まだ新しいCapella Bangkokに行きました。ロビーエリアではスタッフの方々に丁寧にご案内などして頂きました。
2階にあるCoteというフレンチレストランでランチを頂きました。食事もサービスも洗練されていました。
お隣のFour Seasonsと比べるとやや小さなホテルという印象を受けました。宿泊や食事をされてはと思います。さらに表示
- 公式サイト
- 010 66 2 649 8888
- 無料駐車場
- プール
- レストラン・飲食店
- ルームサービス
まだ新しいCapella Bangkokに行きました。ロビーエリアではスタッフの方々に丁寧にご案内などして頂きました。
2階にあるCoteというフレンチレストランでランチを頂きました。食事もサービスも洗練されていました。
お隣のFour Seasonsと比べるとやや小さなホテルという印象を受けました。宿泊や食事をされてはと思います。さらに表示
Dear YacchanAmarone,
Thank you for visiting us to dine at Cote, and I really appreciate your kind words in the review.
We will continue to work tirelessly to obtain your approval of five stars, as you know we are a new hotel and as you correctly mention yes we are much smaller than Four Seasons; and a lot of the bigger brands in the city, so we need to ensure that every guest that visits us leaves feeling that we provided a five star service, as four stars is really not good enough at all.
I am sorry that we have not been able to provide you with the levels of service to which we aspire to, as our goal is to provide an impeccable service to all our guests. If you would like to share more details with me on where we can improve then I would really appreciate that, you can contact me directly anytime.
I hope we will have the opportunity to welcome you back in the future and can provide you with the true service to which you deserve.
Please contact me at your convenience.
Kind regards,
John Blanco
General Manager