推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,786件
旅行者の評価
686
754
239
68
39
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
686
754
239
68
39
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,786 件中 27
口コミを投稿:2018年3月22日

休みが4日しか取れないため、2泊のみです。朝食付きのステイでしたが、食事は中の下といったところでしょうか?(少し厳しいかもしれませんが)。もう少し品数があっても良いかもということで少し評価を下げました。しかしながらスタッフの親切さはお国柄なのか上々です。マナーもしっかりかつフレンドリーな面を併せ持っています。部屋の掃除も及第点で、道路から少し奥にあるため静かですし、西洋系のお客さんが多いせいか集団で騒ぐこともありませんでした。買い物にも便利な位置です。

客室選びのポイント: プール側の部屋をリクエストされてみては
  • 宿泊時期:2018年3月、家族旅行
    • 価格
    • 客室
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
スイス ベルリゾート ワトゥ ジンバーのWatujimbarさん(Manager)がこの口コミに回答しました2018年3月24日に返信済み
Google 翻訳

Sunny Sanur Greetings

Dearこるね,

Thank you for the review on the Trip Advisor and appreciate for the very good rating.

We could concluded that you did not enjoy one of the food we served and it would be sufficient for us to take any further action should you provided specific area that we need to improve. Thank you for your positive comment towards our staffs and we happy that you could felt the friendliness. Our Resort is indeed strategically located close to everything in Sanur which very suitable for Serenity holiday in Bali.

Thank you for choosing our Resort as your holiday destination on your short trip to Bali and we look forward to welcoming you back in the future.

Best regards,
The Management

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2018年2月10日

サヌールの目抜き通り Danau Tamblingan沿いに2015年にオープンしたホテルです。
オンザビーチではありませんが、ビーチクラブのバウチャーを先着順でゲットできます。
ビーチクラブバウチャーはその日の分が先着順なのですが、8時ころにはもう予約いっぱいで断られていたので、朝6時位が無難かもしれません。

建物はロの字になってプールを囲む形になっています。
プールサイドのベッドは部屋数に対してそれほど多くないのか、朝から場所取りの争いが激しく繰り広げられます。

このホテルの特徴は部屋の広さは共通で、プールビューでない部屋はジャグジーがあったり、設備で差をつけている所です。
比較的新しいのでゲストルームはきれいです。
水回りも特に問題はありませんが、タオルは擦り切れているものがありました。

朝食は品数はそれほど多くはありませんが、エッグステーションと別にパンケーキやフレンチトーストを焼いてくれるステーションがあります。

スタッフは総じてフレンドリーです。

ハルディスまで歩いて5分、同様にスターバックスやモナリザカフェにも近く便利なロケーションだと思います。

  • 宿泊時期:2017年7月、一人での旅行
    • 価格
    • 清潔感
    • サービス
2  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
スイス ベルリゾート ワトゥ ジンバーのWatujimbarさん(Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月13日に返信済み
Google 翻訳

Sunny Sanur Greetings

Dear chabose55,

Thank you for your review on your Trip Advisor and appreciate for the rating given as Very Good.

We are pleased to inform you that Swiss-Belresort Watu Jimbar was actually started to operate in 2013 instead of 2015 and we happy to learn that you considered that the room was still relatively new for a resort that has been operating for almost 5 years. The resort is indeed strategically located close to everything but still suitably situated in the peaceful of Sanur.

As non beach resort, we wish that our guest will still be able to get an experience to relax on the beach by providing a supplementary service on the beach club that managed by local people. Due to limited bed allocated for our hotel then only limited beach vouchers can be issued in first come first serve basis. Thank you for your understanding on the condition.

Further to the difficulties of getting the sun bed in our pool, we have actually added some beds before and we believe it has gradually improved the service. Thank you for the feedback related to the towel and the breakfast for the department concerned. Helpful and friendly service in every way possible is our service orientation to make sure our guest to feel at home.

We consider every comment to be an essential and important part of our ongoing effort to maintain and improve the products and the service. It was a pleasure to had you stay in our beautiful resort and we look forward to welcoming you back in the future.

