推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
466件
旅行者の評価
253
151
34
12
16
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
253
151
34
12
16
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 466 件中 27
2018年1月3日に投稿しました モバイル経由

今回はフルキッチンのお部屋に4人で宿泊しました。
食器は2人分しかなく、追加で頼んでも届けて頂けずでした。
お風呂もお湯が出ないので確認するように頼んだら翌朝に修理するというのでその日はガマンしたら翌日も出ず、結局出たのは4日後でした。お湯がでないことにクレームを入れたら、お水を使い過ぎてると言われました。旅行中の大事な時間にお湯がでないから苦労していたのにそれはないと思います。宿泊代も安いわけではないのにとてもがっかりです。幼い子供も宿泊しているのに、、
また、洗濯機もものすごい時間がかかり、寝ている間に済ませたくても音がうるさくて眠れません。一度、乾燥せずに止まってしまいドアが開かなくなったのでエンジニアの方に来て頂いたけど、そのあとも調子がよくなかったです、、
アメニティも毎日置き忘れるので注文したら、ダメだと言われたり、、サービスが最悪です。
日曜日は掃除が入りません。クリスマスも翌日も。うちは三日間掃除なしでしたが値段は変わらずでした。
プールは最上階にありますが、深くていつも冷たくて狭くて子供向けではありません。
二度と泊まりたくないホテルでした。
あと、あまり関係ないかもしれませんが、受付の方に近くのコンビニかスーパーを聞いて行ってみたら、以前はあったが今はなくなってるとの張り紙が、、それくらいは案内できて欲しいです。

滞在日: 2017年12月
旅行のタイプ: 家族旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アスコット シンガポール ラッフルズ プレイスのCynthia Lさん(Guest Relations Manager)がこの口コミに回答しました2018年1月4日に返信済み
Google 翻訳

Dear シアピア,

We are truly sadden to learn you have not been appeased by our explanation on the incidents you had experienced at our serviced residence when we addressed the last Japanese review from your spouse regarding the washing machine and water heater in your Finlayson Suite; albeit our investigation findings from our CCTV footage and computerized in-house request cum work-order system were shared with your spouse.

Please allow us to explain a storage water heater system with a storage capacity of 91 liters or 20 gallons is used in our Suites. To operate the storage water heater, our residents would need to switch on the system and wait for approximately 15 minutes for the water to be heated before they may have their bath or shower. Additionally, should there be continuous or prolong use of the hot water supply, this stored supply of heated water would be depleted. We seek your kind understanding over this matter.

We humbly admit our Housekeeping team had overlooked the placement of an additional set of crockery and cutlery in your Suite when you paid for an extra bed to be placed in your Suite and we sincerely apologise for our service lapse. Please be assured our management has since counselled our team members concerned and immediate improvements have been sought.

We are truly sorry you, your spouse and your 2 toddlers have not enjoyed our service and your stay with us. We appreciate your feedback and the one your spouse had provided in the earlier review as we firmly believe every feedback provides us the opportunity to learn and seek improvements. Thank you.

We wish your family and you a Happy New Year.

Kind regards,
Cynthia Lim,
Resident Relations Manager



不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年12月28日に投稿しました

18日から8泊しました。子供が小さいので、フルキッチンのホテルを探して世界宿泊していますが、ここでの対応は大変悪いものでした。金額が安いなら納得できますが、高い上にこのサービス品質ですと、今後は同系列のホテルも宿泊しないことにしました。皆さんも考えているならやめたほうがいいです。それこそトランプホテルやリッツ・カールトンのフルキッチンのホテルの方が数段上です。

まずは、宿泊日から3日間、暖かいお湯が出ないので、お風呂に入れませんでした。それどころか、お湯使いすぎでは?とか我々のせいにすることにあきれましたし。結果、給湯器の故障でありました。しかも、3日間もお風呂に入れないことを詫びるどころか、なんの謝罪もありません。さらに洗濯機も故障しており、宿泊前に点検してほしい。あまりにも不快なので、2泊は、近くにあるマリーナベイサンズに宿泊しましたが、あまりのサービスの違いに、愕然としました。マリーナベイサンズは対応早く、非常にしっかりしたホテルでした。

ここは2度と利用しない。ラッフルズ系列は皆さんやめた方がいい。

滞在日: 2017年12月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 立地
    • 清潔感
    • サービス
2  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アスコット シンガポール ラッフルズ プレイスのCynthia Lさん(Guest Relations Manager)がこの口コミに回答しました2017年12月30日に返信済み
Google 翻訳

