推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,562件
旅行者の評価
955
414
110
44
39
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
955
414
110
44
39
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,562 件中 27
2018年3月8日に投稿しました

今回、2回目ですが、メトロの駅まで徒歩1分ととても近く、デリーなどに出かけるのに便利です。ここは長期滞在に適してます。

  • 宿泊時期:2018年1月、出張としての旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
DoubleTree by Hiltonの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブル ツリー バイ ヒルトン ガーガン ニュー デリー NCRのSamir Aさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年3月22日に返信済み
Google 翻訳


Dear Guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Gurgaon New Delhi NCR.


Thank you for your Five Star review posted on TripAdvisor. Our team members and I are delighted that you enjoyed our convenient location, facilities and guest service. We appreciate your kind comments and will share them with our team. As always it is our goal to ensure every guest has a wonderful experience.

A culture of CARE (Creating a Rewarding Experience) is at the heart of DoubleTree by Hilton. For us, the Guest experience has always been just as important as the products and services we provide. Our mission: to globally own the human touch in travel because we CARE. Our Brand Promise is to provide the special comforts and acts of kindness to make the traveler feel human again.

Thank you once again for your warm feedback. We sincerely can't wait to welcome you back and hopefully your next trip in Gurgaon New Delhi NCR will bring you back to DoubleTree by Hilton.


Best regards,

Samir Kant Avasthi
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2018年2月21日に投稿しました

デリーの中心部から離れたグルガオンにあるホテルですが、目前にデリーメトロの駅があり、デリー市街地、観光地の移動できます。ホテルの入口では荷物検査やルームキーがエレベーターの移動制限も兼ねておりセキュリティはしっかりしています。室内は清潔で、ビジネスデスクやCNNやNHKが映るTVも見れます。コンセントプラグのタイプはB3ですが、AやCも使えました。朝食はバイキング形式ですが、インドの料理を中心に種類はかなり多いです。

  • 宿泊時期:2018年1月、一人での旅行
    • 価格
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブル ツリー バイ ヒルトン ガーガン ニュー デリー NCRのDeepesh Sさん(Front Office Manager)がこの口コミに回答しました2018年7月12日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Thank you for your kind review of DoubleTree by Hilton Gurgaon New Delhi NCR and it was a pleasure to have you. We are delighted that you enjoyed your stay with us and your positive feedback is very much appreciated.

A culture of CARE (Creating a Rewarding Experience) is at the heart of DoubleTree by Hilton. For us, the Guest experience has always been just as important as the products and services we provide. Our mission: to globally own the human touch in travel because we CARE. Our Brand Promise is to provide the special comforts and acts of kindness to make the traveler feel human again.

Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back when you are next in Gurgaon.

Regards,

Deepesh Sharma
Front Office Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2018年2月13日に投稿しました

きれいな客室で充実した食事が提供されます。価格に見合ったサービスで、あなたの期待に沿うでしょう。ただし、隣接した商店はありません。

  • 宿泊時期:2018年1月、出張としての旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
DoubleTree by Hiltonの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブル ツリー バイ ヒルトン ガーガン ニュー デリー NCRのDeepesh Sさん(Front Office Manager)がこの口コミに回答しました2018年7月12日に返信済み
Google 翻訳


Dear Guest,

Thank you for your kind review of DoubleTree by Hilton Gurgaon New Delhi NCR and it was a pleasure to have you. We are delighted that you enjoyed your stay with us and your positive feedback is very much appreciated.

A culture of CARE (Creating a Rewarding Experience) is at the heart of DoubleTree by Hilton. For us, the Guest experience has always been just as important as the products and services we provide. Our mission: to globally own the human touch in travel because we CARE. Our Brand Promise is to provide the special comforts and acts of kindness to make the traveler feel human again.

Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back when you are next in Gurgaon.

Best regards,

Deepesh Sharma
Front Office Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2018年2月4日に投稿しました モバイル経由

ツアーで利用しました。清潔で朝食も美味しかったです。
日本から深夜便の到着で、飛行機も1時間遅れました。ホテルのルームキーを使用してエレベーター作動させるのですが、ツアーの殆どの方のキー 磁気が壊れているのかエレベーター動かず部屋に入るのが更に遅くなりました。早朝の出発で1時間位しか休めませんでした。ルームキーの故障以外は、良かったです。

宿泊時期:2018年1月、一人での旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブル ツリー バイ ヒルトン ガーガン ニュー デリー NCRのSamir Aさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月6日に返信済み
Google 翻訳


Dear Guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Gurgaon New Delhi NCR.

I would like to thank you for sparing time to render us with your valuable feedback on TripAdvisor. We are very glad you appreciated our comfortable and clean rooms as well as our delicious buffet spread at Asia Alive. I’d like to apologize for the inconvenience you experienced regarding the elevator key card and will look at that straight away to ensure we improve this for future guests. We do take your feedback very positively and it truly helps us in improving our guest experiences.

A culture of CARE (Creating a Rewarding Experience) is at the heart of DoubleTree by Hilton. For us, the Guest experience has always been just as important as the products and services we provide. Our mission: to globally own the human touch in travel because we CARE. Our Brand Promise is to provide the special comforts and acts of kindness to make the traveler feel human again.

We look forward to welcoming you back when your travel brings you next in Gurgaon New Delhi NCR, India.

Warm regards,

Samir Kant Avasthi
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2018年2月3日に投稿しました

ツアーでの宿泊先でした。
北インドゴールデントライアングルを巡る強行ツアーなので
到着日に仮眠で1泊した程度。残念ながらホテルライフは全く
満喫できなかったものの、きれいなホテルでした。
朝方3時前ぐらいにチェックインでしたが、ウェルカムクッキーを
1人ずつくれました。
お部屋も広くてきれいながら、シャワーのみでした。
朝食もかなり充実です。ただ、インドの食事情からナマモノなどを
避けたので、あまりたくさん食べられず…
3時にチェックインなのに7時過ぎには出発というまさしく仮眠だけでした。

客室選びのポイント: 上の階の方が景色がいいかも
  • 宿泊時期:2018年1月、友達との旅行
    • 立地
    • 客室
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ダブル ツリー バイ ヒルトン ガーガン ニュー デリー NCRのSamir Aさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月6日に返信済み
Google 翻訳


Dear Guest,

Greetings from DoubleTree by Hilton Gurgaon New Delhi NCR.

Thank you very much for taking the time to evaluate us here on TripAdvisor. It was a pleasure to have you at the hotel, we are really happy to note that you are impressed with our spacious and clean guest rooms and had a nice and comfortable stay. It is wonderful when guests take the time like you to give us a very valuable feedback, your comments have been shared with the team who look forward to welcoming you back.

A culture of CARE (Creating a Rewarding Experience) is at the heart of DoubleTree by Hilton. For us, the Guest experience has always been just as important as the products and services we provide. Our mission: to globally own the human touch in travel because we CARE. Our Brand Promise is to provide the special comforts and acts of kindness to make the traveler feel human again.

We hope to see you sometime soon in the future on your next trip to New Delhi NCR.

Best regards,

Samir Kant Avasthi
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る