推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
パン パシフィック ホテル マニラ
近隣のホテル
$129
Expedia
詳細を見る
Certificate of Excellence
  • 無料Wi-Fi
  • 無料駐車場
$177
Sofitel
詳細を見る
Certificate of Excellence
  • 無料Wi-Fi
  • プール
Booking.com
詳細を見る
  • 無料Wi-Fi
  • 無料駐車場
Booking.com
詳細を見る
  • 無料Wi-Fi
  • 無料駐車場
$64
Hotels.com
詳細を見る
Certificate of Excellence
  • 無料Wi-Fi
  • 無料駐車場
カーサ ボコボ ホテル(マニラ)(お得!)
Booking.com
詳細を見る
  • 無料Wi-Fi
  • 朝食込み
Booking.com
詳細を見る
楽天トラベル
詳細を見る
TripAdvisor
詳細を見る
  • 無料Wi-Fi
  • 無料駐車場
TripAdvisor
詳細を見る
  • 無料Wi-Fi
  • 朝食込み
口コミ (1,432)
レビューを絞り込む
1,432件
旅行者の評価
835
446
91
34
26
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
835
446
91
34
26
旅行者の口コミを見る:
絞り込みすべての言語
一覧を更新中...
口コミ 1,432 件中 5156
口コミを投稿:2016/11/01

マニラの多くのホテルに宿泊。このホテルも多分7、8回宿泊していますが、フロントデスクでチェックインを担当したバトラーが、すぐ前のカフェでドリンクをサービスしてくれて、喉を潤したころにそのバトラーが荷物を持ってくれて部屋までガイドしてくれるサービスは多分マニラではここだけだと思います。2,3回体験していますが快適です。このホテルのまえにマカティのアスコットという5スターホテルから移動、アスコットが最悪のサービスだったのでひと際快適でした。

客室選びのポイント: マニラ湾が見渡せる上階が良い
  • 宿泊時期:2016年 10月、出張としての旅行
    • 立地
    • 寝心地
    • サービス
役に立った
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
パン パシフィック ホテル マニラのSteph Cさん(Public Relations Manager)がこの口コミに回答しました2016/11/02に返信済み
Google 翻訳

Dear valued guest,

Mabuhay and Greetings from Pan Pacific Manila!

Thank you for choosing to stay with us and for recognzing the value we created for you. We are delighted to know that we are your preferred hotel in manila and that we are able to provide you with memorable hotel experience each time. Glad to know that you truly enjoyed the modern comfort of our facilities, our excellent food selection, and of course, the warmth and friendly service provided by our Butlers.

Thank you for supporting our hotel and our Brand, I am really glad to know you will continue to recomment our property.

"Always check panpacific.com for the best Rates and Benefits"

We certainly look forward to welcoming you back in the nearest future. In the meantime, if I can be of any further assistance, please feel free to contact us at your earliest convenience.

Best Regards,

Steph Cabrejas
Asst. Marketing Manager

不適切な返信を報告する
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
口コミを投稿:2016/10/21 モバイル経由

ビジネスマンにも観光客にも安全・安心なホテルだと感じました。朝食も万人受けする味に仕上げてあります。繁華街近くの為か、夜、騒ぐ声が聞こえてきました。

宿泊時期:2016年 10月、友達との旅行
役に立った
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
パン パシフィック ホテル マニラのSteph Cさん(Public Relations Manager)がこの口コミに回答しました2016/10/24に返信済み
Google 翻訳

Dear valued guest,

Mabuhay and Greetings from Pan Pacific Manila!

Thank you for taking the time to provide your valuable feedback.
We are delighted to read that you felt safe and secure during your stay with us and that your truly enjoyed the modern comfort of our facilities, our location, and the warm and friendly service provided by our Butlers.

Thank you for supporting our hotel and our brand.

"Always check panpacific.com for the Best Rates and Benefits"

We certainly look forward to welcoming you back to your Home in Manila in the nearest future.
In the meantime, if I can be of any further assistance, please feel free to contact us at your earliest convenience.

