推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
2,435件
旅行者の評価
1,957
376
78
16
8
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
1,957
376
78
16
8
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 2,435 件中 38
口コミを投稿:2017年2月14日 モバイル経由

久しぶりの訪問だったが格調高いがデリー近辺の高いだけのホテルブッフェではなく食事だけでは1450、ビールやワインなどのドリンク付き2000ルピーは感動もの。私達が行った1時には満席で隣接のラウンジに席を作ってくれたがサラダからメイン、寿司カウンター迄あり充実していて大満足!
飲み放題だが出しているドリンクのクオリティも高い。

宿泊時期:2017年2月、友達との旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ジ オベロイ グランド、コルカタのVARUNCHHIBBERCALさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年3月1日に返信済み
Google 翻訳

Dear Trip Advisor Member,

It was wonderful to have you stay at The Oberoi Grand. Thank You for taking the time to review us on Trip Advisor and sharing your experience.

I am happy to know that you loved the hotel and the warm and gracious hospitality provided by the team. It is always a pleasure to receive positive feedback and thank you for your appreciation. Our chefs are delighted that you enjoyed the sushi, food and service at the restaurant.

We value your patronage and my team and I look forward to welcome you back. If I can be of any assistance at the hotel, it would be my pleasure.

Thank you.

Best Wishes

Varun Chhibber
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2017年2月4日

自分自身あまり地場のホテルに好んで泊まる方ではないのですが、今回は泊まってよかったです。
さすがOberoiホテル。スタッフの接客の質が他の5つ星ホテルと比べるとかなり高いです。チップは直せず渡さずに、フロントで渡したい人の名前と一緒に渡す仕組みになっているのにも驚きました。建物自体は古いですが、汚い古さではなく、歴史を感じることができました。

  • 宿泊時期:2016年12月、出張としての旅行
    • 寝心地
    • 清潔感
    • サービス
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ジ オベロイ グランド、コルカタのVARUNCHHIBBERCALさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年3月1日に返信済み
Google 翻訳

Dear Trip Advisor Member,

It was wonderful to have you stay at The Oberoi Grand. Thank You for taking the time to review us on Trip Advisor and sharing your experience.

The Oberoi Grand is an iconic 125 year old hotel and whilst the hotel has been through transformation and restoration over the years, we take great pride in its heritage grandeur and we ensure every effort to keep its grandeur intact.

I am happy to know that you loved the warm and gracious hospitality and high standards of service. Thank you for recognizing our people. It is always a pleasure to receive positive feedback and thank you for your appreciation. I am glad we were able to live up to your expectations.

We value your patronage and look forward to welcome you back.

Thank you.

Best Wishes

Varun Chhibber
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2017年1月4日

入国(visa on arrival)で二時間近くかかり、ほとんど忍耐力の限界であったが、なんとか入国。頼んでおいたホテルカーがやってきて、安堵、後は深夜にもかかわらず、快適なおもてなし。むろん、商売熱心のためだが、客にはうれしい。まだ一日目。またなにかあったら、おしらせしますが、強いて文句を言えば、この時期、毛布一枚ではやや寒い。

客室選びのポイント: 都心ながらいずこの部屋も閑かなのではないか。
  • 宿泊時期:2017年1月、一人での旅行
    • 立地
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ジ オベロイ グランド、コルカタのVARUNCHHIBBERCALさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年1月16日に返信済み
Google 翻訳

Dear Trip Advisor Member,

It was wonderful to have you stay at The Oberoi Grand. Thank You for taking the time to review us on Trip Advisor and for writing this review.

My team and I are happy to know that we were able to live up to your expectations and make your stay comfortable and memorable. I am glad you loved the hotel and enjoyed the warm and gracious hospitality and services provided by the team. Thank you for your appreciation. I have also shared your sentiments and the team feels so motivated with positive feedback from well travelled guests like you.

I apologize for the discomfort you experienced with the air conditioning and that you felt cold with one blanket. How I wish you had shared this with our housekeeping team so they could have offered you an additional blanket to ensure your comfort levels.

I look forward to welcome you back. If I can be of any assistance at the hotel, it would be my pleasure.

Thank you.

Best Wishes

Varun Chhibber
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2016年11月29日 モバイル経由

今回コルカタに泊まるのが長かったから少し贅沢して宿泊しました。従業員もみな丁寧で安心してゆっくりできました❗

宿泊時期:2016年11月、出張としての旅行
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ジ オベロイ グランド、コルカタのVARUNCHHIBBERCALさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年12月5日に返信済み
Google 翻訳

Dear Trip Advisor Member,

It was wonderful to have you stay at The Oberoi Grand. Thank You for taking the time to review us on Trip Advisor and for writing this review.

I am so happy to know that you loved the hotel and personalized service. Thank you for your appreciation of the services provided by our team. They feel so motivated with positive feedback.

We value your patronage and my team and I look forward to welcome you back. If I can be of any assistance at the hotel, it would be my pleasure.

Thank you.

Best Wishes

Varun Chhibber
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミを投稿:2016年9月14日

2泊しましたが、同地区のパー○ホテルなどと比べても雰囲気やホテルマンの質など上です。リゾート風の中庭にはプールがあります。
ただ朝食のレストランが狭いので時間帯によっては、混みます。
客層は欧米人やインドの富裕層が多いと思います。

  • 宿泊時期:2016年8月、出張としての旅行
    • 寝心地
    • 清潔感
    • サービス
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
ジ オベロイ グランド、コルカタのVARUNCHHIBBERCALさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2016年9月24日に返信済み
Google 翻訳

Dear Trip Advisor Member,

It was wonderful to have you stay at The Oberoi Grand. Thank You for taking the time to review us on Trip Advisor and writing this review.

My team and I are delighted to know that we were able to live up to your expectations and make your stay comfortable. Thank you for your appreciation of the services provided by our team. They feel so motivated with positive feedback.

As you would have seen, we are building a new restaurant and bar which we believe will be the best in the city. We look forward to the opportunity of welcoming you back and promise you a great dining. Thank you for your understanding and for being a part of this journey of improvement with us.

If I can be of any assistance at the hotel, it would be my pleasure.

Thank you.

Best Wishes

Varun Chhibber
General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る