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口コミ 2,096 件中 510
2018年4月21日に投稿しました

ランチタイムは何処のホテルも大変なんだろう?ゲスト以外の顧客の囲い込みが激しい?様だが、
此処も例外じゃない。
駐車場に某国の大型バスが5、6台並んで、ウンザリ。
ウブドの『F』も、ランチタイムにゲスト以外のお客囲い込みするようになってから、宿泊が遠のいた。
ホテル経営も難しいのだろうが、それなりの金額支払って静かに滞在出来ないのじゃ意味がない。
要らぬお世話だろうが、顧客離れが気になる。

宿泊時期:2018年2月
21  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
セント レジス バリ リゾートのBaliStRegisさん(Chief Butler )がこの口コミに回答しました2018年4月21日に返信済み
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Dear 前田慶次郎,

Greetings from The St. Regis Bali Resort.

Thank you for returning and for sharing your concerns in reference to your recent experience at the resort.

It is regretful to learn that you had an unpleasant experience especially our restaurant’s atmosphere during your dining experience. Allow me to express my sincerest regret and apologies as I am distressed that we fell short of your expectations.

Please rest assured that I have personally shared your concerns and feedback to our respective department head for our immediate action and to further improve on our services. Guest satisfaction is our main concern and by sharing your observations with us, you have helped us stay in touch with the needs of our guests and allowed us the opportunity to look into the areas where we have not delivered the standards we try so hard to maintain.

I hope that this experience will not tarnish your impression of our property and I wish for another chance to welcome you back to the resort to somehow restore your faith on us.

Please do not hesitate to contact me anytime directly as I will be delighted to personally oversee your future stay.

Sincerely yours,

Carlos Constanzo
Chief Butler

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2018年3月9日に投稿しました

空港への出迎えやバッゲージのピックアップサービスから始まり、リムジンでのもてなしの送迎からリゾート感に満ちた気分となります。バトラーサービスは人によって内容は変わりましたが概ね行き届いたサービスを受けることが出来ました。プールやビーチでのんびりしたりボネカやイタリアンレストラン、デリでも食事をしましたがどれもおいしかったです。特に朝食ブッフェは素晴らしくて7回食べましたが飽きる事がなかったです。ナシゴレン、ミーゴレンがあんなに美味しいとはこれまで知りませんでした。感動して毎日食べていました。帰りの送迎と空港アシスタントサービスもゴルフバッグやスーツケース等で大荷物でしたので自分で運ぶことなく帰国しました。今回は火山噴火騒動で観光客が激減していてホテルも観光地も閑散としていて寂しい感じはありましたがゆったりと過ごさせて頂けて良かったです。

宿泊時期:2017年12月
3  役に立った
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セント レジス バリ リゾートのBaliStRegisさん(Executive Assistant Manager, Rooms )がこの口コミに回答しました2018年3月11日に返信済み
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Dear Kayof795,

I am thrilled to read your positive feedback!

It is with great pleasure for us to learn that your St. Regis experience was beyond your expectations and that we made your holiday a memorable one.

We certainly hope that future plan will bring you back to stay with us for another distinctive experience. Please do not hesitate to contact me anytime directly as I will be delighted to assist you personally with all the arrangements.

Sincerely yours,

Sudiman
Executive Assistant Manager, Rooms

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2018年2月21日に投稿しました モバイル経由


バリらしさ
スタッフの質
高級感
最高だといつも思う

初めてバリに来たとき
泊まっていたホテルから
伺った

セントレジスのグリーンティーのオイルを探していると
スタッフの方に話したら

柔らかな笑顔
私の荷物をスマートにもって スパまで案内してくれた

探していた香りがなく 
フランジバニのオイルを買った
少しがっかりした顔をしていたのかも知れない

よろしかったら
ホテルのなかを案内させますと

カートに乗って
ヌサドゥアで
一番上品なプライベートビーチ

グルマンデリでひと休みして
フロントでブルーバードを
待っていたら
先程のジェントルなスタッフが
走ってきて
私を呼び止めた

お探しの香りは
こちらですかと

日本の方のために
限定で作ったもので
販売はしていないけど
もしかしたらと

探してくださっていたようだ
私からのプレゼントですと

今でも大切に大切に
オイルを焚く

香りとともに一瞬で
あの時
異国で感じた幸せな
時間に戻る

バリのセントレジスは
そんなホテルです

宿泊時期:2017年5月、カップルでの旅行
8  役に立った
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セント レジス バリ リゾートのBaliStRegisさん(Hotel Manager)がこの口コミに回答しました2018年3月1日に返信済み
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Dear Valued Guest,

