推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
5,401件
旅行者の評価
3,756
1,215
281
81
68
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
3,756
1,215
281
81
68
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 5,401 件中 38
2017年11月20日に投稿しました

徒歩圏内に植物園、オペラハウス、ダーリングハーバー、ハーバーブリッジ等、観光名所があり、とても便利な立地です。
宿泊した部屋は8階でしたが、内装はとてもシンプルですが、部屋、バスタブ、ベッド共に広くスーツケースを2つ余裕を持って広げられました。
毎日ペットボトルの水が補充されるのも嬉しかったです。部屋には他にtimtamのチョコレート、お茶、紅茶のティーバッグ、コーヒーが用意されていました。

  • 宿泊時期:2017年11月、家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年9月12日に投稿しました モバイル経由

ANAツアー旅作で利用しました。
街中で観光にも便利、5つ星なのでホテルも大満足。プールがこの手のホテルにありがちな寒すぎるということもなく、最高に快適でした。
朝食も一度食べましたが、美味しかったです。

宿泊時期:2017年8月、家族旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ラディソン プラザ ホテル シドニー のRadissonBluSydneyさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月14日に返信済み
Google 翻訳

Dear sr920829,

We appreciate your comments that you have written in relation to your 5-Star experience at the Radisson Blu Plaza Hotel Sydney and I am glad that you enjoyed the boutique atmosphere that the hotel provides. We look forward to welcoming you back to the hotel on your next visit to Sydney.

Yours Sincerely,
Peter Tudehope
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年8月28日に投稿しました モバイル経由

ロケーションはいいです。
サーキュラキーにも近いし、ウィンヤード駅にも近く便利です。
しかしエントランスに上がるのに階段しかない。
スロープがないので、キャリーケース運ぶのがまあまあ大変。
部屋からの景観はビルのみ。ビジネス街だから仕方がないかな。
キャリーケースのラックが、二人部屋なのに一つしかなく、しかも小さい。
海外旅行用の大きなキャリーケースを想定して、ラックも大きいのを用意して欲しいかな。
部屋は清潔でしたし、ベッドも気持ち良かった。
コンシェルジュも親切でした。
ティッシュペーパーが1ヶ所しかなく、まあまあ硬かったのが残念(笑)
全体的には良かったです。

宿泊時期:2017年8月、カップルでの旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ラディソン プラザ ホテル シドニー のRadissonBluSydneyさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月1日に返信済み
Google 翻訳

Dear Junichisato,

Thank you for taking the time to complete a review on Tripadvisor regarding your experience at the Radisson Blu Hotel Sydney. Your feedback is particularly important in helping us to achieve our goal of 100% guest satisfaction.

We appreciate the positive comments that you have shared regarding your experience at the Hotel with special mention of Concierge. It is always pleasing to receive positive feedback concerning our employees and services we provided for our guests during your stay. This also gives me the opportunity to share this with our team and praise staff members that are continuously and effortlessly providing excellent service

Upon reading your completed review, I also took note of your comments in relation to the main entrance and the luggage rack. I sincerely apologise for any disappointment this may have caused and thank you for your constructive feedback. Rest assured that I have passed your comments onto the Leadership team for further review and your preference to have extra luggage rack has also been updated on your profile for any future stays. Further to this, I was concerned to learn about your comments in relation to the tissue paper. Please be assured that I have tasked the Executive Housekeeper to reiterate with her team the importance of attention to detail to ensure this is not an issue going forward.

These issues aside, I hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future.

Yours Sincerely,
Peter Tudehope
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年8月27日に投稿しました

割と中心部やビジネス街に近いホテルです。
内装も綺麗でおしゃれなのですが、一点決定的な問題点は、部屋からの景観が悪く、プライバシーが保ちにくいことです。
具体的には、隣接するO'Connell St.、Pitt St.双方ともに、向かいの建設物(テナントビルなど)との距離がとても近く、特に低層階は通りの通行人や隣のビルで働く方と目が合いそうになるくらいのレベルです。
今回ツアーで低層階にあたってしまい、かつ向かいの建物がより近い小路のO'Connell St.沿いだったため、余計に気になり、カーテンは一切開けられませんでした。
長所は朝食で、かなり美味しいです。特にしぼりたてジュースやシェフがスライスしてくれるハムはお勧めです。
結論として、一言で言って「高級ビジネスホテル」です。
寝るだけに帰るビジネスユースには良いと思いますが、ラウンジアクセスのある高層階等でなければ、観光向きとは言い難いと思います。
シドニー全体がこうしたゴタゴタした立地にあるホテルが多いようなので、観光にはハーバエリアにあるホテルをお勧めします。

客室選びのポイント: 高層階がマストでは?
  • 宿泊時期:2017年8月、家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ラディソン プラザ ホテル シドニー のRadissonBluSydneyさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月1日に返信済み
Google 翻訳

Dear 木のにおい,

Thank you for taking the time to complete a review on Tripadvisor regarding your experience at the Radisson Blu Hotel Sydney. Your feedback is particularly important in helping us to achieve our goal of 100% guest satisfaction.

We appreciate the positive comments that you have shared regarding your recent stay with special mention of our Breakfast service. It is always pleasing to receive positive feedback concerning our employees and the good job they are doing in looking after our guests. This also gives me the opportunity to share this with our team and praise staff who are continuously and effortlessly providing the excellent service.

Upon reading your review, I took note of your comments in relation to the outlook of your room. I sincerely apologise for any disappointment this may have caused. As the hotel is located in the heart of Sydney’s CBD, most of our views are obstructed by the surrounding buildings and within limitation of our twelfth floor height. For any future stays, please feel free to contact the Guest Relations Manager via GuestRelations@radisson.com to ensure that you are allocated an external room on higher floor.

This aside, I hope that you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Yours Sincerely,
Peter Tudehope
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年5月28日に投稿しました

  • 宿泊時期:2017年5月、一人での旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Radisson Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
この口コミは TripAdvisor LLC またはパートナー企業のものではなく、ユーザー個人の主観的な意見です。
ラディソン プラザ ホテル シドニー のRadissonBluSydneyさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年6月5日に返信済み
Google 翻訳

不適切な返信を報告する
This response is the subjective opinion of the management representative and not of TripAdvisor LLC nor of its partners.
口コミをさらに見る