一週間のプレミアム隔離ホテルの中で グランドミレニアムを選び 宿泊中です。全般的にサービス 部屋 食事も良く 満足してます。3食以外に午後ケーキのサービスもあり また、ルームサービスも頼めます。
今回 急な事情で 日程が変更になったのですが 無料で変更してくれました。Wifiの感度も良く おすすめです、さらに表示
- 公式サイト
- 010 60 3-2035 7333
- 無料Wi-Fi
- プール
- レストラン・飲食店
- ルームサービス
一週間のプレミアム隔離ホテルの中で グランドミレニアムを選び 宿泊中です。全般的にサービス 部屋 食事も良く 満足してます。3食以外に午後ケーキのサービスもあり また、ルームサービスも頼めます。
今回 急な事情で 日程が変更になったのですが 無料で変更してくれました。Wifiの感度も良く おすすめです、さらに表示
Dear Guest, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur. Thank you for sharing a review on Google. We are delighted to know that despite being in quarantine you had a comfortable stay and that we met your expectations especially in terms of the food served, service delivery and wifi. Your kind comments have been shared with the team and they are most appreciative of your compliments. We look forward to welcoming you back in the near future.
Best regards, Esther Wai, General Manager
KL市内中心部のブッキッビンタンにあり、繁華街に徒歩圏内にある便利なホテルです。また、ショッピングモールもすぐ隣にありレストランに行くのも便利です。
ホテルのロビー、部屋は多少古い感じはしましたが、そこそこに掃除をしており不快感はありませんでした。
フロントは豪華な感じがしますが、ところどころに段差があり、大きな荷物を持ってチェックインする際には少し苦労するかもしれません。
スタッフはマレー系が多いせいか、少しのんびりしており、急いでいる人には馴染みにくいかもしれません。
朝食は、そんなに種類はないですが、2、3日なら飽きないと思います。日本食は見かけませんでした。
良し悪しありますが、総合的にはまた泊まってもいいかなと思います。
Dear hideomio, warm greetings from Grand Millennium and thank you for taking the time share a review with us. Your feedback is much appreciated and we have shared with the Management team for their further review and enhancement. As for the steps in the lobby, you will be pleased to know that we do have a ramp at the far end of the lobby for easy transport of the luggage. Thank you for your valuable comments and we look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future.
Best regards, Mark Heywood, General Manager
ms.Aiswaria,ms.Zara,other staff
thank you so much.
クラブラウンジのホスピタリティは気持ち良かったです。
11時ころホテルに到着、ロビーでアーリーチェックインをお願いしたらそのままクラブラウンジへ、ラウンジでのアーリーチェックインの手続きをしてくれました。その間、空腹だったのでラウンジで軽食をいただき、部屋の準備ができカードキーをもらいました。もちろん、無料サービスで。
ホテル設備の古さは否めませんが、クラブルームで宿泊すれば、それを上回るホスピタリティで心地良い3泊をすることができました。
次回もクララルンプールに宿泊するなら、ここで決まりです!
Dear channeljo, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for sharing your review with us. I am delighted to learn of your excellent experience at the Club Lounge during your recent visit. It is most encouraging to hear that the exemplary service has left you with fond memories. Your kind words are truly appreciated and will be conveyed to the team as I am sure they will be delighted to know that their efforts have been duly recognised. My team and I hope to welcome you back for another perfect stay.
Best regards, Mark Heywood
ホテルが街の中心部に位置しておりアクセスは抜群に良かったです。
部屋はデラックスルームで予約していましたが満室と言うことでスイートまでアップグレードしていただくことができました。スイートはかなり広く、清潔に保たれており非常に快適に過ごすことができました。
ドアマン、フロントのスタッフは非常にフレンドリーでホスピタリティ溢れる接客だったため、接客されてて気持ちが良かったです。
立地、部屋、スタッフどれをとっても素晴らしいホテルでした。
次回クアラルンプールを訪れる際もぜひもう1度利用したいと思います。
Dear Auhbsyu, warm greetings from Grand Millennium Kuala Lumpur and thank you for taking the time to share a review of your stay with us. We are pleased to learn of your positive experience during your recent visit and we hope you were able to explore some of the top attractions within the vicinity. All of us here look forward to welcome you back for another memorable stay in the heart of Bukit Bintang soon. Best regards, Ko Van den Hil, General Manager
立地以外二つ星ホテルレベルです‼️
水は黄色で洗濯や洗顔も戸惑います。
ドライヤーもカウンターに問い合わせないと設置されません。
湯沸かしポットもありません。
夜10時頃シャワーを浴びようとしたらお湯が出ませんでした。
私は二度と利用しません。
根本的なサービスの見直しと大幅な設備の更新が必要と思います。
Dear Navigate805663, thank you for reviewing your recent experience at Grand Millennium Kuala Lumpur. We regret to hear that some aspects of your stay did not meet our usual high standards, and that your less-than-satisfactory experience has caused you some distress. Please be assured that your feedback has been shared with the team to improve our operations and guest satisfaction. It is our hope to welcome you back in the very near future for a more seamless stay during your next visit. If you decide to, please do contact us directly at enquiry@millenniumhotels.com and we would be more than happy to oversee your reservation. Best regards, Ko Van den Hil, General Manager
クラブラウンジが利用出来る部屋に宿泊しました。
ラウンジではアルコールと軽食が食べれるということもあり利用したのですが、ラウンジスタッフの対応が素晴らしく、気さくに話しかけてくれてとてもいい気分で滞在できました。特に男性スタッフのMalikiには付近のオススメのお店などを教えてもらったりお世話になりました。
このホテル自体もクアラルンプールの中心部に位置しておりショッピング等とても便利がいいです。
部屋の清掃も毎日行われており他レビューにあった臭いの心配も全くありませんでした。
ぜひ、次回も利用したい!と思える素晴らしいホテルです!!
Dear piyopiyo0617, thank you so much for your kind review. It was our pleasure to host you at Grand Millennium Kuala Lumpur and I am delighted to learn that you are satisfied with the facilities and services here at our hotel. It will be our pleasure to have the opportunity to welcome you back and to continue to exceed your expectations. See you soon and best wishes, Ko Van den Hil, General Manager