推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,920件
旅行者の評価
838
637
287
89
69
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
838
637
287
89
69
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,920 件中 16
2017年4月8日に投稿しました モバイル経由

世界女性起業家の会の会場&宿泊ホテルでした。
ホテルと繋がって隣に会場となる施設があったのでとても便利でした。
私の部屋は建物ばかりが見える部屋でしたが、お友達の部屋はオーシャンビューの素敵な部屋でした。
グランドフロアから眺める海の景色も最高で会議以外は静かにゆっくりと過ごせました。

滞在日: 2017年3月
旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
2  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ル メリディアン ビーチ プラザのManuelDeVasconcelosさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年4月10日に返信済み
Google 翻訳

Dear SanvaSakamoto,
Thank you so much for your stay with us. We are truly grateful for your most heartfelt and supportive review. Your lovely comments have been transmitted to all our staff.
We would like to thank you very much for your valuable input and for recommending our hotel and look forward to welcome you again in the future.
With warm regards,

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2016年3月5日に投稿しました モバイル経由

オーシャンブルーの部屋がオススメです。モンテカルロ市街地にはバスを利用すると便利。ホテル前にタクシーは待機しておらず呼んでもらう必要がある。ホテルの建物にキオスク兼お土産屋がある。ハワイほどのリゾート感はない。

滞在日: 2016年2月
旅行のタイプ: 一人での旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ル メリディアン ビーチ プラザのManuelDeVasconcelosさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年3月7日に返信済み
Google 翻訳

Dear pororinn,
We are more than happy to read that you enjoyed your stay.
Your comments are truly appreciated and thank you for recommending our hotel.
We very much look forward to many more opportunities to host you in the future and thank you for the time you took to share your experience at Le Méridien Beach Plaza.
Best Regards

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2015年8月5日に投稿しました モバイル経由

ドアマンやセキュリティ、全体的に愛想がなく感じが悪いです。モナコなのに、がっかり。ルームサービスは魚料理が美味しかった。高額な宿泊代に比べたら安いように感じた。

滞在日: 2015年8月
旅行のタイプ: 友人との旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ル メリディアン ビーチ プラザのManuelDeVasconcelosさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2015年8月7日に返信済み
Google 翻訳

Dear momoco2014,
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us on Trip Advisor. All suggestions of our guests are most appreciated and taken under instant consideration by our team, we are working hard continuously on the improvement of our hotel and the service we provide.
We are very sorry if you felt that you were not treated the way you deserved, we truly apologize for this. We have taken good notice about your comments concerning the doorman- and security staff and did discuss this with the concerned department heads in order to take the necessary action. We truly regret not having been aware of your deception while still in the hotel, as we could have had the opportunity of meeting you and apologizing in person and try to take away some of your disappointment.

As for the accommodation pricing, we currently are priced within the marketplace range.

On the other way, we are happy hearing your positive findings and thoughts about our room service. We greatly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the near future .
Yours sincerely,

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2015年7月6日に投稿しました

ヨーロッパ各地の五つ星、四つ星ホテルに宿泊経験がありますが、1泊400ユーロ以上の価格を出しておきながらここまでひどいホテルに泊まったのははじめてです。

まず到着日、従業員ストライキのためレストラン、ルームサービス、部屋の清掃などのサービスが機能していませんでした。ガレージの車は45分経っても玄関に出てくることはなく、約束に遅刻。
ストが終わった後も車を玄関前に出すサービスはまともに機能せず、3回も訪ねて25分またされた上に仕事をせずにおしゃべりに熱中するスタッフを「あなたたちのサービスは悪いけど一つ星のホテル以下。トリップアドバイザーにものすごいコメントを書くから覚悟しとくのね」と伝えたら逆切れ・・・客をなんだと思っているのでしょうか。
ビーチやプールは本当に美しいホテルで、部屋も美しいデザインなのですが、とにかく末端のスタッフの質が悪いのは残念でした。

チェックアウトの時にマネージャにクレームをつけたところ食事代と駐車場代108ユーロをなしにしてくれましたが、相当のサービスを受けられなかったのですから当然のことだと思います。

以前宿泊したモンテカルロベイ、ホテルドパリといずれも素晴らしかったですが、今回モナコのイメージが非常に悪くなってしまったのは残念です。

客室選びのポイント: シティビューの下層階はうるさくて窓も開けられません。オーシャンビューで高層階を希望するといいです。
滞在日: 2015年7月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 価格
    • 寝心地
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ル メリディアン ビーチ プラザのManuelDeVasconcelosさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2015年7月13日に返信済み
Google 翻訳

Dear Rina8200,
Thank you very much for taking time to share your valuable feedbacks with us.
We strive to provide our guests with high quality service and apologize this was not your experience. Please be assured that we already shared your feedback with the concerned teams in order to take all necessary actions.
We are sincerely very sorry about that some employees did a strike and we did tried our best to cover all the services. We would be happy to talk more to you about this and consider a commercial gesture. Please feel free to contact my assistant, Lina Natoli at the following email address: lina.natoli@lemeridien.com in order to discuss further.

We hope that you will accept that the difficulties you experienced are certainly not reflective of our normal standards of service and we truly regret not having been aware of them while in the hotel, as we could have had the pleasure of apologizing in person, and hopefully address it immediately.

On the other way, we are happy hearing your positive findings and thoughts about our beach, pools and rooms. We greatly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the near future .
We hope you will consider staying with us the next time you are in the city so we may show you the complete Le Meridien experience you expect and deserve from our brand.
Kind Regards

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2014年9月1日に投稿しました モバイル経由

友人のウェディングパーティの為に行きました。素晴らしいサービス、景色もよく、大変素晴らしい2日間となりました。夕方がオススメです。場所も便利。

滞在日: 2014年7月
    • 価格
    • 立地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ル メリディアン ビーチ プラザのManuelDeVasconcelosさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2014年10月3日に返信済み
Google 翻訳

Dear Londres28,
We appreciate your kind words – thank you for sharing your thoughts with us.
We are glad that you enjoyed your time in our hotel and took benefit of our facilities, our great location and the service in-house.
We are happy about your positive comments and are for sure looking forward to seeing you back soon in Monte-Carlo.
Kind regards to London,

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る