推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,818件
旅行者の評価
1,232
426
89
36
35
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
1,232
426
89
36
35
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,818 件中 38
2018年4月25日に投稿しました モバイル経由

ラウンジが使えなくて 外でドリンクや軽食のサービスが有ったのだけど 30度以上の気温の中でどうやってくつろぐのか分からなかった。そんな中で巻き寿司が用意されてて驚いた。直ぐに傷んでしまいそうな印象だった。

滞在日: 2018年4月
旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ヒルトン チェンナイのVinayNair2018さん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年6月19日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest

We are deeply saddened to know about your experience. We understand what you must have gone through during the stay and wish you had received better communication. Whilst we have never had an instance like this in our past, however, this has been a learning for us and we promise to be more careful in the future. We do acknowledge the inconvenience that we may have caused to you and make an apology for the same. Nonetheless, we hope to offer you flawless service the next time you choose to stay with us. The team here looks forward to welcoming you back soon.

For any further assistance please feel free to reach me on vinay.nair@hilton.com

Kindest regards,

Vinay Nair
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2018年2月7日に投稿しました

レストランは両方とも1階にあり、朝のビュッフェの食堂の奥に魚のSpecialistとのレストランあり、中々でワインもあるし、無駄の少ない気持ち良いホテルで、NHK海外とCNNもあり、放送種類は多くて、プール、フィットネス、マーサージ、スチームサウナ良いです。

客室選びのポイント: デラックスで地元のメーカーに値切って貰った
滞在日: 2018年2月
  • 旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
    • 立地
    • 清潔感
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ヒルトン チェンナイのVinayNair2018さん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年6月19日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Thank you for posting a wonderful review about your experience at Hilton Chennai.

It is heartening to receive your compliments on the overall accommodation, food & beverage offerings & the team to be courteous & friendly during your stay. Your words of praise on team’s efforts & hotel facilities have been received with delight by the team.

We hope to continue exceeding your expectations on all your future stays.

Kind Regards

Vinay Nair
General Manager
Hilton Chennai

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年11月30日に投稿しました

Chennai空港から近く、空港への送迎はすぐわかる。空港でのPICK UPは、深夜でもOK。また朝食もAM6時からで、早朝出発でも助かる。夕食時 昨年まで刺身や、寿司が少しあったが、本年は、なかった。また、お酒も飲めました。

滞在日: 2017年11月
  • 旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Hilton Hotels & Resortsの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ヒルトン チェンナイのGMHiltonChennaiさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年12月27日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest

Thank you for reviewing us on Trip advisor, me and my team are glad to know about your pleasant experience with us. Thank you for the kind appreciation for our hotel and food.

My team and I look forward to welcome you back at Hilton Chennai. Should you require anything else, please feel free to write to me directly at vinay.nair@hilton.com.

Kind Regards
Vinay Nair
General Manager
Hilton Chennai

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年9月17日に投稿しました

以前にChennaiに来たときのホテルに比べてとても良かったので、次回も利用したいと思います。ホテルのロビーから客室まで非常に清潔感があり、ゆっくりと休めました。

滞在日: 2017年9月
  • 旅行のタイプ: ビジネスでの旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Hilton Hotels & Resortsの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ヒルトン チェンナイのVinayNair2018さん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年6月19日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Thank You for taking out time from your busy schedule and sharing your valuable feedback on Trip Advisor! We at Hilton, always strive to provide our guests a comfortable experience.

We are delighted to know that you enjoyed our services, choices of restaurants and amenities.

It was a pleasure to have you with us and we will sincerely look forward to welcoming you back soon!

Warm Regards,

Vinay Nair
General Manager
Hilton Chennai
Vinay.Nair@hilton.com
+914422255555

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年2月22日に投稿しました モバイル経由

最低なホテル。

チェックアウトの際、使ってもいない超高額のWi-Fiの料金が加算されていた。

ホテルのロビーの人に使っていないと何度言っても全く聞いてくれなかった。
自分が日本人で英語ができないと言うこともあったので仕方なくその場で料金を払った。その後カスタマーセンターに電話をしたが予約をしているところが法人なので受け付けられませんと言われた。仕方なく旅行会社を通して言うとようやく返金対応してくれた。

そもそも、本当に使ったのかをフロントの女性が一切確認することもなく、早く払えと言わんばかりのめんどくさそうに対応する姿は、完全にスタッフの教育不足だと思います。せっかくの高級ホテルなのにフロントにそんな人を置いていては台無しです。

正直めちゃくちゃがっかりしていますし、腹立たしいです。皆さんは泊まらないほうがいいです。

滞在日: 2017年2月
旅行のタイプ: 一人での旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ヒルトン チェンナイのRuban Dさん(Director of Operations)がこの口コミに回答しました2017年3月1日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

We regret to have fallen short of your expectations and apologise for any discomfort that we may have caused to you during the event. We are apologetic about the unpleasant experience you may have had.

Sir, may I please request you to write to me at ruban.das@hilton.com for any further assistance.
Alternatively, do share your contact detail with us so we are able to get in touch with you directly.

We hope to welcome you back and assure you that there would be no deficit in service from our end.

Kindest regards,
Ruban Das
Director of Operations

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る