Dear taka0422,

Greetings. We deeply regret to learn your family and you did not enjoy your stay at our serviced residence and our handling of some of the incidents have been misrepresented in this review. We humbly admit the heating element of your Finlayson Suite’s water heater was faulty on the evening of the 2nd day of your stay and we sincerely apologise for the inconvenience caused to your family and you by this defective water heater. However, we would clarify when we received your phone call at 9:45PM and we offered to have a member of our Engineering team check on the water heater, our computer records indicate you had asked our team member to attend to the defect at 11:00AM the following morning which was duly carried out as requested by you.

In addition, when you had informed us at 8:59PM on the day of your arrival that the drying function of the washing machine was faulty as it did not start the drying cycle, our Engineering team realized your wife had selected the temperature mode instead of the drying mode. Although this erroneous setting was explained, your wife had insisted on using the draining mode to dry the wet clothes in the washing machine and this matter was only resolved when our team member had changed the settings to the correct mode after a few attempts at explaining and showing her the correct settings for the drying function. We fully understand this incident may have been misunderstood due to a language barrier and we sincerely seek your kind understanding that the washing machine was fully serviceable during your stay.

We are indeed sadden to note you have rated your stay experience with such a low score in spite of our efforts to create an enjoyable and comfortable stay experience for your family and you; acceding to all of your repeated requests for amenities every day although new bottles of toiletries were placed in your Suite whenever our Housekeeping member was cleaning it. It has also been observed through our CCTV footage recorded at 9:34AM on 25th December, your wife and you took turns to stealthily take a haul of our L’Occitane toiletries from our Housekeeping trolley parked outside your Suite when our Housekeeping team member was cleaning the neighbouring Suite for a resident arriving later in the day.

It is truly regrettable you have been disappointed with your stay with us and we are sorry for falling short of your expectations. However, as we are always looking for ways to improve our service and continuously enhance our residents’ stay experiences, our management shall definitely be reviewing our processes so we may achieve our goal of providing the best service, products and facilities for our residents. Thank you.

Kind regards,
Cynthia Lim,
Resident Relations Manager


不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年12月20日に投稿しました モバイル経由

チャンギ空港からも行きやすく、ラッフルズプレイス駅から直結地下通路があるので便利です。
改札口からは少し遠いですが、アルファベットのI(アイ)出口から直ぐです。上りのエスカレーターはあります。下りはありません。
ワンルーム48平の部屋に2泊しました。
朝の8時頃チェックインしましたが、空いている部屋がなく荷物を預け出掛けました。フロントは落ち着いていて、感じがよかったです。
部屋はリノベーションしてあり、ソファーや水回りは綺麗で快適でした。以前は、サービスアパートとのことで住んでいるような滞在ができとても心地良いホテル。アメニティはロクシタン、スリッパはふかふかな仕様、ティーはTWGと満足でした。
朝食は、メインをオーダーする形でフルーツやヨーグルト等は自由にとることが出来ます。
初日は、カヤワッフル、2日目は卵料理もオーダーしました。レストランのスタッフはサービスが悪いですが、シンガポールなので仕方ないレベルです。団体や家族連れも少ないので、次回も利用したいと思いました。

滞在日: 2017年12月
旅行のタイプ: 一人での旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アスコット シンガポール ラッフルズ プレイスのCynthia Lさん(Guest Relations Manager)がこの口コミに回答しました2017年12月21日に返信済み
Google 翻訳

Dear佐智子岡

Greetings! Your team at Ascott Raffles Place Singapore sincerely thanks you for choosing our flagship serviced residence for your recent trip to Singapore and for taking time to share your stay experience on Tripadvisor. All of us are delighted you had a great stay at our premier serviced residence and you had comfortable stay in our well-appointed Suite. We sincerely thank you for your kind compliment for our service which truly inspires all of us to continuously provide a consistently high service standard which is indisputable in our industry.

We truly enjoyed being of service to you and we sincerely hope our centrally located serviced residence will be your choice accommodation whenever your travels bring you back to Singapore. All of us earnestly look forward to welcoming you back for more comfortable and enjoyable stays with us soon. We are at your service. Thank you for your valued support.

Your team at Ascott Raffles Place Singapore sincerely wishes you a Happy and Successful New Year.