Best regards,

Steph Cabrejas
Asst. Marketing Manager

不適切な返信を報告する
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
口コミを投稿:2016/10/19

通された部屋は、一人では大きすぎるほどの部屋でした。
浴室にはテレビも有り、ゆったりと優雅に過ごせました。
お値段もそこそこしましたが充分に納得できました。

  • 宿泊時期:2015年 11月、一人での旅行
    • 価格
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
パン パシフィック ホテル マニラのSteph Cさん(Public Relations Manager)がこの口コミに回答しました2016/10/20に返信済み
Google 翻訳

Dear valued guest,

Thank you for electing to stay with us and for providing your valuable feedback.

We are delighted to read that you had a wonderful hotel experience and that you truly enjoyed the modern comfort of our facilities and the genuine hospitality offered by our Butlers.

Thank you for promoting and supporting our Brand.

For the greatest value, remember to always book through panpacific.com for the best rates and benefits.

We certainly look forward to welcoming you back soon!
In the meantime if I can be of any further assistance, please feel free to contact me directly.

Best Regards,

Steph Cabrejas
Asst. Marketing Manager

不適切な返信を報告する
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
口コミを投稿:2016/10/09

バトラーサービスが目玉の高級ホテルということで、ぜひ泊まりたいと思っていました。Pacific Room with King Bedを予約していましたが、部屋が空いていたのかSuite Premierにアップグレードされていました(エージェントを経由せず直にホテルのWebで予約したからかもしれません)。部屋はとにかく素晴らしいの一言です。清潔なのは言うまでもなく、事前にリクエストしたウェルカムフルーツの用意など細かい心遣いも感じられました。朝食も素晴らしく、上層階からの眺めも最高でした。何より素晴らしいのはスタッフの方々です。全てがにこやかで親切で皆がしっかり仕事をしており最高のホスピタリティを経験できました。唯一残念だったことはバスタブのお湯がぬるくてどうしようもなかったことです。シャワーは熱く、大変快適でした。立地も最高で、友人にもお勧めできる最高のホテルだと言えます。

客室選びのポイント: どの部屋に泊まっても文句ないように思います。
  • 宿泊時期:2016年 10月、カップルでの旅行
    • 立地
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
パン パシフィック ホテル マニラのSteph Cさん(Public Relations Manager)がこの口コミに回答しました2016/10/14に返信済み
Google 翻訳

Dear valued guest,

Mabuhay and Greetings from Pan Pacific Manila!

Thank you for choosing to stay with us and for recognizing the service quality we provide.

We are delighted to read that you had the "BEST EXPERIENCE" at our hotel and that you enjoyed the luxuries we provide and cleanliness of our hotel. Glad to know that you enjoyed the warm and efficient service provided by our Butlers and the modern comfort of our facilities.

Thank you supporting and recommending our brand and property.

"Always check panpacific.com for the Best rates and benefits."

We certainly look forward to welcoming you back soon.

If we can assist you with any other matter, please feel free to contact us at your earliest convenience.

Best regards,

Steph Cabrejas
Asst. Marketing Manager

不適切な返信を報告する
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
口コミを投稿:2016/10/09 モバイル経由

毎回ここに泊まります。
10階に泊まりましたが、廊下などが改装されていました。設備は整っていますが、少し古いですね。朝食は最高です

宿泊時期:2016年 10月、一人での旅行
役に立った
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
パン パシフィック ホテル マニラのSteph Cさん(Public Relations Manager)がこの口コミに回答しました2016/10/10に返信済み
Google 翻訳

Dear valued guest,

Mabuhay and Greetings from Pan Pacific Manila!

Thank you for always choosing Pan Pacific Manila and for recognizing the value we created for your during your stay.

We are indeed delighted to read that you had a memorable hotel experience with us and that you truly enjoyed the modern comfort of our facilities, our tight security measure, and our excellent Butler service.

Thank you for your loyalty and support to our Hotel and our Brand.

Also for the greatest value, remember to always book through panpacific.com for the best rates and benefits.

We look forward to welcoming you back soon!

if we can assist you with any other matter. Please feel free to contact us at your earliest convenience.

Best Regards,

Stephanie Cabrejas
Asst. Marketing Manager.

不適切な返信を報告する
この口コミ情報はTripAdvisor LLCのものではなく、トリップアドバイザー会員の主観的な意見です。
口コミをさらに見る