推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,843件
旅行者の評価
512
834
335
111
51
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
512
834
335
111
51
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,843 件中 27
2017年9月27日に投稿しました モバイル経由

部屋は広めだが古く、シャワーのお湯が温まるのも時間がかかった。
バスタブはついていたのだが、栓がなくお湯を溜めることはできない!
ロビーのスタッフはあまり感じがいいとは言えない。少し高圧的な印象を受けた。

街外れの立地だということは予約時から分かっていたので特に問題ありません。トゥクトゥクは常にホテル前にいるようでした。

滞在日: 2017年8月
旅行のタイプ: 一人での旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ホリデイ・イン チェンマイのOrathai Tさん(Personal Assistant to General Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月28日に返信済み
Google 翻訳

Dear MYJUMBO,

Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us here at Holiday In Chiangmai.

I would like to sincerely apologize to you for the inconvenience you have experienced during your stay. We strive to make each guest stay as pleasant and comfortable as possible; therefore, we appreciate that you brought your experience to our attention. Please rest assured that we take feedback with regards to the room condition and the hot water seriously and we will make the necessary changes so we can provide a better experience to our guests in the future.

We sincerely look forward to having the pleasure of welcoming you back in the future.

Yours sincerely,

Barry Pitman
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年8月20日に投稿しました

ツアーで3泊しました。旅行会社のカテゴリーでは高級となっていたので選びました。立地が良くないのは承知の上でしたが、そのほか設備が古いのが気になりました。エレベーターが5基あるのですが、呼び出しボタンが連動していないので、3か所押すことになる結果、無駄に止まることが多く、非効率です。部屋のコンセントの位置も、デスクにすわってパソコンを使う前提になっていないようで、座る位置から電源が遠かった。また、テレビも古いようで、チャンネルを数字で入力できず、一つずつ進めるしかなかった。お湯の出も悪かった。

滞在日: 2017年8月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ホリデイ・イン チェンマイのOrathai Tさん(Personal Assistant to General Manager)がこの口コミに回答しました2017年8月22日に返信済み
Google 翻訳

Dear take123,

Thank you for being our guest and for sharing your experience with us.

We truly value your constructive feedback and please allow me to apologize for the fact that we failed in offering you a comfortable and relaxing stay with us. I am concerned as this is certainly not our usual high standards and your experience does not reflect the Holiday Inn service we aim to provide. We take your feedback very seriously and I have spoken to the team so that we can work on improving our products and services based on your feedback.

I do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

Yours sincerely,

Barry Pitman
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年3月5日に投稿しました モバイル経由

仕事で2週間ほど春節の時期に滞在しました。4年ぶりでしたが、良い意味でも悪い意味でも変わっていませんでした。
夕飯やランドリーでナイトバザール周辺に行くのが少し面倒くさいですが、夜は静かで仕事には向いていると思います。

良い点
部屋の中が静か。
スタッフが親切。
部屋が清潔。
ピン川の眺めが美しい。
コンビニが近くにある。

もう少しな点
エレベーターが遅く特に朝は10分かかった。朝食時に片付けするスタッフが足りず混雑。
マナーの悪い団体客が多い。

滞在日: 2017年2月
旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ホリデイ・イン チェンマイのStella Jさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年3月6日に返信済み
Google 翻訳

Dear iku a,

Thank you for taking the time to convey your comments regarding your recent experience with us.

I am glad to hear that you had an enjoyable stay overall and found our staff to be very friendly. Your compliments on the cleanliness of room is also highly appreciated. However, I see that you did not have a fully satisfactory experience at our hotel and I do apologize for our shortcoming with the long waiting times for the elevators at peak hours. I have spoken to my management team and please rest assured that corrective actions will be taken to provide a more comfortable experience.

We value your comments and we hope to have another chance to make your stay as best as it can be. I look forward to welcoming you back in the near future.

Yours sincerely,

Stella Jacobs
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年2月27日に投稿しました モバイル経由

IHGゴールドメンバーのポイントと無料で2泊しました。
ポイントでの宿泊でしたが、コンプリメンタリーで1階ラウンジでのビール1杯無料券をくれたり、部屋をデラックスにアップグレードしてもらえました。

部屋は広く、アメニティも揃っています。プール、ジムは3階にあり普通です。

ロケーションは悪いですが、チェンマイは5回以上来ており、自家用車で郊外に行く予定でしたので、そこまで問題なかったです。チェンマイ旧市街やナイトバザール中心の初めての方でしたら向いていないホテルだと思います。

滞在日: 2017年2月
旅行のタイプ: 一人での旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ホリデイ・イン チェンマイのStella Jさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年2月28日に返信済み
Google 翻訳

Dear Yujai M,

Thank you for choosing to stay with us recently and appreciate you taking time to share your comments with us.

We appreciate your loyalty as an IHG® Rewards Club member and your valuable feedback. We are grateful to receive the positive feedback such as yours as it is indeed encouraging to hear that you enjoyed our facilities and services met with your expectations. This is certainly an endorsement and a great motivation to the team to continue to keep up the good service.

We hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the near future.

Yours sincerely,

Stella Jacobs
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年1月25日に投稿しました

6年ぶりの宿泊。前回と同じスイートにアサインされたが、リニューアルされていて、好印象。部屋の眺めも良く、ジャクジー付きの浴槽でゆっくりできた。前回の2倍近い料金になっていたが、チェンマイのホテルの中ではまだ割安感がありよい。立地があまり良くないが、数ヶ月前〜使えるようになったUBERを利用すれば、安価で間違いなく移動できるのでお奨め。1階レストランは、夕食で一度利用したが、価格相応・・・かな???

客室選びのポイント: リバービューはそこそこのどかで良いです。
滞在日: 2017年1月
  • 旅行のタイプ: 一人での旅行
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ホリデイ・イン チェンマイのStella Jさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年1月26日に返信済み
Google 翻訳

Dear ResortLoverjpn,

Thank you very much for your candid review and your loyalty to Holiday Inn brand.

It was indeed a pleasure to have you as our guest and I am glad to hear that you enjoyed our well appointed room. However, I regret that you did not have a fully satisfactory experience at our hotel. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for all our guests in the future.

Thank you again for choosing our hotel for your stay and we hope that you will give us another chance to welcome you again in the future.

Yours sincerely,

Stella Jacobs
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る