よいお年をお迎えください


Kind regards,
Cynthia Lim
Resident Relations Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年11月2日に投稿しました

ホテルのレストランがCloseであったため近隣のレストランの紹介をお願いしたところ、CheepなFood courtを紹介されビックリしました。以前タクシーで怖い思いをしたため、帰りのカーサービスを依頼しところ、「タクシーを拾えば」と言われました。ちなみに、往路はホテルにカーサービスを依頼していたにも関わらずです(同じ車で良いと言ったにも関わらずこの反応)。ディナーが済み、ホテルのバーで寝酒を一杯飲もうとし、精算は部屋チャージをお願いしたら、「この場ですぐ支払ってくれ」と言われました。このレベルのホテルでこのようなことを言われたのは初めてで、ビックリしました。

滞在日: 2017年11月
  • 旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
このホテルの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アスコット シンガポール ラッフルズ プレイスのCynthia Lさん(Guest Relations Manager)がこの口コミに回答しました2017年11月3日に返信済み
Google 翻訳

Dear 989170,

Greetings! We deeply regret to learn you did not enjoy your stay at our serviced residence and we are truly sorry for the disappointment caused to you. Kindly allow us to explain as our serviced residence is located in the midst of the Central Business District and as you had approached our team member for dining options on a Sunday evening, a day when most food and beverage outlets are closed in this area and nearby areas, our team member had suggested the iconic food center Lau Pat Sat as she knew this place which is often favoured by many of our overseas residents would be in full operation. We humbly admit our team member should have been more customer-centric by delicately asking you a few questions to determine your dining preference before making appropriate recommendations and we sincerely apologise for this shortfall in our service.

We would also like to apologise for any disappointment and discomfort caused to you when you had enquired about a limousine transfer to the airport on your day of check-out from our serviced residence. We would like to assure you when our team member had suggested a taxi which would be more economical than the SGD170++ charge for a limousine, our team member was merely suggesting an alternative transfer option and this was definitely done with good intentions and was not meant to be discriminatory. We sincerely seek your kind understanding over this matter and we are truly sorry for any discomfort caused to you by our team member’s suggestion. Following your earlier feedback received via our post-stay survey and this feedback, we would like to assure you management has counselled our team members concerned and we shall be engaging our team in more training in the areas you have kindly highlighted.

Thank you for your valuable feedback regarding the upfront payment at the bar when you had decided to have a nightcap at 10PM one evening and we sincerely apologise for the inopportune incident you had experienced. Please allow us to assure you we shall be sharing your feedback regarding this embarrassing incident with the management of the food and beverage service providers who operate in our premises so they may investigate and seek improvements on the payment process. We sincerely hope you will give us another chance as we truly wish to create a better stay experience for you. It has been our pleasure hosting you at our serviced residence and we earnestly hope to welcome you back. Thank you.

Kind regards,
Cynthia Lim,
Resident Relations Manager




















不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年8月11日に投稿しました モバイル経由


バルコニー付きの17階のお部屋に宿泊しました。
ナショナルデーのリハで花火が見えるという偶然の日程。

昔からあるビルを改築してサービスアパートメントにしたこちら、シンガポールに慣れている人には大変便利かと思います。

長めの滞在ならキッチンや洗濯機を使えば快適だし、数泊の滞在でも楽しいです。

滞在日: 2017年8月
旅行のタイプ: 一人での旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アスコット シンガポール ラッフルズ プレイスのCynthia Lさん(Guest Relations Manager)がこの口コミに回答しました2017年8月14日に返信済み
Google 翻訳

Dear 70theonly,

Greetings from your friendly team at Ascott Raffles Place Singapore! Thank you for choosing our centrally located flagship serviced residence and for celebrating Singapore’s 52nd birthday with us. We are delighted you had a great stay with us and had managed to view the spectacular fireworks display from the comfort of your Suites’ balcony on our National Day. All of us sincerely thank you for highlighting how comfortable our fully-equipped Suites are and we truly hope you will now make Ascott Raffles Place your choice accommodation whenever your travels bring you back to Singapore. Kindly allow us to invite you to enroll as our revered Ascott Online Advantage member to enjoy exclusive year-long discounts, seasonal promotions and special benefits for stays at our global network of serviced residences which we are confident you will be impressed with. Thank you for giving us the great privilege and pleasure of being of service to you and we eagerly look forward to welcoming your family and you back for more enjoyable and comfortable stays with us. We are at your service. Thank you for your valued support.

Kind regards,
Cynthia Lim,
Resident Relations Manager


不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る