Greetings from The St. Regis Bali Resort.

It is with great pleasure to read how much you have enjoyed your stay at The St. Regis Bali Resort.

Here at the St. Regis Bali Resort the guest satisfaction is our utmost priority and we strive each day in order to provide you with the best experience.

Thank you once again and we hope to have you return in the not so distance future.

Sincerely yours,

Nico Braunwalder
Hotel Manager

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2018年2月11日に投稿しました モバイル経由

常に気を配って頂き安心して滞在できます
ホテルマネージャーを含めレストランスタッフそしてフロントスタッフはもとてもフレンドリーで楽しい滞在となりました
また韓国人スタッフとの韓国語勉強面白かったです!
家族でもカップルでも1人旅でも満足出来るはず。

宿泊時期:2018年2月、カップルでの旅行
2  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
セント レジス バリ リゾートのTheStRegisBaliResortさん(Hotel Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月15日に返信済み
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Dear Yoichi719,

Greetings from The St. Regis Bali Resort.

There are no words to convey our gratitude for your kind review about your exceptional experience at The St. Regis Bali Resort!

We are all about personalizing our guests’ experience, and are delighted you had been in awe of what we delivered. Also, thank you for recognizing the excellent service and facilities!

We are looking forward to pampering you on your potential future visit.

Sincerely yours,

Nico Braunwalder
Hotel Manager

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2018年1月29日に投稿しました モバイル経由

ずっと行きたかったセントレジス‼︎
高級な空気感、対応の良さ、ご飯も
美味しかったです‼︎
皆さんが書いてあるように、朝食はブッフェとメニューから選べるので飽きがきませんでした。あと入り口付近にローカルフードがあり、色々丁寧に説明してくれました。
朝からのステーキ、オマールエビのオムレツ
生ガキ、フォアグラ、キャビア等ありましたが一番私が気にいったのが、以外とお寿司の海苔巻です。刺身も上等ですが、とにかく海苔が大変美味しかったです!キャビアは多分あまり高級なものでは無かったので味がありませんでした。少し塩を振ってやっと味がする感じでした。生ジュースやスムージーもメニューに載ってないその日のオススメみたいのもありましたので聞いてみるといいかも!です。
このクラスのホテルですと、必ず2回は清掃に入りますが、使っていなくてもアメニティの封が切ってあれば補充してくれたので、驚きました。レストランのカユプティも宿泊者以外のお客様も多く、ランチでも予約した方が良いのかなーと思いました。wi-hiも全く問題ありませんでした。外から帰って来ると必ずレセプションスタッフやロビーにいるスタッフが気さくに話しかけて、何か飲みものは?と毎回聞いてくれて部屋までバトラーが持ってきてくれました。とってもとっても気分良く楽しい時間を過ごすことが出来ました!

宿泊時期:2017年7月、カップルでの旅行
2  役に立った
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セント レジス バリ リゾートのTheStRegisBaliResortさん(other)がこの口コミに回答しました2018年1月31日に返信済み
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Dear モアきち,

Thank you for having chosen our resort and we are pleased to learn that you had a wonderful time with us.

Thank you as well for your feedback in reference with the food quality and the beverage options. Please rest assured that I have personally shared your feedback with our Chef and the team for our immediate action and to further improve our product and menu content.

I am looking forward to welcoming you back in the future and please do not hesitate to contact me anytime directly as I will be delighted to assist you with all the arrangements.

Sincerely yours,

Nico Braunwalder
Hotel Manager


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