推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
245件
旅行者の評価
130
83
20
4
8
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
130
83
20
4
8
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 245 件中 16
2018年1月4日に投稿しました

空港からタクシーで30分程度、故宮、張学良記念館へも、徒歩で行ける距離。
部屋は広く、バスタブも有り、快適に過ごせる。近くに良いレストランが無いので、ホテルの食事がベター、とても良い夕食メニュー。
難点は、ホテルのフロントの女性の態度が悪い(日本だとクビになる)。中国では態度の悪い女が多いので、気を付けましょう。

滞在日: 2018年1月
  • 旅行のタイプ: カップルでの旅行
    • 寝心地
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブルツリーバイヒルトンシェンヤン(沈阳保成希尔顿逸林酒店)のViviane Zさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年1月5日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Shenyang!

Thank you very much for taking the time to provide your valuable feedback online.

Reviewing your feedback I noticed you left comments on attitude of receptionist in Front Desk. Pls accept my apologies for any inconvenience caused to you. I have passed your feedback to Front Office Manager to investigate and we will take actions to rectify immediately.

It was an honor having you as our guest and I look forward to welcoming you back in the hotel in the near future.

Again thank you for choosing to stay with us.

Yours sincerely,

Viviane Zheng
Acting General Manager
DoubleTree by Hilton Shenyang
Viviane.Zheng@hilton.com
Tel (86 24) 8411 8888

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年8月9日に投稿しました

以前仕事で瀋陽に出掛けた時に利用しました。
この時は先にシャングリラに滞在していましたので、そちらと比べるとどうしても朝食の評価がかなり下がってしまいます。種類はそこそこでしたが、料理の味がどことなく日本人好みではないと言うか…大陸風なのです。
部屋は想像よりもずっと良かったですね。特にバスルームの使い勝手が良く快適でした。
場所は隣に五愛市場があったので訪れてみましたが、あまりに広くて短時間では周りきれず疲れてしまいました。

滞在日: 2016年9月
旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブルツリーバイヒルトンシェンヤン(沈阳保成希尔顿逸林酒店)のStephen Mさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年8月10日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Shenyang!

Thank you very much for taking the time to provide your valuable feedback online.

Reviewing your feedback I noticed you left comments on breakfast quality. Pls accept my apologies for any inconvenience caused to you. I have passed your feedback to Executive Chef to investigate and we will take actions to rectify immediately.

It was an honor having you as our guest and I look forward to welcoming you back in the hotel in the near future.

Again thank you for choosing to stay with us.

Yours sincerely,

Stephen Magor
General Manager
DoubleTree by Hilton Shenyang
Stephen.Magor@hilton.com
(86 24) 8411 8888

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2016年9月19日に投稿しました

ダイヤモンド会員ということで、EXEフロアの部屋にして頂けました。クッキーとフルーツの盛り合わせが提供されました。ハッピーアワーの内容は飲食物とも多少寂しいものでしたが、外での夕食を楽しみました。近くにある四季抻面という麺屋さんは安くて美味でした。レストランでの朝食は十分美味でした。

滞在日: 2016年2月
  • 旅行のタイプ: 一人での旅行
    • 価格
    • 寝心地
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブルツリーバイヒルトンシェンヤン(沈阳保成希尔顿逸林酒店)のStephen Mさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年10月21日に返信済み
Google 翻訳

Dear guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Shenyang!

Thank you very much for providing your positive comments which are really appreciated and I am really happy to see you enjoyed your stay.
The team and I really work hard at making our guests stay as positive as possible and I will pass on your comments to them. It was our pleasure at having you as our guest and I look forward to welcoming you back in the hotel in the near future.

Our best attention is guaranteed at all times.

Yours sincerely,

Stephen Magor
General Manager
DoubleTree by Hilton Shenyang
Stephen.Magor@hilton.com
(86 24) 8411 8888

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2016年8月13日に投稿しました

チェックイン時にもらえるクッキーはいつもの味でおいしいが、サービスがイマイチ。
瀋陽だからか?
上層階のエグゼクティブラウンジは、客も少なくゆっくり話をするにはもってこいの場所。ただし、メニューが少なすぎるのが難点。アルコールをもっとおいてもらいたい。

滞在日: 2016年7月
  • 旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
    • 立地
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブルツリーバイヒルトンシェンヤン(沈阳保成希尔顿逸林酒店)のStephen Mさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年8月17日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Shenyang!

Thank you for your comments and I appreciate your valuable feedback from when you stayed with us.

I have taken note of points you have raised regarding the service and menu, and please accept my apologies for any inconvenience caused to you, and will look at ways of improving them both.

In the meantime, I look forward to welcoming you back in in the hotel in the near future and if I can be of any further assistance please do not hesitate to contact me.

Yours sincerely,

Stephen Magor
General Manager
DoubleTree by Hilton Shenyang
Stephen.Magor@hilton.com
(86 24) 8411 8888

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2016年6月18日に投稿しました モバイル経由

初めての瀋陽で、他の瀋陽のホテルのレベルは分からないですがここは良かったです。。
目の前の道路が土木工事中でホテルに入る時は不便でしたが、スタッフの対応も良く、部屋も綺麗でした。
シャワーの温度が一定でない部屋もあるようですが、自分の部屋はそのようなことはなかったです。。
会員になるとWIFIは無料です。
周辺には吉野家、マクドナルドがあります。

滞在日: 2016年6月
旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブルツリーバイヒルトンシェンヤン(沈阳保成希尔顿逸林酒店)のStephen Mさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年6月27日に返信済み
Google 翻訳

Dear guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Shenyang!

Many thanks for taking the time to provide your valuable feedback regarding your recent stay at the hotel.

Firstly, thank you for choosing to stay with us. I am glad to find out that you enjoyed your stay with us and appreciate your comments on the various aspects of our facilities and services. Meanwhile, please accept my apologies for any inconvenience with the road construction. Assuring you our best attention at all times and look forward to welcoming you back in the near future.

Yours sincerely,

Stephen Magor
General Manager
DoubleTree by Hilton Shenyang
Stephen.Magor@hilton.com
(86 24) 8411 8888

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る