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口コミ 1,698 件中 16
2017年3月30日に投稿しました

10時にチェックイン。やはりお部屋にはまだはいれません。
その場合でもプールで遊べます。かなり広々としたそして深いプールですので
お子様は気をつけてください。すぐ海辺なのですがくらげが発生しており砂遊びはできませんでした。ホテルの老朽化と素人のようなスタッフ。部屋から海がまっすぐ見れるホテルなのでお客は非常に多いですね。朝食のメニューは豊富でした。周辺にはコンビニもあります。欧州料理が多いです。お部屋はシャワーの勢いは最高に良かった。ベッドはクイーン2つ。お子様が大きいと添い寝はできないです。

客室選びのポイント: 車がないとちょっと不便です。
利用時期: 2017年3月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 立地
    • 寝心地
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
コートヤード バイ マリオット ホアヒン アット チャアム ビーチのAlexanderEatonさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年4月1日に返信済み
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Dear 高橋(マリサスクール),

Greetings from Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort & Spa. I hope this message finds you well and you have now returned home safely after your recent stay with us.

I was pleased to read that you enjoyed your stay with us. However, please accept my apologies for your delayed check-in experience and for any and all additional inconveniences you experienced throughout your time with us. I will certainly be reviewing your feedback with my team to ensure we improve upon your feedback for the future.

At the same time, I am glad you enjoyed our plentiful International Breakfast Buffet Offering.

Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Regards,

Alexander Eaton
General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年3月30日に投稿しました

今回は時期が悪く、色んな所が改装中でした。 駐車場、フィットネス、タイレストランなどアコーのウエブサイトサイトからの予約でしたが案内はありませんでした。 夕食はホテルの前の砂浜を右に歩くと3分で大きくて格安なシーフードレストランがあります。 車で行くより早いです。
20階からの眺めは良く静かで快適でした。 ネットも快適。 エレベーターは2基しか動いてないので大混雑、駐車場も工事車両が多く大混雑。  何かと不便でしたが今回だけだと思います。 

利用時期: 2017年3月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 価格
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
コートヤード バイ マリオット ホアヒン アット チャアム ビーチのAlexanderEatonさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年4月1日に返信済み
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Dear anbee25,

Greetings from Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort & Spa. I hope this message finds you well and that you have returned home safely after your recent stay with us.

Please accept my apologies that you came during a period of time where we had a number of improvement projects underway. I certainly understand your disappointment and for this I would like to convey my sincerest apologies.

anbee25, while I cannot turn back the clock and change your experience, I can certainly acknowledge that it was not up to our usual high standards. Should the occasion arise, I would appreciate that you contact me at alexander.eaton@novotelhuahin.com and I can ensure that your future stay with us is memorable for all of the right reasons.

Regards,

Alexander Eaton
General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2016年2月28日に投稿しました

お部屋も綺麗,スタッフも親切,ホテル内の全てのレストランも満足。朝食の時間帯によっては混雑するが時間を少しずらせば問題ない。プールサイドのチェアー確保のためには早起き必要。総合的には大変満足です。また宿泊したいです。

利用時期: 2016年2月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Accorhotels.comの協力のもとに集められた口コミ
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コートヤード バイ マリオット ホアヒン アット チャアム ビーチのPatrick Jさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年3月10日に返信済み
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Dear Emi M,

Thank you for sharing your nice experience with us on tripadvisor. I understand you liked our facilities, specially the swimming pool, we are continuously improving our facilities to ensure our guests are always happy and satisfied with all the areas of the hotel.

Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to our hotel soon,

Best regards,

Patrick Janssen
General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2016年2月19日に投稿しました

ホテルは思っていたより古かったです。
滞在中に誕生日の家族がいて外出中に部屋に花とケーキが置いてありました。
心遣いはとても嬉しかったのですが、私たちの部屋には蟻がいてケーキが蟻だらけになっていました。結局ケーキはそのままビニール袋に包んで処分しました。

小学生の子供たちはプールがとても気に入って大喜びでした。

利用時期: 2016年2月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 寝心地
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
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コートヤード バイ マリオット ホアヒン アット チャアム ビーチのPatrick Jさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年2月24日に返信済み
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Dear yayamammy,

Thank you for sharing your experience with us. I'm sorry that your cake got spoiled with ants, hope you were still able to celebrate the birthday occasion despite the ants issue. Next time we'll be more careful in setting up cakes in the room.

We look forward to welcoming you back to our hotel.

Best regards,

Patrick Janssen
General Manager

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2015年8月22日に投稿しました

利用時期: 2015年8月
  • 旅行のタイプ: 家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Accorhotels.comの協力のもとに集められた口コミ
この口コミは TripAdvisor LLC またはパートナー企業のものではなく、ユーザー個人の主観的な意見です。
コートヤード バイ マリオット ホアヒン アット チャアム ビーチのPatrick Jさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2015年11月6日に返信済み
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