Best regards,
The Management

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2018年1月3日 モバイル経由

プールで1日過ごしました。
サヌールは観光地とバリの生活感と両方味わえて、いいところでした。
ホテルは朝食付きで、部屋も綺麗でとても満足です。

宿泊時期:2018年1月、家族旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
スイス ベルリゾート ワトゥ ジンバーのWatujimbarさん(Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月10日に返信済み
Google 翻訳

Dear Ms.Non-non,

Thank you for choosing our Resort as your stay accommodation during your holiday in Bali.

We sincerely apologize for delay response and grateful to receive your feedback on The Trip Advisor. We are happy to read that you had a great stayed with us. It was a pleasure to read through your beautiful review and truly appreciate to learn such gracious comments you have written to express that you enjoyed the property and the services.

We have passed this note to the entire team and they were really happy to read it. Your comments will also serve as inspiration to

consistently maintain the high standards that we aim for.
Thank you again for your review and we look forward to welcoming you back at Swiss-Belresort Watu Jimbar in the future.

Best regards,
The Management

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2017年10月31日

サヌール中心地の便利な所にあるリゾート風ホテルです。ビーチやスーパーのハーディーズまで徒歩10分くらい、レストランも徒歩圏内にたくさんあります。お部屋は希望していたダブルでプールビューのお部屋をアサインしてくれて、チェックインもスムーズでした。お部屋の広さも十分で、プールも大きくてリゾート感があって良かったです。朝食はビュッフェで種類は多くないですが、エッグスタンドもあり、オムレツ等作ってもらえるので良かったです。一つ気になったのが、お部屋は4階なのに小さな蟻がいつもはっていて、お菓子やジュースの空袋をゴミ箱に入れていたらそこにカーテンをはって行列で来ていました。ハウスキーピングを呼んで駆除してもらいましたが、その後からは食べ物の空袋はエレベーター前にあるゴミ箱まで捨てに行っていました。それでも蟻が数匹はっているのでフロントに、掃除の時に薬剤を少しまいてもらうよう伝えましたが、変わらずいつも蟻がいるのが気になりました。
それ以外はホテルのスタッフもフレンドリーでとても良いホテルだと思いました。

宿泊時期:2017年10月、カップルでの旅行
3  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
スイス ベルリゾート ワトゥ ジンバーのWatujimbarさん(Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月9日に返信済み
Google 翻訳

Dear Macheen55,

Thank you for choosing our Resort as your stay accommodation during your holiday in Bali.

We sincerely apologize for delay response and thank you for a beautiful review. We are happy to read that you had a great stayed with us. It was a pleasure to read through your detailed review and truly appreciate to learn such gracious comments you have written to express that you enjoyed the Property and the Services.

We have passed this note to the entire team and they were really happy to read it, especially knowing that you will be coming back to stay in our Resort in the future. We are very proud to our colleagues and your comments will also serve as inspiration to consistently maintain the high standards that we aim for.

Thank you again for your review and we look forward to welcoming you back at Swiss-Belresort Watu Jimbar in the future.

Best regards,
The Management

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2017年9月18日

マンボウねらいのダイビングで4泊しました。プールビューを望んでいたわけではなく、ただ静かに体を休めたら良いと思ったのですが、バスタブもあって正解でした。ダイビングを終えて器材一式をメッシュバッグに入れて、車で送ってもらったのですが、ベルボーイがスッと台車で寄って来て、部屋まで運んでくれました。全般的に、スタッフがフレンドリーです。ダイビングで一緒になった人が泊まった別のホテルは朝食が不満だと言っていましたが、このホテルの朝食のブッフェは、7時より前から開いているし、種類も豊富で美味しかったです。

客室選びのポイント: 上の階の方が空が広くて良い。
  • 宿泊時期:2017年9月、一人での旅行
    • 価格
    • 客室
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
スイス ベルリゾート ワトゥ ジンバーのWatujimbarさん(Manager)がこの口コミに回答しました2018年2月9日に返信済み
Google 翻訳

Dear roycci,

We sincerely apologies for the delay response and grateful to receive your detailed review, thus we able to know your experience during your stay in our Resort.

We consider all comments to be an essential and important part of our ongoing efforts to maintain and improve product and service.

Thank you for your review and for choosing our Resort. We look forward to welcoming you back at Swiss-Belresort Watu Jimbar in the future.

Best regards,
The Management

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る