推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,622件
旅行者の評価
674
689
175
57
27
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
674
689
175
57
27
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,622 件中 510
2017年10月7日に投稿しました

1人で贅沢な旅行をした気分になりました。部屋が広く翌日出発の14時まで部屋に入れて良かったと思います。とても良いホテルでこの都市に行くならまたここを選びたいです。またこの写真と評価が下がってしまいますが、インドネシアにも洗浄機トイレがありました。

客室選びのポイント: パックツアーなどがお薦め
  • 宿泊時期:2016年11月、一人での旅行
    • 価格
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
メリア プロサニ ホテル のmeliapurosani1さん(Front Office Manager)がこの口コミに回答しました2017年10月8日に返信済み
Google 翻訳

Dear valuable guest,

Warmest greeting from Melia Purosani Hotel Yogyakarta!!

Thank you for choosing our hotel during your visit to Yogyakarta and for giving us a good review in Tripadvisor.

We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
As five-star hotel and dedicated hoteliers, we do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. Because of that and with the purpose to motivate our team to continue providing best service to all our guests.

Again, thank you very much for your gratifying feedback and we look forward to
welcoming you back to Melia Purosani Yogyakarta in the near future.

Sincerely yours,


Norman Setiawan
Front Office Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年8月17日に投稿しました モバイル経由

ジョグジャカルタ観光の為 3泊しました。
デラックスルームでしたので 広く快適でした。バスルームも広く 良かったです。ただ、シャワーの高さが変えられなのが 残念です。
スリッパ他 アメニティも揃っています。
朝食も美味しかったです。
プールを利用しましたが、チェアーが10台しか無く 埋まって居て 使用出来なかったのが残念でした。
ホテルのレストランで食べた インドネシア料理ディナーは??でした。甘いピーナッツ味噌?と焼き鳥では ライスが食べられません(T . T)
それ以外は、従業員も感じが良かったです。

宿泊時期:2017年8月、カップルでの旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
メリア プロサニ ホテル のmeliapurosani1さん(Front Office Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月15日に返信済み
Google 翻訳

Dear valuable Guest,

Warmest greetings from The Royal city of Yogyakarta!!

First of all, we would like to thank you for choosing Melia Purosani Hotel as your accommodation when you visit to Yogyakarta and for taking your time to write this great review about your stay with us on TripAdvisor.

Your excellent review about our clean and comfortable rooms, and our hotel facilities, is highly appreciated. Even more, knowing that your baby loved the food made by chef, make us feel happy because it means that you could really enjoy your stay with us. We are delighted to receive accolades from you, and we promise that we will always work to maintain the best service.

Since we always try to provide best service to our valuable guests and there is no excuse for not providing basic five-star standards, your comments and suggestions had been addressed to our management team and I assure you that every step has been taken to avoid similar case to happen again in the future.

We would like to welcome you again at Melia Purosani Yogyakarta to provide you another memorable stay with us.

Sincerely yours,

Norman Setiawan
Front Office Manager

MELIÃ PUROSANI – INDONESIA
Jalan Suryotomo 31
Yogyakarta, 55122 Indonesia
Tel: +62 274 589521/3 Fax: +62 274 588071
Email: gex@meliajogja.com / fom@meliajogja.com

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年7月22日に投稿しました

ロケーションが中心地にあるため、買い物や観光にもアクセスしやすく便利でした。お部屋も広くて快適でした。デスクや椅子、ソファもモダンでとても使いやすかったです。室内のインターネットも他の地域に比べ比較的安定して助かりました。次回もこのホテルを利用したいと思います。

  • 宿泊時期:2017年7月、一人での旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Meliá Hotels Internationalの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
メリア プロサニ ホテル のmeliapurosani1さん(Front Office Manager)がこの口コミに回答しました2017年9月14日に返信済み
Google 翻訳

Dear valuable guest,

Warmest greeting from Melia Purosani Hotel Yogyakarta!!

Thank you for choosing our hotel during your visit to Yogyakarta and for giving us a good review in Tripadvisor.

We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that you feel satisfied with the service delivered! As five-star hotel and dedicated hoteliers, we do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. Because of that and with the purpose to motivate our team to continue providing best service to all our guests.

Again, thank you very much for your gratifying feedback and we look forward to
welcoming you back to Melia Purosani Yogyakarta in the near future.

Sincerely yours,


Norman Setiawan
Front Office Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年6月14日に投稿しました

2017/05/30から3泊しましたがとてもひどい滞在でした。
バスを使っていたら突然真っ黒いお湯に変わりコーヒー風呂状態です。
フロントにクレームしたら突然電話を切られた。これでも★★★★★ホテル??。
やっと部屋を変えてくれましたが道路側で一晩中騒々しくよく寝られません。また、部屋のコーヒーポットはずっと洗浄されてなくクレームしたらやっと洗浄しました。
このホテルは黙っていると掃除もしてくれません。
フロントは言い訳ばかりでとても疲れるホテルです。

客室選びのポイント: 道路側の部屋はとてもうるさいです
  • 宿泊時期:2017年6月、一人での旅行
    • 寝心地
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
メリア プロサニ ホテル のmeliapurosani1さん(Guest Experience)がこの口コミに回答しました2017年6月18日に返信済み
Google 翻訳

Dear yajir0bei,

Warmest greeting fro the Royal city of Yogyakarta!!

Let me first thank you for sharing your impression about your recent stay with us. Comments like yours are what help us to improve day by day. No doubt can be easy to respond to compliments as well located hotel send us. Not when they transmit their constructive criticism, it reveals those areas where we can improve. But as is our custom in Melia, we take comments as opportunities. Opportunity to see firsthand what they must focus our efforts, what they should strive for excellence in our service as a Melia style.

Not glad that the first night the hot water not available in your room, we do apologize since at that day we have pipe maintenance due to damages to hot water pipe, And in regards to moved room, during the month of Ramadan, in every mosque will make a wake up call to the Muslims to performe the meal, we do apologze since our room are fully booked on that periode that force us to sign you at the city view, we do apologize for those inconvenience.

We look forward to welcoming you soon, until then receive a warm greeting from you.

Sincerely,
Dyah Retno Palupi
Guest Experience

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年5月22日に投稿しました

3泊しましたが、ほとんどこちらのホテルのレストランで食事をしました。どれも安くて美味しかったです。朝食も毎日メニューが少しずつ変化があり、特にインドネシア料理が美味しかったです。また、レストランもフロントもスタッフの対応が親切でフレンドリー。立地もよく、宿泊費も信じられないほど安く、大満足でした。

  • 宿泊時期:2017年5月、カップルでの旅行
    • 価格
    • 清潔感
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
メリア プロサニ ホテル のmeliapurosani1さん(Front Office Manager)がこの口コミに回答しました2017年5月30日に返信済み
Google 翻訳

Dear Ma_ne_ru,

Warmest greeting from The Royal city of Yogyakarta!!

Thank you for choosing Melia Purosani as your accommodation during your stay in Yogyakarta. It is always a pleasure to receive positive feedback and we surely will share your comments with our team.

We look forward to welcoming you again in the nearest future.

Yours faithfully,

Norman Setiawan
Front Office Manager

Hotel Melia Purosani
Jln Suryotomo No.31
Yogyakarta - Indonesia
Ph: +62 274 589521 / Fax : +62 274 588070/71
email : gex@meliajogja.com / fom@meliajogja.com

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る