家族で3泊しました。立地は良いです。ビーチまで歩いてすぐですし、近くにabcストアがあって24時まで買い物も出来ます。建物は古いですが、綺麗に保たれていますので、特に困ることはありませんでした。目の前にはプールとビーチが少し見えて、リゾート気分を味わえました。
欲を言えば、シャワーのお湯がもう少し出ると良いです。さらに表示
- 公式サイト
- 010 1 808-922-4422
- 無料Wi-Fi
- プール
- ビーチ
- レストラン・飲食店
家族で3泊しました。立地は良いです。ビーチまで歩いてすぐですし、近くにabcストアがあって24時まで買い物も出来ます。建物は古いですが、綺麗に保たれていますので、特に困ることはありませんでした。目の前にはプールとビーチが少し見えて、リゾート気分を味わえました。
欲を言えば、シャワーのお湯がもう少し出ると良いです。さらに表示
Aloha Jasmin3103,
Thank you for taking the time to share your feedback with our team following your recent stay at the Sheraton Princess Kaiulani. We greatly appreciate your helpful insights as we strive to make constant improvements for our guests in order to enhance their stay with us. We are glad to hear you found our central location to be very convenient during your visit and we hope to have an opportunity to welcome you back again soon.
Mahalo,
Kristen K.
Sheraton Princess Kaiulani Guest Experience Team
今回、シェラトンプリンセスカイウラニに5泊しました。
数回利用しましたが部屋内はリニューアルさらてました。
ただ、いままでで1番最悪な部屋で駐車場しか見えませんでした。
駐車場が無料だとの事で毎回利用してたのですが、7月からは35$/日との事で魅力を感じません。
ホテル宿泊者は駐車料が安くなる訳でもなさそうでした。
レンタカーを利用しない方であればリッチも良いので問題無いかと思いまが・・・
Aloha hikokio300,
Thank you for taking the time to provide our team with your helpful feedback following your recent stay at the Sheraton Princess Kaiulani. We greatly appreciate your feedback as we are always looking for ways to improve our services and offerings for our guests. We regret to hear that you room was not to you liking, we understand your concerns and will make sure to share them with our management team for their consideration. In addition, we apologize if there was confusion regarding our daily parking fee. As of January 2017 a daily parking fee of $35 was instituted for all guests. We are very sorry if this was to communicated to you prior to booking your reservation. Thank you again for your time.
Mahalo,
Kristen K.
Sheraton Princess Kaiulani Guest Experience Team
今回は航空券とホテル込の格安ツアーでハワイに行きました。4泊6日で1人12万で選べたホテルがこのホテルでした。最初はシェラトンだから素敵なホテルかと期待していきましたが、出発前に見た口コミでは、正直全く良くない口コミが多く、どんなホテルなんだろうと不安になっていました。泊まった感想は、シェラトンだと思わなければ普通に良いホテル。シェラトンを期待するならこのホテルでもランクの高い部屋にしなければいけないんだと感じました。立地はいいし、持ち運びのWi-Fiもタダで貸してくれるし、この値段なら大満足なのが正直なところですね。
Aloha kuyoshiVancouver,
Thank you so much for sharing your helpful feedback with our team. We are always looking for ways to improve our services and offerings for our guests. We are delighted to hear you enjoyed your recent visit and we hope to welcome you back again soon.
Mahalo,
Kristen K.
Sheraton Princess Kaiulani Guest Experience Team
モアナ・サーフライダーの向かい側にあって、立地はいいです。カラカウア通りを挟んでワイキキビーチへ直ぐです。モアナ・サーフライダーの前からJCBのピンクラインの無料バスが有り、東に行くとデューク・カハナモク像前からH.I.Sのトロリーに乗れます。
大型ホテルでは有りませんから宿泊客も多からず、使いやすいと思います。ホテルのゲートを出ると直ぐカラカウア通りに出られるところがいいです。プール前のホテル棟、地下にコインランドリー(1回4ドル)も、便利。
Aloha t t,
Thank you for your kind feedback following your stay with at the Sheraton Princess Kaiulani. We are glad to hear your enjoyed your visit and that our central location made it easy for your to explore the nearby shops and restaurants. We look forward to welcoming you back again soon.
Mahalo,
Kristen K.
Sheraton Princess Kaiulani Guest Experience Team
今まで何回もハワイに来て、こちらのホテルを利用してるいますが、この度は、3階の眺望は従業員と駐車場しか見えない部屋でした。
アップグレードもできませんでした。
部屋はリフォームされていますが、狭く、ラナイにテーブルもありません。
前はあったのに。
いい思い出しかないこちらのホテルですが、ガッカリしました。
Aloha,
Thank you for taking the time to share your much appreciated and helpful feedback with our team. We are always looking for ways to improve for our guests and make them happy and as such we are very thankful for your insights. We sincerely apologize for the issues you faced with your room and we will make sure to share your feedback with our team so that they may address any problems you shared. Thank you again for your time.
Mahalo,
Kristen K.
Sheraton Princess Kaiulani Guest Experience Team
ホノルルで一泊だけ宿泊しましたが、相変わらず騒々しい繁華街中心に位置する普通のホテルです。前回宿泊は15年前でしたが、今回リノベーション後の宿泊でしたが、部屋は然程綺麗とは思えない感じで風呂は前と同じでした。宿泊料金は近隣ホテルよりやや安いのですが、別取りされる相変わらず訳の分らないリゾートフィとやらが理解できません。何でもかんでも高くなってしまったこんなハワイは二度と行かないと思います。
Aloha seitenn,
Thank you for taking the time to share your feedback with our team. We are always looking for ways we can improve our services and offerings for our guests and as such your insights are very important to us. We apologize for any issues you faced with noise in you room, we will make sure to share this information with our management team so that they may address your concerns immediately. We are also apologize if the details of our resort fee we not shared with you upon check in. Our daily resort fee offers a number of wonderful amenities for our guests and we hope that it is something all of our guests can enjoy during their stays with us. Again thank you for your time and we hope to welcome you back again soon.
Mahalo,
Kristen K.
Sheraton Princess Kaiulani Guest Experience Team