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口コミ 2,627 件中 16
2019年10月23日に投稿しました

ホテルが街の中心部に位置しておりアクセスは抜群に良かったです。
部屋はデラックスルームで予約していましたが満室と言うことでスイートまでアップグレードしていただくことができました。スイートはかなり広く、清潔に保たれており非常に快適に過ごすことができました。
ドアマン、フロントのスタッフは非常にフレンドリーでホスピタリティ溢れる接客だったため、接客されてて気持ちが良かったです。
立地、部屋、スタッフどれをとっても素晴らしいホテルでした。
次回クアラルンプールを訪れる際もぜひもう1度利用したいと思います。

利用時期: 2019年10月
旅行のタイプ: カップルでの旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
グランド ミレニアム クアラルンプールのGMKLManagementさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2019年10月30日に返信済み
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Dear Auhbsyu, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review of your stay with us. We are pleased to learn of your positive experience during your recent visit and we hope you were able to explore some of the top attractions within the vicinity. All of us here look forward to welcome you back for another memorable stay in the heart of Bukit Bintang soon. Best regards, Ko Van den Hil, General Manager

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口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2019年5月1日に投稿しました モバイル経由

立地以外二つ星ホテルレベルです‼️
水は黄色で洗濯や洗顔も戸惑います。
ドライヤーもカウンターに問い合わせないと設置されません。
湯沸かしポットもありません。
夜10時頃シャワーを浴びようとしたらお湯が出ませんでした。
私は二度と利用しません。
根本的なサービスの見直しと大幅な設備の更新が必要と思います。

利用時期: 2019年5月
旅行のタイプ: 友人との旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
グランド ミレニアム クアラルンプールのGMKLManagementさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2019年5月6日に返信済み
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Dear Navigate805663, thank you for reviewing your recent experience at Grand Millennium Kuala Lumpur. We regret to hear that some aspects of your stay did not meet our usual high standards, and that your less-than-satisfactory experience has caused you some distress. Please be assured that your feedback has been shared with the team to improve our operations and guest satisfaction. It is our hope to welcome you back in the very near future for a more seamless stay during your next visit. If you decide to, please do contact us directly at enquiry@millenniumhotels.com and we would be more than happy to oversee your reservation. Best regards, Ko Van den Hil, General Manager

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2019年4月7日に投稿しました モバイル経由

クラブラウンジが利用出来る部屋に宿泊しました。
ラウンジではアルコールと軽食が食べれるということもあり利用したのですが、ラウンジスタッフの対応が素晴らしく、気さくに話しかけてくれてとてもいい気分で滞在できました。特に男性スタッフのMalikiには付近のオススメのお店などを教えてもらったりお世話になりました。

このホテル自体もクアラルンプールの中心部に位置しておりショッピング等とても便利がいいです。
部屋の清掃も毎日行われており他レビューにあった臭いの心配も全くありませんでした。

ぜひ、次回も利用したい!と思える素晴らしいホテルです!!

利用時期: 2019年3月
旅行のタイプ: 友人との旅行
1  役に立った
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グランド ミレニアム クアラルンプールのGMKLManagementさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2019年4月9日に返信済み
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Dear piyopiyo0617, thank you so much for your kind review. It was our pleasure to host you at Grand Millennium Kuala Lumpur and I am delighted to learn that you are satisfied with the facilities and services here at our hotel. It will be our pleasure to have the opportunity to welcome you back and to continue to exceed your expectations. See you soon and best wishes, Ko Van den Hil, General Manager

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2018年9月21日に投稿しました モバイル経由

他の口コミで立地だけはいいとありますが、本当にそれだけ。悪いところは多すぎて書ききれないぐらい。チェックインはフロントの対応がとにかく悪く、喫煙を頼んでも禁煙に通される。ロビーの入り口には従業員がドアを開けっ放しで3人以上固まってくっちゃべってるため通れない。部屋はとにかく汚く、ハウスキーピング中にナッツを食べながら清掃しているため清掃後は部屋のいたるところにナッツが落ちている。食事はとにかく不味く、こんなものに金を払うのかと思うレベル。エレベーターを降りようとしても従業員が先に当たり前のように乗ってくる。宿泊客の喫煙所で従業員が座ってタバコを吸っている。もう二度と来ることはないし、正直マレーシアにも二度と来たくないぐらいに思う。星をつけたくないほど酷かったです。

利用時期: 2018年9月
旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
1  役に立った
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グランド ミレニアム クアラルンプールのGMKLRoomsさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年9月25日に返信済み
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Dear Traveler824537, thank you for being our guest, we truly appreciate your support. We were however very disheartened to learn about your less than satisfactory stay with us and we are deeply concerned about the issues raised by your kind self. This is certainly not indicative of the service level that our team is committed to deliver as we always aim to extend the highest level of care and attention to our guests. Your feedback is of utmost important to us and as such we would like to have a better understanding of your recent experience. At your earliest convenience, I would appreciate if you can please reach out to me directly at peter.gibbons@millenniumhotels.com so we may discuss the issues you have raised further. Thank you once again and I look forward to hearing from you. Kind regards, Peter D Gibbons, General Manager

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2018年8月27日に投稿しました モバイル経由

免税店の隣に位置し、夜に盛り上がる屋台エリアからも徒歩圏内です。
部屋はとても広く、綺麗にメンテナンスされています。連泊利用をしましたが、その間の部屋のクリーニングもとても丁寧でした。
他の方も記載がある通りベッドサイドにコンセントがないですが、特に不便は感じませんでした。
スタッフの方の対応も良く、快適に過ごせました。
またクアラルンプールに行くときは是非利用したいです。ありがとうございました。

利用時期: 2018年7月
役に立った
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グランド ミレニアム クアラルンプールのGMKLRoomsさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年8月27日に返信済み
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Dear Naoko, thank you for taking the time to share about your recent stay at Grand Millennium Kuala Lumpur. We are glad that you had an overall positive experience and found our location in the heart of Bukit Bintang to be strategic and convenient. All of us here look forward to welcome you back for another memorable stay soon, should your travels bring you back to the city. Best wishes, Peter D Gibbons, General Manager

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