推奨しているブラウザをお使いではないようです。一部のブラウザなどでは、お使いの環境によって体裁が崩れたり、本サイトのデザインと異なった表示をしてしまうことがあります。トリップアドバイザーを快適にご利用頂くために、以下のブラウザを推奨します。
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
近隣のホテル
レビューを絞り込む
1,668件
旅行者の評価
1,061
351
115
59
82
旅行者のタイプ
投稿時期
言語すべての言語
その他の言語
1,061
351
115
59
82
旅行者の口コミを見る:
絞り込み
一覧を更新中...
口コミ 1,668 件中 27
2018年6月8日に投稿しました モバイル経由

屋上のレストラン&バーがとにかく気持ち良い。
見晴らしがよく目の前の海を見ながらの朝食は、爽快感抜群。
ハッピーアワーからはDJを聞きながら、バリのサンセットを堪能できます。
お部屋はリビング付きを、選んだのでかなり広めでリラックスできましたが、古いせいか、埃が目立つところもありました。
こじんまりとしたホテルですが、ルーフトップバーが、全てもみけしてくれました。
是非バリの夕陽を…

宿泊時期:2017年8月、カップルでの旅行
1  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アナンタラ スミニャック バリのTerence Lさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年6月9日に返信済み
Google 翻訳

Dear Nyan_kichikun,

Thank you for choosing Anantara Seminyak Bali and for your time to write review of your stay.

It is a pleasure to share your experience enjoying cocktail overlooking to legendary Seminyak sunset through our award winning Restaurant - Moonlite Kitchen and Bar and also to know you enjoyed relaxing time in the room.

We also have noted your comment on the cleanliness and we apologise for the inconvenience. We sincerely hope that this incident will not diminish the whole stay experience with us and we are hoping to see you again on your next adventure in Bali.

If you have further ideas on how we may cultivate our guest culinary and stay experience, please do not hesitate to touch base with me to tlee@anantara.com

With my warmest personal regards,
Terence T. Lee | General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2018年5月15日に投稿しました

あらゆる点で不満足なホテル。料金だけはファイブスターで高いけど、「ファイブスター」と名乗る価値なし。タオルがボロボロゴワゴワ。清掃が行き届いていない。スタッフのシャツがほころびていて、こちらの気分まで貧相にさせてしまう。

  • 宿泊時期:2018年5月、家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Minor Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アナンタラ スミニャック バリのTerence Lさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2018年5月21日に返信済み
Google 翻訳

Dear funatikk272,

Thank you for your beneficial feedback. It is with great remorse to learn that we have failed to provide you with an exceptional experience that you and your fiance truly deserved and we would like to sincerely apologize for that.

Pertaining your concerned about the cleaning in your suite, our housekeeping team were doing a regular make up in the morning as well as second services in the evening in which we have done on daily basis. Towels and staff uniform issues basically is on going project that we have to renew all the linen and staff uniform merely on periodic of time and so unfortunate that you found those things and become your highlights and once again we thank you so much for brought up this issue

We hope that we will have an opportunity to welcome you back in the future enabling us to show you the professional service that we are usually known for. Please do not hesitate to contact me personally to tlee@anantara.com if travel brings you back our way.

With my warmest personal regards,
Terence T. Lee | General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年11月9日に投稿しました

スタッフのサービスが素晴らしかったです!朝食は最上階のレストランで、海を見ながら美味しい食事ができました。また泊まりたいです。

  • 宿泊時期:2017年11月、家族旅行
    • 価格
    • 立地
    • 寝心地
    • 客室
    • 清潔感
    • サービス
Minor Hotelsの協力のもとに集められた口コミ
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アナンタラ スミニャック バリのTerence Lさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年11月11日に返信済み
Google 翻訳

Dear Mari Y,

It is truly heart warming to know you enjoyed the breakfast and our associates services. We really appreciate your comment on our breakfast view - overlooking to the calm ocean and it will be a truly pleasure to welcome you back, sometimes soon i hope.

From all of us at Anantara Seminyak Bali, a thank you and looking forward to have you back with us.

With my warmest personal regards,
Terence T. Lee | General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年10月24日に投稿しました モバイル経由

宿泊予約のスタッフは、対応が親切。
ウブドのホテルでは全く対応してもらえなかった依頼を、気持ちよく受けてくれた。

ありがとうございました。

宿泊時期:2017年10月
役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アナンタラ スミニャック バリのTerence Lさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年10月26日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

I thank you kindly for your generous feedback. We are here basically to cater all guest needs starting from bookings, prior to arrival, in house, departure and even after the guest stayed. We are very happy to know we exceeded your expectations.

If you have any other ideas, please do not hesitate to touch base with me through tlee@nantara.com and we are looking forward to welcome you back in our resort.

With my warmest personal regards,
Terence T. Lee | General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
2017年7月19日に投稿しました モバイル経由

6月2日から3泊しました。
日本のサイトから予約しその際にカード番号の入力が必要でした。予約は現地払いを指定しました。が、出発前にカードの請求がきました。驚いて問い合わせるとホテルのミスなので、事前支払いでして欲しいとの事。ところが、いざ現地に到着すると再度支払いを求められました。事前にお支払いしていると説明すると一旦返金していると。2週間でカードに返金するとの事だったので、旅の途中とい事もあり再度お支払いをしました。が、帰国けらすでに1カ月。未だ返金はなく何度問い合わせても確認中との回答。二重支払いのままです。予約のサイトも巻き込みまだ解決されておりません。また、詳細では日本語は大丈夫との記載ですが全くはなしが通じる人はおらず滞在中も不愉快な思いを沢山しました。
決済にだらしのないのは、最悪だと思います。全くおすすめ出来ないホテルです。

宿泊時期:2017年6月、カップルでの旅行
5  役に立った
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
アナンタラ スミニャック バリのTerence Lさん(General Manager)がこの口コミに回答しました2017年7月22日に返信済み
Google 翻訳

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience. Please allow me to explain that since the original credit card for room payment was not presented upon arrival, it is an obligation for the hotel to refund the whole room payment and request a new card to settle the room charges. This is an international policy based on safety and security procedure shared by the bank to protect their customers. My team has been in touch to our bank to assist your refund process thus it also depended on the issuer bank. Both sides are suggested to follow this up to their respective bank to speed up the process. I am sure notification of this policy has been informed during booking process with your agent.

Nevertheless, please accept our sincere apology for the inconvenience and we are hoping to have the opportunity to welcome you back in our resort. Please do not hesitate to contact me personally to tlee@anantara.com if you decided to give us a second chance.

With my warmest personal regards,
Terence Lee | General Manager

不適切な返信を報告する
口コミは投稿者の個人的見解に基づきます。TripAdvisor LLCの見解ではありません。
口コミをさらに見る