のAlessioColavecchioさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年6月9日に返信済み
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Dear Guest,

Thank you for describing your impressions of your stay at our hotel.

It is a delight to read you enjoyed your stay with us.

Indeed, our hotel is located just outside the hustle bustle of the city centre, in a quiet residential area within walking distance to the capital’s most famous tourist attractions, like the most renowned museums at the Museumplein, luxurious designer shops in the P.C. Hooftstaat and cosy bistros and good restaurants around the Cornelis Schuytstraat.

We appreciate your lovely compliments about our Team Members, who always go above and beyond to deliver the best service possible. Knowing you experienced it yourself validates our efforts to make every Guest feel happy and taken care of. Your compliments have been shared within our whole Team.

We cannot wait to welcome you back with us on another occasion.

Kind regards,

Alessio Colavecchio
General Manager

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2017年2月10日に投稿しました モバイル経由

エグゼクティブプラスルームを予約しましたが、エグゼクティブラウンジに行こうとしたらチェックインしたときのスタッフに呼び止められて「あなたのプランはエグゼクティブラウンジに入れるプランですか?」と聞かれました。
いや、あなたチェックインした人でしょ?と思いながら予約の控えを見せました。
そもそも私はHHonorsGoldなんでどちらにしても入れるんですが…

また部屋にオレンジが置いてあり、とても美味しかったのですが初日に使ったナイフがベッドメイキング後もそのまま置いてありました。
フリーのボトルウォーターも置いておらず、こちらから聞いたら冷蔵庫のボトルを飲んで下さいとの事、それならチェックイン時に教えて下さい。

今回のヒルトンは何だか見下されている感がありました。
色んな国のヒルトン系ホテルを使っていますが今までで一番残念でした。

ボーイさん達はとても感じが良かったですし、中にあるイタリアンレストランもとても美味しかっただけに非常に残念でした。

宿泊時期:2017年2月、家族旅行
役に立った
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ヒルトン アムステルダム のAlessioColavecchioさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年2月13日に返信済み
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Dear Guest,

We would like to thank you for reviewing Hilton Amsterdam.

Our sincere apologies that not all our facilities met your approval. Your feedback has been communicated with the relevant departments.

We hope to welcome you back in the near future.

Kind regards,
Alessio Colavecchio
General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年1月9日に投稿しました

アジアのヒルトングループのホテルと比較してビジネスライクです。規則以上のサービスを期待しない方が良いと思いますスタッフの表情も変化なく出来ることとできないことをはっきりと表現しています。

客室選びのポイント: たくさんお金をかけてください
  • 宿泊時期:2017年1月、カップルでの旅行
    • 立地
    • 寝心地
    • サービス
1  役に立った
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ヒルトン アムステルダム のAlessioColavecchioさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年1月11日に返信済み
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Dear Guest,

Thank you for taking the time to review Hilton Amsterdam.

Our sincere apologies for the way you have perceived some of our services as that is definitely not the way we would like our Guests to experience the service of Hilton Amsterdam. Please rest assured your concerns have been shared with all relevant departments and immediate action has been taken for improvements and future developments.

Please feel free to contact us if you have any further comments. We learn from the feedback we receive from our guests and use it to improve our service for our guests in the future.

Thank you again for your time. We hope to welcome you back with us at Hilton Amsterdam in the near future.

Kind regards,
Alessio Colavecchio
General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
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